Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun sillä postaajalla ei ole enää sitä kuvaa sielä. Kävin tarkistamassakin. Ei hänen Tolin antaminen auttaisi tässä todistamisesta mitään. Enkä tiedä miksi on niin tarve tosissaan epäselvää kuvaa. Eri asia jos olisin sanonut että on selkeä kuva
Tää on niin kalaverkko tämä sun todistelu, sorry. Miksi edes tulit tästä asiasta puhumaan keskustelupalstalle, jos ei ole kuin sinun sanasi? Tämä vaan on totuus, että kuka tahansa voi väittää mitä vaan ja selittää, että oli jossain keskustelupalstalla aiemmin ja oli kuva, mutta ei ole enään. Ei kannata tällainen.
 
vierailija
Tää on niin kalaverkko tämä sun todistelu, sorry. Miksi edes tulit tästä asiasta puhumaan keskustelupalstalle, jos ei ole kuin sinun sanasi? Tämä vaan on totuus, että kuka tahansa voi väittää mitä vaan ja selittää, että oli jossain keskustelupalstalla aiemmin ja oli kuva, mutta ei ole enään. Ei kannata tällainen.
Sitähän se netissä on ylipäätään keskustelupalstalla. Minä en tullut keskustelemaan tuosta vaan lukemaan keskustelua. Joku otti asian puheeksi ja mainitsin mitä tiesin. Sanoin alusta asti etten itse luota kuvaan. En ymmärrä mikä tässä nostatti sinun kiukun ja tarpeen kiukuta.
 
vierailija
Tää on niin kalaverkko tämä sun todistelu, sorry. Miksi edes tulit tästä asiasta puhumaan keskustelupalstalle, jos ei ole kuin sinun sanasi? Tämä vaan on totuus, että kuka tahansa voi väittää mitä vaan ja selittää, että oli jossain keskustelupalstalla aiemmin ja oli kuva, mutta ei ole enään. Ei kannata tällainen.
Kyllä mä ainakin kuulin tästä mielellään. Siltikin, vaikkei tuota kuvaa nyt löytyisi tai vaikkei varsinkaaan ole tietoa, keitä siinä mahdollisessa kuvassa oli.
 
vierailija
Tää on niin kalaverkko tämä sun todistelu, sorry. Miksi edes tulit tästä asiasta puhumaan keskustelupalstalle, jos ei ole kuin sinun sanasi? Tämä vaan on totuus, että kuka tahansa voi väittää mitä vaan ja selittää, että oli jossain keskustelupalstalla aiemmin ja oli kuva, mutta ei ole enään. Ei kannata tällainen.
Ehkä hän tuli tänne puhumaan juuri siksi, että kuten sanoit, tämä on keskustelupalsta. Ehkä hän halusi tietää, onko jollain muullakin samaa tietoa.
 
vierailija
Kyllä mä ainakin kuulin tästä mielellään. Siltikin, vaikkei tuota kuvaa nyt löytyisi tai vaikkei varsinkaaan ole tietoa, keitä siinä mahdollisessa kuvassa oli.
Oliko siinä siis toisella lippis ja toisella huppu päässä, tuollainhan ne vois kulkee, jos eivät halua, että tunnistetaan? Eli periaatteessa pieni mahdollisuus, että kaukaa otettu kuva voisi olla oikea.
 

Yhteistyössä