Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No todellakin aivan vitsi, en voi kertakaikkiaan käsittää, että tuosta ilmeilystä keskusteltu nyt varmaan useamman sivun verran ensin vauvalla ja nyt täällä. Ja uskokaa pois, mä olen mestari överitulkinnoissa milloin kenenkin ilmeissä, mutta tuossa ei ollut mitään, mitä pitäisi tulkita.
No ei sun ole pakko asiaa miettiä, mut saanko mä?
 
If someone asked me that question, I would be surprised too because how do you expect me to remember something that happened when I was 1 or 2 years old. Actually, there's at least 5 Vacations I don't remember at all - I see photos in the family album but have no real memory.
 
vierailija
Mutta kukaan ei osaa sanoa missä? Vitsitkin kumpuavat usein paikoista joita pitää suojella. Enkä siis lähde arvailemaan mitä suojelisi, se ei ole tämän pohdiskelun pointti. En itse näe tuota vitsinä alusta saakka häneltä
Esim. siinä yhdessä viisujen aikaisessa videossa B katsoo kauhistuneella ilmeellä kun K sanoo että kohta lähdetään laivalle, Titanicille. Eipä siinäkään taustalla ole mitään sen kummempaa kuin pelleily.
 
vierailija
If someone asked me that question, I would be surprised too because how do you expect me to remember something that happened when I was 1 or 2 years old. Actually, there's at least 5 Vacations I don't remember at all - I see photos in the family album but have no real memory.
Yes… but why would you assume that they meant that… I mean I would think that the vacation that is asked is the first vacation that there’s something to tell.
 
vierailija
Mun piti ihan googletta tuo Nacen suosittelema tv-ohjelma eli Parks and recreations. En tajua, miten en ole koskaan sitä katsonut, vaikka olen kyllä kevyiden komediasarjojen ystävä. Onko täällä se monellekin tuttu? Olenko ainoa, jonka piti se käydä googlettamassa?
 
vierailija
Mun piti ihan googletta tuo Nacen suosittelema tv-ohjelma eli Parks and recreations. En tajua, miten en ole koskaan sitä katsonut, vaikka olen kyllä kevyiden komediasarjojen ystävä. Onko täällä se monellekin tuttu? Olenko ainoa, jonka piti se käydä googlettamassa?
Aivan loistava sarja. Mulla on se DVD boxina ja oon moneen kertaan katsonut. Ihan parasta huumoria.
 
vierailija
Mun piti ihan googletta tuo Nacen suosittelema tv-ohjelma eli Parks and recreations. En tajua, miten en ole koskaan sitä katsonut, vaikka olen kyllä kevyiden komediasarjojen ystävä. Onko täällä se monellekin tuttu? Olenko ainoa, jonka piti se käydä googlettamassa?
Mulle oli ihan nevaheard😅. Mutta en kyllä juurikaan mitään sarjoja seuraa enkä leffoja katso
 
vierailija
Mun piti ihan googletta tuo Nacen suosittelema tv-ohjelma eli Parks and recreations. En tajua, miten en ole koskaan sitä katsonut, vaikka olen kyllä kevyiden komediasarjojen ystävä. Onko täällä se monellekin tuttu? Olenko ainoa, jonka piti se käydä googlettamassa?
Olen kuullut, että tuon niminen sarja on olemassa, mutta sen enempää en siitä tiedä. Mutta siis komediasarja? Vaikealta tuntuisikaan kuvitella, että Nacen suosikki olisi jokin jännäri tai muuten vain angstinen sarja.
 
vierailija
Koko haastattelu oli humoristinen ja se absurdi kysymys oli juuri huumorilla siihen valittu. Olihan ne Krisin ja Janinkin kysymyksetkin ihan höpsöjä. Sitä Bojanin reaktiota pitää nyt ajatella osana koko tuota haastattelutilannetta.
No kyllä Kris ainakin vastaili ihan tosissaan, vaikkakin valitsi puhua työn kevyestä puolesta. Minusta se kysymys Bojanille ei ollut yhtään absurdi.
 
vierailija
Törmäsin twitterissä keskusteluun koskien K:n Ikaalisten keikkaa siinä eurotourin välissä. Se keikka kuulemma siirtyy. En osaa linkittää sitä (oon boomeri, tiedän), mutta löytyy K:n viimeisimmistä.
 

Yhteistyössä