O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän ja ärsyttää;28634686:minulla eräs suulainen, omaisuutta on vaikka muille jakaa mutta hemmetti kun on nuuka. Soittaa häläreitä ettei mene puheaika ja pripeid liittyä siksi että ei vaan vahingossakaan ylitä budjettia.
Tulee kaikkiin sukujuhliin kädet levällään (pikkuimainen olen kun sanon näin, ilman muistamista) ja syö mhansa täyteen, käy myös kaupoissa ja etenkin kaikissa ilmais tapahtumissa joissa etenkin ruokaa tarjolla.
Kahvillae jos pyydät tämän jonnekin kahvioon hän työntää omansa sinun maksettavaksi jos sanot että et aijo maksaa hän on ilman kahvia, ei ole varaa.
Jotenkin säälittävää, samaan aikaan hänellä on kuitenkin niin uuden karhea oma auto (velaton) kuin (velaton) omakotitalo, ettäkai tuolla tyylillä sitten jokusen sentin säästää.
Mitäs jos ihan oikeesti todella sanoisit "kaverillesi" suoraan mitä mieltä olet. Puhuisit nämä asiat hänelle päin naamaa, etkä käärmeilis selän takana. Tommoset ihmiset, jotka jauhaa paskaa kaverin selän takana on juuri nimenomaan sitä luuseriporukkaa. Ryhdistäydy, kerro asiat sille, ketä ne koskee ja lopeta ruikutus. Vai oletko oikeasti noin selkärangaton? Kertoo susta aika paljon ihmisenä, eikä juuri sen parempaa kuin kaverisi touhu.
Ja ei, ei ole prepaidia, en ole yh, en ole wt, en käy sossussa, en saa tukia, vaan halveksun paskaa puhuvia ihmisiä ja selkäänpuukottajia ihan yli kaiken.
Ja kaikkihan on facebookis ja/tai käyttävät skypeä.Eikä mulla oo mitää tarvetta laittaa mitää viestiä. Yritän vain tuoda esille sen, että joskus sitä puheaikaa ei oikiasti oo.
Ja se toinen osapuoli on aina skypen ääres tavootettavis? Jos asialla on kiire niin käytetään puhelinta hälärin soittamiseen. Mutta aiva turha teille on mitää selittää ku ei näköjään tuon vertaa mee asiat perille eikä oo mistää rakettitieteestä kyse.
Eikä näköjään edelleenkää mee jakeluun, että mä en oo kirjoottanu tämän hetkisestä tilanteesta. Mutta jatkakaa toki tuota säälittävää ja naurettavaa vänkäämistä, mulla on muutaki tekemistä ku lukia teidän typeriä kirjootuksia ja pätemistä.
Haha.. jollain kolahti pahasti. Ja aiheesta.Alkuperäinen kirjoittaja oonkohan minä;28634698:Kerrohan ap kun kerran niin saatanan rohkeena teit aloituksen että missä päin tämä sinun tuilla elävä luuserikaverisi asuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28635745:Ei ole tuollaisia tuttuja. Tosin mulle olisi aika turha mitään häläreitä soitellakaan, koska en ikinä soita takaisin. Ajattelen, että jos soittajalla on oikeasti asiaa, niin soittaa uudestaan. Tai laittaa tekstiviestin.
Minusta se nyt on omituista muutenkin, että aikuisella ihmisellä on prepaid liittymä :O