Aikuisten sisarusten väleistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on todella paha olla, veljeni jäi taas kerran valehtelusta kiinni äidilleni, mua ihan ahdistaa jo äidin soitot, ja tivaukset kiukkuiseen ääneen teemmeko todellakin niin ja niin mitä xxx sanoi?:(

En ymmärrä veljeäni yhtään asuin yli kymmenen vuotta eri paikkakunnalla, kun muutin takaisin mieheni ja lasteni kanssa, niin tämä rumba alkoi, luulen että häntä harmittaa jakaa mummi, ja kuvittelee omien lastensa jäävän jotenkin vähemmälle huomiolle, nyt kun minunkin lapseni on sitä huomiota täällä jakamassa!:(

En pysty puhumaan veljelleni tästä asiasta koska hän kieltäisi kaiken, muutenkin veljeni on ollut aina äidin silmäterä pienestä pitäen.
Nyt siis puhutaan yli kolmikymppisistä ihmisistä!? Mitä ihmettä voin tehdä?
Veljeni avokki on yhtä kaksinaamainen, en voi keskustella hänenkään kanssa asioista!

Olen ajatellut vaihtaa vaikka puhelin liittymää tai jotain, muuttaa en halua kotipaikkakunnaltani, koska minulla on muita sisaruksia täällä joiden kanssa on ihan hyvät välit.:/

pidät yhteyttä vaan pakolliset.lasten synttärit ja joulu. ei mitään soitteluja että "mitä kuuluu?". näin meillä toimii systerin kanssa vaikka ei olla edes samalla paikkakunnalla. vanhempien luona kun kerrankin käydään niin systerikin tunkee samaan aikaan kylään.jää nekin vierailut muutamaan tuntiin vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä;29135899:
pidät yhteyttä vaan pakolliset.lasten synttärit ja joulu. ei mitään soitteluja että "mitä kuuluu?". näin meillä toimii systerin kanssa vaikka ei olla edes samalla paikkakunnalla. vanhempien luona kun kerrankin käydään niin systerikin tunkee samaan aikaan kylään.jää nekin vierailut muutamaan tuntiin vuodessa.

Näin olenkin tehnyt, mutta joka kerta kun käymme lasten kanssa mummolassa kuulen uudet "juorut" taas ja vihjailut taas äidiltäni!:/ Eli veljeni puhuu paskaa minusta ja perheestäni koko ajan!?:(