Naurettava riita tramboliinista naapurin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tulppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28508208]No kylläpäs täällä taas ap:ta haukutaan oikein olan takaa:O

Ymmärrän ap:n tilanteen jos joka päivä ovat naapurin kakarat trampalla hyppimässä. Luulis jo niiden vanhempienkin tajuavan että eihän tuo nyt ole soveliasta? En minä ainakaan antaisi lasteni joka päivä käydä naapurin trampalla vaikka olisi lupakin.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Pitäis naapurilla sen verran lanttu leikata, että jos kerran lapsetkin ovat niin eri-ikäisiä etteivät edes leiki keskenään niin silloin siellä ei penskat ole päivittäin hyppimässä. Toisaalta ap:n ei olis alun perinkään kannattanut luvata juuri tuosta samasta syystä.

Ei hemmetti, mihin tämä maailma on menossa kun pastamammat kasvattaa kullinnuppujaan näin :O
Kun meidän Nico-Jessikalle tulee paha mieli jos teillä on trämppä ja kun me ei aijota sitä ostaa kun säästetään kätevästi rahaa sillä pakkohan meidän kullinnuppujen on pakko päästä teidä trämpälle kun niille muuten tulee paha mieli voi tarmatisoitua ja joutua vielä terapiaan ja se on kuulkaas naapuri hyvä sitten SINUN vikasi jos ja kun kiellät minun kullinnupuiltani teidän trämpän käytön

[QUOTE="Vieras";28509400]Se on karma kultaseni. Mitä kylvää sitä niittää. Olet kuin joku säälittävä hahmo Paha maa -elokuvasta[/QUOTE]

Tämä palsta osaa aina yllättää. Uskomattomia idiootteja sitä näköjään täällä elää.

[QUOTE="Vieras";28509400]Se on karma kultaseni. Mitä kylvää sitä niittää. Olet kuin joku säälittävä hahmo Paha maa -elokuvasta[/QUOTE]

Ai mä olenkin nyt tässä se paha ihminen kun laitan rajat ihan vastuuttomille ihmisille? Taidatkin olla jompi kumpi meidän naapurin pariskunnasta, sen verran idioottimaista on tuo järjenjuoksusi. :laugh:

[QUOTE="Vieras";28509686]Ei, minä olen vain lähimmäinen. Lastu laineilla, joka koettaa vaan tehdä maailmasta himppusen paremman aseina rakkaus ja hyvä tahto.[/QUOTE]

Ihanasti sanottu. Just noin mäkin ajattelen. Peace and understanding :)

[QUOTE="Vieras";28509686]Ei, minä olen vain lähimmäinen. Lastu laineilla, joka koettaa vaan tehdä maailmasta himppusen paremman aseina rakkaus ja hyvä tahto.[/QUOTE]

:laugh:

hyvä yritys, mutta en mä nyt enää jaksa sua viihdyttää. Keksi jotain normaali-ihmisten tekemistä itselles mieluummin kuin täällä provoilu. :)