Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin pidin tuosta kuuro-ficistä. Lukaisen sen kerran uudelleenkin. En tiedä johtuuko minun heikosta kielitaidosta vai itse tarinasta, mutta mulla kesti aika kauan hahmottaa sitä kommunikaatiota. Luulin kai että Jere pystyy puhumalla vastaamaan ennen kuin selvisi, miten he kommunoivat keskenään.
 
vierailija
Musta Maskedin mainoksessa jonkun hahmon Kaiken takana on nainen -veto kuulosti vähän Kärtsältä. Näitä on niin hankala arvioida. No ainakin sen yhden Pesukarhu hahmon kohdalla puhttiin Karista. :D
 
vierailija
Musta Maskedin mainoksessa jonkun hahmon Kaiken takana on nainen -veto kuulosti vähän Kärtsältä. Näitä on niin hankala arvioida. No ainakin sen yhden Pesukarhu hahmon kohdalla puhttiin Karista.
Minusta ääni ei kuulostanut Kärtsältä, ei äänenväei eikä tyyli laulaa ollut oikea. Oletettavasti joku muu omasta mielestä. Mutta totuus toki selviää myöhemmin.

Tuo Kari olisi kyllä vähän liian helppo vihje.
 
vierailija
Onkohan tuo kari yleinenkin, koska pyhimyksenkin yhdessä biisissä mainotaan kari.

Nyt te taas unohdatte, että mattimeikäläisillä ei ole mitään käsitystä mistään Kärtdän mielikuvituskaveri Karista. Me täällä kuplassa sen tiedämme, mutta valtaosa ohjelman katsojista ei ole koskaan kuullutkaan. Pitäisi muistaa, että vaikka Kärtsän tuntee suurin piirtein kaikki, hänen musiikistaan tiedetään CCC ja ehkä Ruoska. Itse tyypistä ei paljoakaan.
 
vierailija
Äh, sen jälkeen kuin väärinluin erään tietokirjan virkkeen aikamatkailua käsitteleväksi, vaikka todellisuudessa se ei liittynyt mitenkään aiheeseen, minulla on pyörinyt päässä aikamatkailuun liittyvä ficci-idea. Olen kirjoittanut muutamia aikamatkustusjuttuja aiemmin ja suurin osa niistä ei ollut kovin onnistuneita (pari poikkeusta on, mutta ne ovat minikokoisia), joten varmaan tässäkään ei ole järkeä, mutta se idea ei millään tahtoisi karkottuakaan. :)

- Joymuffin-AASI
 
vierailija
Äh, sen jälkeen kuin väärinluin erään tietokirjan virkkeen aikamatkailua käsitteleväksi, vaikka todellisuudessa se ei liittynyt mitenkään aiheeseen, minulla on pyörinyt päässä aikamatkailuun liittyvä ficci-idea. Olen kirjoittanut muutamia aikamatkustusjuttuja aiemmin ja suurin osa niistä ei ollut kovin onnistuneita (pari poikkeusta on, mutta ne ovat minikokoisia), joten varmaan tässäkään ei ole järkeä, mutta se idea ei millään tahtoisi karkottuakaan.

- Joymuffin-AASI
Ei muuta kuin toimeksi 📝☺
 

Yhteistyössä