Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eihän ketkään muut kuin shippaajat usko niiden olevan Jerestä, enkä usko että haastatteluissa tullaan nostamaan asiaa kertaakaan esiin, eli ei B sentään sen takia haastatteluja ala skippaamaan.
Kuka tahansa, joka osaa tehdä tekstianalyysia, pystyy helposti päättelemään, kenestä SBJ kertoo. Media ei tietysti tee, mutta shippaaminen ei liity asiaan. Bluzan kohdalla jää muitakin vaihtoehtoja.
 
vierailija
vierailija
Kuka tahansa, joka osaa tehdä tekstianalyysia, pystyy helposti päättelemään, kenestä SBJ kertoo. Media ei tietysti tee, mutta shippaaminen ei liity asiaan. Bluzan kohdalla jää muitakin vaihtoehtoja.
Mä näin kyllä twitterissä viime viikolla useammankin twiitin sen radiosoiton jälkeen tyyliin "I love Bojan being whiny and desperate over a woman", tumpussakin tuli vastaan että biisi kertoo Damonista(ainakin maaliskuussa, en oo itse tumppua pahemmin selaillut viime aikoina)
 
vierailija
Mä näin kyllä twitterissä viime viikolla useammankin twiitin sen radiosoiton jälkeen tyyliin "I love Bojan being whiny and desperate over a woman", tumpussakin tuli vastaan että biisi kertoo Damonista(ainakin maaliskuussa, en oo itse tumppua pahemmin selaillut viime aikoina)
Sou? Biisissä lauletaan draga, joka on rakas naisesta. Ei se mitään merkitse. Ei kai B nyt voisi siihen miespuolistakaan rakasta pistää.
 
vierailija
Mä näin kyllä twitterissä viime viikolla useammankin twiitin sen radiosoiton jälkeen tyyliin "I love Bojan being whiny and desperate over a woman", tumpussakin tuli vastaan että biisi kertoo Damonista(ainakin maaliskuussa, en oo itse tumppua pahemmin selaillut viime aikoina)
Lisäksi Jokerit kertoivat nyt itse, että kertoo kuinka he Lontoossa ikävöivät kaukana olevia rakkaitaan. Damon nyt ei sovi siijhen kuvioon (eikä Boitsulle mihinkään muutenkaan).
 
vierailija
Lisäksi Jokerit kertoivat nyt itse, että kertoo kuinka he Lontoossa ikävöivät kaukana olevia rakkaitaan. Damon nyt ei sovi siijhen kuvioon (eikä Boitsulle mihinkään muutenkaan).
Juu ei niin mutta sanoin vaan edinerkin että kyllä niitä löytyy jotka biisistä toisinkin ajattelee vaikka varmasti melko suurin osaa uskookin sen olevan Jerestä
 
vierailija
Juu ei niin mutta sanoin vaan edinerkin että kyllä niitä löytyy jotka biisistä toisinkin ajattelee vaikka varmasti melko suurin osaa uskookin sen olevan Jerestä
Niin joo no voi ja saakin löytyä.
Oon valmis yllättymään jos oonkin itse väärässä :)
(Toki on epävarmaa, selviääkö asia ikinä. B voi mennä yhteen naisen kanssa ja perustaa perheen, vaikka ois rakastunut aina sen Melanien jälkeen miehiin tai ois Jetero).
 
vierailija
Minulla ei ole mitään shippaamista vastaan, mutta onhan se nyt aika hassua jos joku oikeasti kuvittelee Bn kirjoittaneen ei yhden, vaan peräti kolme biisiä pyylevästä suomalaisesta räppäristä 😂
 
vierailija
Kiitos linkeistä! Sekoan. Siis ei helvetti. Sieltähän tuli 100% vahvistus meidän kaikista deluluimmille teorioille. Ei pelkästään se, että kaivataan miestä, vaan myös se, että kaivattu henkilö ei ole kotona (= Sloveniassa), vaan jossain muualla kaukana Lontoosta (You have someone at home or far away who's waiting for you). Ei kai tuohon muuten olisi tarvinnut lisätä tuota yksityiskohtaa.
Toivottavasti oli etukäteen sovittu juttu koska Boitsulta saattaa tulla vähintään noottia Krisille muuten 😂

Alkaa pikkuhiljaa selkiintyä myös ne Ruissin halin or something moren sivusta seuraajien tuuletusten syyt.
 
vierailija
Minulla ei ole mitään shippaamista vastaan, mutta onhan se nyt aika hassua jos joku oikeasti kuvittelee Bn kirjoittaneen ei yhden, vaan peräti kolme biisiä pyylevästä suomalaisesta räppäristä
Menepä katsomaan Ruissin pätkiä missä slovenialainen versio Hangon keksistä on päässyt pyylevän räppärin läheisyyteen ja kiinnitä huomiota ilmeisiin.
 

Yhteistyössä