Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsä äreänä kun pitää herätä 💚

 
vierailija
Hei onko puutarhalaivan tietotoimisto löytänyt vielä videoita (tai tekstejä) mitä K jutteli välispiikeissä? Arvelisin, että opiskelijakeikalla jutut ois voinu olla suht lennokkaita! En oo löytänyt igstä tai tumblrista, mut linkatkaa jooko, jos löydätte!

Ainut mitä löysin oli Jodelin maininta siitä, että oli kysyny "onko porukka saanu p*llua, k*rpää tai p*rsettä ja jollekkin sano että se voi tulla taakse ja K antaa p*rsettä" :p

Kiinnostavaa;) ihan hauska ja kiinnostava yksityiskohta, että näissäkin läppäheittelypuheissa huomioidaan monet vaihtoehdot<3 on toki heitelly lavaflirttiä miehille jo ennen viisuja, mut ois jotenki vaikee kuvitella, että sillon ois sisällyttänyt näin monta mahdollista vaihtoehtoa, mut who knows. Luulisin enemmä, että ois aiemmin kysyny ootteko saanu p*llua tai k*rpää.

Eikö siinä tissikommentissa ollut sanonut että kaikki tissit, p*rseet ja k*kkelit erilaisia tms?

Mukavasti peppunäkökulma on puheissa läsnä:p ja vielä tuo, että hän antaa jos tulee taakse!

Onko laivan tulkintoja aiheesta?:D
 
vierailija
Hei onko puutarhalaivan tietotoimisto löytänyt vielä videoita (tai tekstejä) mitä K jutteli välispiikeissä? Arvelisin, että opiskelijakeikalla jutut ois voinu olla suht lennokkaita! En oo löytänyt igstä tai tumblrista, mut linkatkaa jooko, jos löydätte!

Ainut mitä löysin oli Jodelin maininta siitä, että oli kysyny "onko porukka saanu p*llua, k*rpää tai p*rsettä ja jollekkin sano että se voi tulla taakse ja K antaa p*rsettä"

Kiinnostavaa ihan hauska ja kiinnostava yksityiskohta, että näissäkin läppäheittelypuheissa huomioidaan monet vaihtoehdot<3 on toki heitelly lavaflirttiä miehille jo ennen viisuja, mut ois jotenki vaikee kuvitella, että sillon ois sisällyttänyt näin monta mahdollista vaihtoehtoa, mut who knows. Luulisin enemmä, että ois aiemmin kysyny ootteko saanu p*llua tai k*rpää.

Eikö siinä tissikommentissa ollut sanonut että kaikki tissit, p*rseet ja k*kkelit erilaisia tms?

Mukavasti peppunäkökulma on puheissa läsnä ja vielä tuo, että hän antaa jos tulee taakse!

Onko laivan tulkintoja aiheesta?
Teamkaarijauk:n stooreissa on ainakin se kun saa Vantaa-paidan ja haistelee sitä. 😄 Kärtsä vanha vainukoira.
 
vierailija
Hei onko puutarhalaivan tietotoimisto löytänyt vielä videoita (tai tekstejä) mitä K jutteli välispiikeissä? Arvelisin, että opiskelijakeikalla jutut ois voinu olla suht lennokkaita! En oo löytänyt igstä tai tumblrista, mut linkatkaa jooko, jos löydätte!

Ainut mitä löysin oli Jodelin maininta siitä, että oli kysyny "onko porukka saanu p*llua, k*rpää tai p*rsettä ja jollekkin sano että se voi tulla taakse ja K antaa p*rsettä"

Kiinnostavaa ihan hauska ja kiinnostava yksityiskohta, että näissäkin läppäheittelypuheissa huomioidaan monet vaihtoehdot<3 on toki heitelly lavaflirttiä miehille jo ennen viisuja, mut ois jotenki vaikee kuvitella, että sillon ois sisällyttänyt näin monta mahdollista vaihtoehtoa, mut who knows. Luulisin enemmä, että ois aiemmin kysyny ootteko saanu p*llua tai k*rpää.

Eikö siinä tissikommentissa ollut sanonut että kaikki tissit, p*rseet ja k*kkelit erilaisia tms?

Mukavasti peppunäkökulma on puheissa läsnä ja vielä tuo, että hän antaa jos tulee taakse!

Onko laivan tulkintoja aiheesta?
Kärtsän yrpä ja illu puheet 🤣
 
vierailija
Hei onko puutarhalaivan tietotoimisto löytänyt vielä videoita (tai tekstejä) mitä K jutteli välispiikeissä? Arvelisin, että opiskelijakeikalla jutut ois voinu olla suht lennokkaita! En oo löytänyt igstä tai tumblrista, mut linkatkaa jooko, jos löydätte!

Ainut mitä löysin oli Jodelin maininta siitä, että oli kysyny "onko porukka saanu p*llua, k*rpää tai p*rsettä ja jollekkin sano että se voi tulla taakse ja K antaa p*rsettä"

Kiinnostavaa ihan hauska ja kiinnostava yksityiskohta, että näissäkin läppäheittelypuheissa huomioidaan monet vaihtoehdot<3 on toki heitelly lavaflirttiä miehille jo ennen viisuja, mut ois jotenki vaikee kuvitella, että sillon ois sisällyttänyt näin monta mahdollista vaihtoehtoa, mut who knows. Luulisin enemmä, että ois aiemmin kysyny ootteko saanu p*llua tai k*rpää.

Eikö siinä tissikommentissa ollut sanonut että kaikki tissit, p*rseet ja k*kkelit erilaisia tms?

Mukavasti peppunäkökulma on puheissa läsnä ja vielä tuo, että hän antaa jos tulee taakse!

Onko laivan tulkintoja aiheesta?
Anaali on päivän sana tai ollut jo pidempään. Jos luet esim. vauvan ketjuja (keskustelut siirretään melkein heti seksi osion puolelle), niin siellä on paljon keskusteluja anaaliseksistä, koska se on aiheena pinnalla ja siitä oli kesällä tosi paljon artikkeleja mm. iltapuluissa. Muistaakseni olin lukevinani myös sellaista, että p*rnossa anaaliseksi on noussut yhdeksi haetuimmaksi ja katsotuimmaksi aiheeksi. Sitä on varmaan helppo huudella, koska anaaliseksiä harrastaa niin miehet kuin naisetkin.
 
vierailija
Kyllä toi meni jo vähän yli, oon samaa mieltä. Tommoset opiskelijabileet on kyllä aina ihan oma juttunsa, että ehkä tilanne vaan vei mukanaan. Mutta joo, en kyllä ite haluais tollasta peruskeikoilla kuulla.
Yritän muotoilla viestin niin, että en haasta riitaa, mutta varmuudeksi sanon jo etukäteen, etten yritä hämmentää soppaa ja että kaikkien mielipiteet on hyviä.

Pohdin vain, mikä saa jonkun päättämään kaikkien puolesta, että juuri tämä on liikaa. Tämä käy, tuo on siinä rajalla, tämä on liikaa. Nykypäivänä kun on mielipiteitä ja avoimuutta keskustella vaikeistakin aiheista niin tuntuu aika tunkkaiselta kuulla, että hei kaikki, nyt meni K:lla yli aivan kuin se olisi jokin kollektiivinen päätös. Toki jutuillakin on rajansa, ymmärrän sen, mutta jos ne eivät ole ylittäneet uutiskynnystä, niin olettaisin, että on ihmisiä, joille ne ovat olleet ihan ok. Silloin sen julistaminen, että tämä on liikaa, on itse asiassa aika loukkaavaa.

Taustoitan sen verran, ,että en itse katso K:n keikkapuheita, koska minulle ne ovat olleet liikaa jo viime kesänä, jolloin katsoin kaksi keikkaa livelähetyksenä. Mutta tein henkilökohtaisen päätöksen, että en noita juttuja halua kuulla, vaikka artistia fanitankin, enkä ole koskaan tullut tänne päivittelemään, miten jutut ovat arveluttavia. Ainahan K:lla on jotain shokeeraavaa sanottavaa. Jos ei tätä ole tajunnut, niin aika tynnyrissä on täytynyt kasvaa.

Jos itselle tuli raja vastaan, niin ehkä sen voisi ilmaista enemmän siihen sävyyn, että tuliko nyt muillakin ja onko nyt sanottu tai tehty jotain, joka ei ole enää K:n kaltaista ja hänelle sopivaa puhetta ja hakea siihen keskustelua eikä julistaa, että homma on nyt näin, yli mentiin. Koska en itse ole katsonut linkkiä enkä aio katsoa, en tietenkään voi tietää, onko homma karannut jotenkin oleellisesti lapasesta mutta ei kuulosta kommenttien perusteella mitenkään oudolta K:lle. Hän on suorasanainen, höpisee mitä sattuu eikä sokerikuorruttele sanomisiaan. Yksi syy myös, miksi moni häntä fanittaa.

Mentiinkö nyt sitten oikeasti jonkin rajan yli (ja mikä se raja sitten oikein on) vai oliko tässä vain henkilökohtaisia mielipiteitä ihmisiltä, jotka eivät muutenkaan niin välitä K:n puheista niin kuin minä? Tämä olisi mielestäni oleellista tietää.
 
vierailija
Yritän muotoilla viestin niin, että en haasta riitaa, mutta varmuudeksi sanon jo etukäteen, etten yritä hämmentää soppaa ja että kaikkien mielipiteet on hyviä.

Pohdin vain, mikä saa jonkun päättämään kaikkien puolesta, että juuri tämä on liikaa. Tämä käy, tuo on siinä rajalla, tämä on liikaa. Nykypäivänä kun on mielipiteitä ja avoimuutta keskustella vaikeistakin aiheista niin tuntuu aika tunkkaiselta kuulla, että hei kaikki, nyt meni K:lla yli aivan kuin se olisi jokin kollektiivinen päätös. Toki jutuillakin on rajansa, ymmärrän sen, mutta jos ne eivät ole ylittäneet uutiskynnystä, niin olettaisin, että on ihmisiä, joille ne ovat olleet ihan ok. Silloin sen julistaminen, että tämä on liikaa, on itse asiassa aika loukkaavaa.

Taustoitan sen verran, ,että en itse katso K:n keikkapuheita, koska minulle ne ovat olleet liikaa jo viime kesänä, jolloin katsoin kaksi keikkaa livelähetyksenä. Mutta tein henkilökohtaisen päätöksen, että en noita juttuja halua kuulla, vaikka artistia fanitankin, enkä ole koskaan tullut tänne päivittelemään, miten jutut ovat arveluttavia. Ainahan K:lla on jotain shokeeraavaa sanottavaa. Jos ei tätä ole tajunnut, niin aika tynnyrissä on täytynyt kasvaa.

Jos itselle tuli raja vastaan, niin ehkä sen voisi ilmaista enemmän siihen sävyyn, että tuliko nyt muillakin ja onko nyt sanottu tai tehty jotain, joka ei ole enää K:n kaltaista ja hänelle sopivaa puhetta ja hakea siihen keskustelua eikä julistaa, että homma on nyt näin, yli mentiin. Koska en itse ole katsonut linkkiä enkä aio katsoa, en tietenkään voi tietää, onko homma karannut jotenkin oleellisesti lapasesta mutta ei kuulosta kommenttien perusteella mitenkään oudolta K:lle. Hän on suorasanainen, höpisee mitä sattuu eikä sokerikuorruttele sanomisiaan. Yksi syy myös, miksi moni häntä fanittaa.

Mentiinkö nyt sitten oikeasti jonkin rajan yli (ja mikä se raja sitten oikein on) vai oliko tässä vain henkilökohtaisia mielipiteitä ihmisiltä, jotka eivät muutenkaan niin välitä K:n puheista niin kuin minä? Tämä olisi mielestäni oleellista tietää.
Siis voi luoja! Kaikki se p*ska mitä täälläkin suolletaan, niin tämä nyt oli sun mielestä loukkaavaa? Kun sanottiin, että Kn puheet eilisellä keikalla meni "jo vähän yli"? Että ne k*rpä, p*rse, ja p*llu -puheet oli ihan ok, mutta tämä kommentti sitten oli loukkaavaa?
 
vierailija
Yritän muotoilla viestin niin, että en haasta riitaa, mutta varmuudeksi sanon jo etukäteen, etten yritä hämmentää soppaa ja että kaikkien mielipiteet on hyviä.

Pohdin vain, mikä saa jonkun päättämään kaikkien puolesta, että juuri tämä on liikaa. Tämä käy, tuo on siinä rajalla, tämä on liikaa. Nykypäivänä kun on mielipiteitä ja avoimuutta keskustella vaikeistakin aiheista niin tuntuu aika tunkkaiselta kuulla, että hei kaikki, nyt meni K:lla yli aivan kuin se olisi jokin kollektiivinen päätös. Toki jutuillakin on rajansa, ymmärrän sen, mutta jos ne eivät ole ylittäneet uutiskynnystä, niin olettaisin, että on ihmisiä, joille ne ovat olleet ihan ok. Silloin sen julistaminen, että tämä on liikaa, on itse asiassa aika loukkaavaa.

Taustoitan sen verran, ,että en itse katso K:n keikkapuheita, koska minulle ne ovat olleet liikaa jo viime kesänä, jolloin katsoin kaksi keikkaa livelähetyksenä. Mutta tein henkilökohtaisen päätöksen, että en noita juttuja halua kuulla, vaikka artistia fanitankin, enkä ole koskaan tullut tänne päivittelemään, miten jutut ovat arveluttavia. Ainahan K:lla on jotain shokeeraavaa sanottavaa. Jos ei tätä ole tajunnut, niin aika tynnyrissä on täytynyt kasvaa.

Jos itselle tuli raja vastaan, niin ehkä sen voisi ilmaista enemmän siihen sävyyn, että tuliko nyt muillakin ja onko nyt sanottu tai tehty jotain, joka ei ole enää K:n kaltaista ja hänelle sopivaa puhetta ja hakea siihen keskustelua eikä julistaa, että homma on nyt näin, yli mentiin. Koska en itse ole katsonut linkkiä enkä aio katsoa, en tietenkään voi tietää, onko homma karannut jotenkin oleellisesti lapasesta mutta ei kuulosta kommenttien perusteella mitenkään oudolta K:lle. Hän on suorasanainen, höpisee mitä sattuu eikä sokerikuorruttele sanomisiaan. Yksi syy myös, miksi moni häntä fanittaa.

Mentiinkö nyt sitten oikeasti jonkin rajan yli (ja mikä se raja sitten oikein on) vai oliko tässä vain henkilökohtaisia mielipiteitä ihmisiltä, jotka eivät muutenkaan niin välitä K:n puheista niin kuin minä? Tämä olisi mielestäni oleellista tietää.
Tota noin, eikös ihan kaikki, mitä ihminen tälle palstalle kirjoittaa, ole aina kyseisen kirjoittajan henkilökohtainen mielipide, noin lähtökohtaisesti? Eihän täällä kukaan ole "päättänyt muiden puolesta" mitään, jos tulee ilmaisemaan oman mielipiteensä. Miksei saisi ilmaista omaa tyrmistystään, kun sen tekee ihan asiallisesti, eikä lähde riehumaan asian kanssa?
Itsekään en noista alapääjutuista välitä ollenkaan, mutta selvää on, että joihinkin ne uppoaa, jopa aikuisiin ihmisiin, ja näillä mennään. Näin me ollaan erilaisia, ja kai se on rikkaus. Kaikki saa ilmaista mielipiteensä.
 
vierailija
Olen kritisoinut muutamia K keikkapuheita tässä reilun vuoden aikana. Muutama satojen välispiikkien joukossa ei ole paljon eikä vie minulta mitenkään fiiliksiä. Yleisesti K välispiikit on kivoja, hauskoja, neutraaleja jne omaan makuuni. Keikoilla ollessa joku yksittäinen/satunnainen ylilyönti (joka siis on ylilyönti minun makuuni) ei haittaisi vaan olen mennyt sinne ensisijaisesti musiikkia kuuntelemaan ja se on itselleni pääasia. Tosin omilla keikoilla tälläisia ei ole edes sattunut.

Mitä tulee tuohon loukkaavuuteen niin ketä sen julistaminen täällä loukkaisi? Toisia palstailijoitako? Ei minua ainakaan, pidän jutuista joista pidän ja en pidä jos en pidä vaikka muut eivät olisi samaa mieltä.
 
vierailija
Kyllä toi meni jo vähän yli, oon samaa mieltä. Tommoset opiskelijabileet on kyllä aina ihan oma juttunsa, että ehkä tilanne vaan vei mukanaan. Mutta joo, en kyllä ite haluais tollasta peruskeikoilla kuulla.
Siellä oli kuulemma katso.ossa kyltti, jossa luki saitko p×××ua, pe***stettä, ky***rpää. Sieltä suoraan poiminut tekstin, jota lähtenyt kehittelemään.
 

Yhteistyössä