Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei, en kirjoittanut niin. Kerroin miltä riitelyn seuraaminen sivullisena tuntuu. Se tuntuu pahalta ja aiheuttaa ahdistusta, kun sitä on ollut jo useita sivuja.
Mä olenkin yrittänyt sivu- ja päivä kaupalla keskustella tämän ihmisen kanssa ja yrittää ymmärtää mikä Joyn ja "hänen puolellaan olevien" muiden palstalaisten toiminnassa on saanut hänen pahan olonsa aikaan. Tämä siis sen jälkeen kun hlö on itse ottanut asian esille useampaan kertaan ja tosiaan syytellyt muita kirjoittajia ties mistä. Koska perusteluita ei joko ole kuulunut, tai niissä ei ole mitään järkeä, kyse on taas kerran nimimerkillisen savustamisesta pois palstalta. Ja tästä pitää voida puhua. Jos kaikki vaan paapoo loukkaantunutta eikä halua sekaantua asiaan, niin lopputulos on selvä. Ollaan nähty jo useampaan kertaan.
Eli anteeksi teille jotka koette olonne epämukavaksi, mutta mä olen henk koht saanut tarpeekseni.
 
vierailija
Kiitos! Kiinnostaa kovasti, oliko kokonaista kirjaa tarjolla ?
Muistui mieleen, että jossain vaiheessa täällä pohdittiin lempificcien (lukijana tai kirjoittajana) painattamista kirjankansiin. Edelleen sellaisen haluaisin jos vain olisi ylimääräistä laittaa. Pitäisi vaan keksiä tarpeeksi tylsä huijausnimi kirjalle jotta uteliaat eivät hoksaisi sitä kirjahyllystä 😁🤔

”Ruusulajikkeiden yhteyttäminen”? ”Laivojen poikkiparrut ja saumaukset”? ”Aivan tavallisten heteromiesten muistelmat osa 24: Ake, Make ja Pera”?
 
vierailija
Muistui mieleen, että jossain vaiheessa täällä pohdittiin lempificcien (lukijana tai kirjoittajana) painattamista kirjankansiin. Edelleen sellaisen haluaisin jos vain olisi ylimääräistä laittaa. Pitäisi vaan keksiä tarpeeksi tylsä huijausnimi kirjalle jotta uteliaat eivät hoksaisi sitä kirjahyllystä

”Ruusulajikkeiden yhteyttäminen”? ”Laivojen poikkiparrut ja saumaukset”? ”Aivan tavallisten heteromiesten muistelmat osa 24: Ake, Make ja Pera”?
Toi "Laivojen poikkiparrut ja saumaukset" kuulostaa erinomaiselta salanimellä 😄.
 
vierailija
Kärppy!
 
vierailija
Kärppy!
Ihana! Söpö! Täydellinen! Kaunis! <3
 
vierailija
Kärppy!
Awww, hän on päässyt mamman lihapatojen ääreen. 🥰
 
vierailija
Latvian Summersoundiin lähdetään ilmeisesti täysmiehityksellä ml. tanssijat, koska Lotta stooreissaan kertoo olevansa ainakin menossa. 💃
Ihanaa! Varmaan Liettuan keikka tosiaan oli minimimiehityksellä just sen takia että se buukattiin vasta ihan pari kuukautta sitten, kun oli jopäätetty lomia ym.

Sääli kun K ei ole päälavalla tuolla, mutta positiivisena se lava on ihan rannan vieressä. :D
 
vierailija
Ihanaa! Varmaan Liettuan keikka tosiaan oli minimimiehityksellä just sen takia että se buukattiin vasta ihan pari kuukautta sitten, kun oli jopäätetty lomia ym.

Sääli kun K ei ole päälavalla tuolla, mutta positiivisena se lava on ihan rannan vieressä.
Erikoista, että Sudden Lights on kuitenkin päälavalla. Kaipa heillä yleisöä sitten kotopuolessa piisailee.
 

Yhteistyössä