Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Erikoista, että Sudden Lights on kuitenkin päälavalla. Kaipa heillä yleisöä sitten kotopuolessa piisailee.
Tottakai heillä on kotopuolessa yleisöä, ei heitä muuten ois valittu edustajiksi. Viime vuonna he olivat näköjään tuolla festarilla pienemmällä lavalla, nyt sit ovat nousseet päälavan avaus-statukseen.

Ja tuosta K:n lavasta: nyt jälkiviisaana Liettuan keikan jälkeen tiedetään että K ois voitu laittaa tuollakin päälavalle, mutta toi festari on buukannut K:n aikoja sitten kuten festarit yleensäkin, eikä heillä ole voinut olla tietoa paljonko vetoa K:lla vielä olisi näinkin myöhään -23 viisujen jälkeen, kuten ei meilläkään. Trafikistakaan ei ollut mitään hajua silloin. Niin niillä ois ollut liian suuri riski laittaa se päälavalle jos kaikki suosio olisikin hälventynyt siihen mennessä, joten ihan järkevästi laittoivat sen pääesiintyjäksi kakkoslavalle ennemin. Ja jälkeenpäin ei oikein voi vaihtaa lavoja kun muille esiintyjille on jo sovittu päälavaslotit.
 
vierailija
Mä olenkin yrittänyt sivu- ja päivä kaupalla keskustella tämän ihmisen kanssa ja yrittää ymmärtää mikä Joyn ja "hänen puolellaan olevien" muiden palstalaisten toiminnassa on saanut hänen pahan olonsa aikaan. Tämä siis sen jälkeen kun hlö on itse ottanut asian esille useampaan kertaan ja tosiaan syytellyt muita kirjoittajia ties mistä. Koska perusteluita ei joko ole kuulunut, tai niissä ei ole mitään järkeä, kyse on taas kerran nimimerkillisen savustamisesta pois palstalta. Ja tästä pitää voida puhua. Jos kaikki vaan paapoo loukkaantunutta eikä halua sekaantua asiaan, niin lopputulos on selvä. Ollaan nähty jo useampaan kertaan.
Eli anteeksi teille jotka koette olonne epämukavaksi, mutta mä olen henk koht saanut tarpeekseni.
Kun nyt niitä lainauksia halutaan, niin laitathan sinäkin tarkat lainaukset niistä syytöksistä, joita tämä ihminen on mielestäsi esittänyt muita kohtaan. Koska kai sääntöjen pitää olla kaikille samat, jos täällä ei kerta ketään syrjitä, eikö vaan?
 
vierailija
Laitan tänne ihan Marketan kiusaksi, kun etpä voikaan täältä poistaa ja se mahtaa sua kiukuttaa:

Kertauksena: ei hätää, hääleikkitradaditiot säilyvät, Kärppy voi laittaa ylleen sen fanin tekemän kiltin ja Boitsu voi yhä ryömiä asun alle sukkanauhaa poimimaan. Sen jälkeen vieraiden täytyy varmaan poistua hetkeksi, koska Boitsua ei saada tulemaan pois sieltä kiltin alta millään.
 
vierailija
Tämä! Niin paljon tämä! Ja vaikka sittemmin on yritetty kuitata raportin voimakkaan negatiivinen ja lukijoissa huolta herättänyt viesti sillä, että sehän oli vain kirjoittajan oma kokemus ja näkemys, ei kirjoittaja ollut yhtään vastaanottavainen sille, että toisella tavalla keikan kokeneet voisivat hekin olla oikeassa. Pian kirjoittaja sai puolelleen ihmisiä, jotka eivät enää puhuneetkaan raportin sisällöstä, vaan kirjoittajan persoonasta ja luotettavuudesta, ja lopulta tilanne kääntyikin jo siihen, että ne, jotka olivat tuoneet vastakkaisia näkemyksiään keikasta esiin, olivatkin olleet vain kateellisia keskustelun myrkyttäjiä ja kirjoittajan henkilöä vastaan hyökkääjiä.

Aikalailla vinksahtanut keskustelu kaikenkaikkiaan.
Ihan sama homma silloin kun se Ruusurouva yritti hakea palstalta sympatiaa syyttämällä jotakuta palstalaista häneen kohdistuneesta vainosta s-postilla palstan ulkopuolella, en tajua, miten sekin niin kritiikittömästi nielaistiin. Koska oli niin symppis kirjoittaja!
Mitä sympaattista on muiden haukkumisella itselle sääliä kerjätessä? Kun siis lähes varmaa on, ettei hänelle kukaan ollut lähetellyt yhtään mitään.
Niin kritisoijaa haukuttiin, jolla oli kuitenkin älyä päässä, eikä halua tuollaisia aiheettomasti haukkuvia porukkaan mukaan.
Ruusurouva olisi voinut antaa asiaan vähän lisää valoa todistaakseen, että ei keksi satuja päästään, mutta ihmeen älkkiä luovutti ja vielä pystyi palstalaisten tuella uhriutumaan, että "kiusattiin", kun ei kaikkea yksi palstalla noin vain uskonutkaan.
 
vierailija
Eipä tullut yllätyksenä kuka täällä taas hilluu nimimerkillisen kimpussa ja komppaa itseään.

Eikö Coldplayn konsertti yhtään helpottanut oloa? Vai alkoiko liian myöhään niin piti tulla tänne purkamaan vatutusta?
Coldplayn keikka oli TOSI IHANA, tässä sinullekin pieni maistiainen 🩷❤🧡💛💚🩵💙💜 Itse olin viime yön ihan nukkumassa, pienessä univajeessa keikkakokemuksen jäljiltä 🫶🫶🫶
 
vierailija
Missä sanottiin että ei saa kritisoida? Tai mun mielestä kritisointi on itse asiassa väärä sanavalinta. Kai Joymuffinilla on oikeus omaan mielipiteeseensä, ja miksi sitä pitäisi kritisoida? Tietysti saa sanoa että itse ei ole samaa mieltä, mutta eihän se nyt niinkään voi mennä että jonkun mielipide ja/tai kirjoitustyyli pitää lynkata (poislukien ilkeydet sun muut hyökkäykset palstaan liittyviä henkilöitä tai muita kirjoittajia kohtaan).
Vähän vaikeaa vaan kommentoida "vakuuttavasti", kun toinen on ollut paikan päällä ja täällä erilaisen käsityksen saaneet eivät. Mä luin sen rapsan varmaan 1,5 vrk jälkikäteen ja tuli jo lukiessa tunne, että ei voi olla totta. Että vaikuttaako nyt jokin kirjoittajan omassa mielentilassa tekstiin. Hän oli siis oikeasti huolissaan, vaikka ainoa, mitä itse olen myöhemmin nähnyt on, että B oli vaan vakavampi kuin normaalisti. Joku kai sanoi, että hassutteli oudosti, niitä klippejä en ole nähnyt.
 
vierailija
Kauan tässä menikin ennen kuin Joy joutui Aidon hampaisiin. Uskomatonta että Joy sai olla niinkin pitkään rauhassa, yli vuoden.

No kaikki hyvä loppuu aikanaan.
Aito iskee ikuisesti terrierin raivolla että nyt taitaa olla Joynkin kirjoittelut kirjoiteltu😞
 
vierailija
Coldplayn keikka oli TOSI IHANA, tässä sinullekin pieni maistiainen 🩷🩵 Itse olin viime yön ihan nukkumassa, pienessä univajeessa keikkakokemuksen jäljiltä 🫶🫶🫶
Ja siis näköjään vääntöä olikin käyty eilen päivällä eikä yöllä, mutta siinäkään tapauksessa se ei tehnyt minusta mukana olijaa :) Mä olin eilen töissä :D
Aito
 
vierailija
Vähän vaikeaa vaan kommentoida "vakuuttavasti", kun toinen on ollut paikan päällä ja täällä erilaisen käsityksen saaneet eivät. Mä luin sen rapsan varmaan 1,5 vrk jälkikäteen ja tuli jo lukiessa tunne, että ei voi olla totta. Että vaikuttaako nyt jokin kirjoittajan omassa mielentilassa tekstiin. Hän oli siis oikeasti huolissaan, vaikka ainoa, mitä itse olen myöhemmin nähnyt on, että B oli vaan vakavampi kuin normaalisti. Joku kai sanoi, että hassutteli oudosti, niitä klippejä en ole nähnyt.
Eikö tää keskustelu ole nyt käyty, puoleen ja toiseen? Kaikki on varmasti sanottavansa sanoneet ja voidaan jatkaa eri aiheisiin. Tämän jauhaminen ei hyödytä enää ketään ja tukahduttaa kaiken muun keskustelun.

Ja ennen kuin joku tästä loukkaantuu, niin en ollut samaa mieltä näkemästäni Joyn kanssa, olen sen sanonut kerran, ja se riitti.
 
vierailija
Keikasta on käytetty mm. sanontoja "vitun off", [kävijä näki] "aika dramaattista ongelmaa" mutta myös, että keikalla olija lähti pääasiassa katsomaan Bojanin vointia, koska se mietitytti. Tämä oli ei-allekirjoitetussa kommentissa, josta en ainakaan itse ollut sen lukiessani varma, kuka sen oli kirjoittanut. Joten sekin meni ohi, että kävijä halusi tarkistaa Bojanin vointia. Minkä olisi ehkä tajunnut alun alkaenkin vaikuttaneen hänen arvioihinsa tilanteesta.
Niin nyt saan tuosta sen, että hän järkyttyi siksi ehkä vähän liikaa, kun oli halunnut tsekata voinnin ja ehkä toiveena se, että mitään häikkää ei ole ja sitten kun kaikki ei ollutkaan täysin normaalia, reaktio oli tosi voimakas ja se taas hämäsi meitä täällä, koska emme nähneet tätä keikkaa minään "Bojanin voinnin jatkon tsekkinä".
Eli kyllä siinä tosiaankin värittyi kävijän omat tunteet rapsaan, mutta sitä oli vaikea hahmottaa ulkopuolisena lukijana saman tien.
 
vierailija
Ihan sama homma silloin kun se Ruusurouva yritti hakea palstalta sympatiaa syyttämällä jotakuta palstalaista häneen kohdistuneesta vainosta s-postilla palstan ulkopuolella, en tajua, miten sekin niin kritiikittömästi nielaistiin. Koska oli niin symppis kirjoittaja!
Mitä sympaattista on muiden haukkumisella itselle sääliä kerjätessä? Kun siis lähes varmaa on, ettei hänelle kukaan ollut lähetellyt yhtään mitään.
Niin kritisoijaa haukuttiin, jolla oli kuitenkin älyä päässä, eikä halua tuollaisia aiheettomasti haukkuvia porukkaan mukaan.
Ruusurouva olisi voinut antaa asiaan vähän lisää valoa todistaakseen, että ei keksi satuja päästään, mutta ihmeen älkkiä luovutti ja vielä pystyi palstalaisten tuella uhriutumaan, että "kiusattiin", kun ei kaikkea yksi palstalla noin vain uskonutkaan.
Tässä taas yksi esimerkki miksi minä en kannata nimimerkilliseen alustaan siirtymistä, helppo joutua tällä tavalla jonkun kirjoittajan silmätikuksi ja tässäkin näyttäisi olevan vanhasta asiasta kyse, jota toistuvasti (pahalla) muistellaan. Lisäksi tuosta yhdestä raportista ja sen kirjoittajasta riidelty sivutolkulla.
 
vierailija
Keikasta on käytetty mm. sanontoja "vitun off", [kävijä näki] "aika dramaattista ongelmaa" mutta myös, että keikalla olija lähti pääasiassa katsomaan Bojanin vointia, koska se mietitytti. Tämä oli ei-allekirjoitetussa kommentissa, josta en ainakaan itse ollut sen lukiessani varma, kuka sen oli kirjoittanut. Joten sekin meni ohi, että kävijä halusi tarkistaa Bojanin vointia. Minkä olisi ehkä tajunnut alun alkaenkin vaikuttaneen hänen arvioihinsa tilanteesta.
Niin nyt saan tuosta sen, että hän järkyttyi siksi ehkä vähän liikaa, kun oli halunnut tsekata voinnin ja ehkä toiveena se, että mitään häikkää ei ole ja sitten kun kaikki ei ollutkaan täysin normaalia, reaktio oli tosi voimakas ja se taas hämäsi meitä täällä, koska emme nähneet tätä keikkaa minään "Bojanin voinnin jatkon tsekkinä".
Eli kyllä siinä tosiaankin värittyi kävijän omat tunteet rapsaan, mutta sitä oli vaikea hahmottaa ulkopuolisena lukijana saman tien.
Minä näin kyllä ihan ulkopuolisena katsojana niistä pätkistä samoja juttuja kuin kirjoittaja ja lisäksi miksi ottaa tämä näin vakavasti, hänellä saa olla oma mielipiteensä ja sinulla omasi, voisiko jo siirtyä eteenpäin? On nimittäin aika raskassoutuista jauhamista.
 
vierailija
Tässä taas yksi esimerkki miksi minä en kannata nimimerkilliseen alustaan siirtymistä, helppo joutua tällä tavalla jonkun kirjoittajan silmätikuksi ja tässäkin näyttäisi olevan vanhasta asiasta kyse, jota toistuvasti (pahalla) muistellaan. Lisäksi tuosta yhdestä raportista ja sen kirjoittajasta riidelty sivutolkulla.
Joo en minäkään aio siirtyä sellaiselle. Kommentoin vain tuota RR-juttua, koska täällä eivät siitä minua päin aikoinaan hyökänneet suostu myöntämään, että hyökkääminen oli ilkeää ja tavoitteena oli hiljentää minut.
Osalla nettikeskustelijoita on sellainen käytäntö, että he oikein riemastuvat, jos joku kritisoi aiheellisesti jotain, he ikään kuin sellaisina SJW:nä hyökkäävät tämän kimppuun ilkeästi, mutta hyviksen viitan suojissa, koska "puolustavat" muka kritiikiltä, jota sanovat haukkumiseksi ja ilkeydeksi.
Ja lampaat menevät sokeina mukaan, määkivät siinä mukana kritisoijaa ilkeäksi. Todella tympeää ja kertoo paljon näiden keskustelijoiden hyvyydestä ja ystävällisyydestä ihmisinä.
 
vierailija
Minä näin kyllä ihan ulkopuolisena katsojana niistä pätkistä samoja juttuja kuin kirjoittaja ja lisäksi miksi ottaa tämä näin vakavasti, hänellä saa olla oma mielipiteensä ja sinulla omasi, voisiko jo siirtyä eteenpäin? On nimittäin aika raskassoutuista jauhamista.
No etkä nähnyt. Ei kukaan videoita katsonut voi nähdä "vitun off":ia eikä "aika dramaattisia ongelmia".
 
vierailija
Joo en minäkään aio siirtyä sellaiselle. Kommentoin vain tuota RR-juttua, koska täällä eivät siitä minua päin aikoinaan hyökänneet suostu myöntämään, että hyökkääminen oli ilkeää ja tavoitteena oli hiljentää minut.
Osalla nettikeskustelijoita on sellainen käytäntö, että he oikein riemastuvat, jos joku kritisoi aiheellisesti jotain, he ikään kuin sellaisina SJW:nä hyökkäävät tämän kimppuun ilkeästi, mutta hyviksen viitan suojissa, koska "puolustavat" muka kritiikiltä, jota sanovat haukkumiseksi ja ilkeydeksi.
Ja lampaat menevät sokeina mukaan, määkivät siinä mukana kritisoijaa ilkeäksi. Todella tympeää ja kertoo paljon näiden keskustelijoiden hyvyydestä ja ystävällisyydestä ihmisinä.
Aito painu helvettiin.
 
vierailija
Tässä taas yksi esimerkki miksi minä en kannata nimimerkilliseen alustaan siirtymistä, helppo joutua tällä tavalla jonkun kirjoittajan silmätikuksi ja tässäkin näyttäisi olevan vanhasta asiasta kyse, jota toistuvasti (pahalla) muistellaan. Lisäksi tuosta yhdestä raportista ja sen kirjoittajasta riidelty sivutolkulla.
Nimimerkillisellä alustalla saisi bannattua toisten kimppuun hyökkäävät.
 
vierailija
Ihan sama homma silloin kun se Ruusurouva yritti hakea palstalta sympatiaa syyttämällä jotakuta palstalaista häneen kohdistuneesta vainosta s-postilla palstan ulkopuolella, en tajua, miten sekin niin kritiikittömästi nielaistiin. Koska oli niin symppis kirjoittaja!
Mitä sympaattista on muiden haukkumisella itselle sääliä kerjätessä? Kun siis lähes varmaa on, ettei hänelle kukaan ollut lähetellyt yhtään mitään.
Niin kritisoijaa haukuttiin, jolla oli kuitenkin älyä päässä, eikä halua tuollaisia aiheettomasti haukkuvia porukkaan mukaan.
Ruusurouva olisi voinut antaa asiaan vähän lisää valoa todistaakseen, että ei keksi satuja päästään, mutta ihmeen älkkiä luovutti ja vielä pystyi palstalaisten tuella uhriutumaan, että "kiusattiin", kun ei kaikkea yksi palstalla noin vain uskonutkaan.
Muistan kyllä tämän jutun ja sinä puhut nyt täyttä pskaa. Sehän tuli ilmi että henkilö joka hänelle laittoi spostia oli joku joka hänet tunsi. Muistaakseni liittyi hänen exäänsä tai jts. Että tuo symppis kirjottaja on ihan sun omaa keksimääsi. Muutenkin ihmetyttää että jaksat vielä pitkän ajan päästä tätä täällä hautoa. Arvasinkin että Joyta alkaa A piinaamaan, kun näin hänen vastaavan kerran Alle kriittisesti Vauvalla.
 

Yhteistyössä