Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei miettikääpä tätä Paasilinna-haastista. Miten on B lausunut ja etenkin miten on slovenialainen(?) haastattelija saanut siitä niin hyvin selvää että juttuun on saatu oikea kirjailija 😂
 
vierailija
Tuli tästä mieleen, että instassa selasin kerran videoita niin tuli vastaan se karhuvideo missä suomalainen mies huutaa karhulle, niin Bojan oli tykännyt siitä. Tykkäyksen ajankohdasta ei tietenkään ole tietoa.
Eikä, jotenkin ihana tykkäys 🥹 Muistan sen videon. Karhu-parka säikähti ikiajoiksi suomalaista kiroilevaa ukkoa. Ajattelikohan Bojan jo silloin, että suomalaisissa miehissä on sitä jotakin 🙃 Sitten tulikin Kärppy ja vei jalat lopullisesti alta.
 
vierailija
Eikä, jotenkin ihana tykkäys 🥹 Muistan sen videon. Karhu-parka säikähti ikiajoiksi suomalaista kiroilevaa ukkoa. Ajattelikohan Bojan jo silloin, että suomalaisissa miehissä on sitä jotakin Sitten tulikin Kärppy ja vei jalat lopullisesti alta.
Tää tykkäys siihen karhuvideoon tuli muuten heti NT jälkeen vai oliko vielä sen aikana... joka tapauksessa niihin aikoihin. Joku sen täällä tai emoketjussa silloin huomasi.
 
vierailija
Omg, löysin vanhan bojere ficin viime vuodelta, jossa jere on kuuro. Siis niin hyvä, 10 osainenI'm reading your lips, I know what your type is
Joo, se on kyllä aika suloinen, vaikka minun makuuni tuon tarinan Jere on kirjoitettu hiukan hömelöksi. Tuon ficin jälkeen kirjoittaja on tehnyt lisälukuja ficciin mutta nyt en muista, minkäniminen se sarja on.
 
vierailija
"Hot Air" -ficin kakkosluvussa koetaan isoja juttuja ja tehdään isoja, yllättäviäkin päätöksiä, samalla kun vanhat muistot pyörivät mielessä. Bojan selvittelee päätään monin keinoin, joista yksi on tietysti sauna, mutta eri asia tuleeko sillä ainakaan yläpää yhtään selvemmäksi. Saako Jere synttärilahjaksi mitä haluaa, ja miten Lado liittyy tähän kaikkeen? https://archiveofourown.org/works/57758674

Tämä ficci on näin kirjoittajan näkökulmasta ollut toistaiseksi yksi suosikkejani. :) Ja pliis ei spoilereita, myös jos arvaatte joitain tulevia tapahtumia, joihin vihjataan mystisesti.

- Joymuffin
 
vierailija
Joo, se on kyllä aika suloinen, vaikka minun makuuni tuon tarinan Jere on kirjoitettu hiukan hömelöksi. Tuon ficin jälkeen kirjoittaja on tehnyt lisälukuja ficciin mutta nyt en muista, minkäniminen se sarja on.
Tässä tarkoitetaan varmaan näitä puuttuvia osia ja muuta jatkoa tarinalle:


🥰 Deaf!Jere on minusta suloinen.
 
vierailija
Joo, se on kyllä aika suloinen, vaikka minun makuuni tuon tarinan Jere on kirjoitettu hiukan hömelöksi. Tuon ficin jälkeen kirjoittaja on tehnyt lisälukuja ficciin mutta nyt en muista, minkäniminen se sarja on.
Minä tykkäsin alkuuun kovasti, mutta sitten tuo henkilöiden kuvaus alkoi häiritä ja lopulta ensimmäiset lisäosat pilasivat minulta koko tarinan (vaikka siis niissä ei tarinan kannalta ollut mitään ihmeellistä). Tosin niin on käynyt minulle muidenkin ficcien lisäosien kanssa, mutta jotenkin se tuntuu kytkeytyvän nimenomaan henkilöiden kuvaukseen, joka jostain syystä siinä vaiheessa alkaa häiritä enemmän.
 
vierailija
"Hot Air" -ficin kakkosluvussa koetaan isoja juttuja ja tehdään isoja, yllättäviäkin päätöksiä, samalla kun vanhat muistot pyörivät mielessä. Bojan selvittelee päätään monin keinoin, joista yksi on tietysti sauna, mutta eri asia tuleeko sillä ainakaan yläpää yhtään selvemmäksi. Saako Jere synttärilahjaksi mitä haluaa, ja miten Lado liittyy tähän kaikkeen? https://archiveofourown.org/works/57758674

Tämä ficci on näin kirjoittajan näkökulmasta ollut toistaiseksi yksi suosikkejani. :) Ja pliis ei spoilereita, myös jos arvaatte joitain tulevia tapahtumia, joihin vihjataan mystisesti.

- Joymuffin
❤ Kiitos, ihanaa! Yritän lukea tänään yösaduksi jos vain saan sen rauhassa tehdä!
 
vierailija

Yhteistyössä