Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, tää oli kiinnostava lipsahdus, jos nyt oli lipsahdus
Ja tietenkin tarkistuslauseena MRS
Ois vielä kivempi, jos ei ollut vahinko, vaan he raivaisivat pikkuhiljaa tietä sille, että joku mieskin voi ikävöidä ja rakastaa toista miespuolista henkilöä.
Mutta minusta tuon biisin selittäminen on heille jotenkin vähän kankeaa ja haastavaa, joten itse epäilen, että miettivät, että miten siitä voi puhua, ettei tule kiusallisia Käärijäkysymyksiä ja se jotenkin jarruttaa huoletonta kertoilua.
En siis usko että he oikeasti pelkäisivät niin käyvän, mutta vaikka sen tietäisi, asiaa voi silti hermoilla.
 
vierailija
Mutta siis en voi nähdä että Sbj olisi kenestäkään muusta kuin Kärtsästä niin sikäli toi Krisin lipsahdus oli ihan ymmärrettävä.
Bluzan promosta vasta mielenkiintoista tuleekin 😀 Jos sen pelossa tohtivat siitä sinkkua edes julkaista. Suosion puolestahan asiassa ei olisi mitään epäselvää.
Mutta kun sitten pitäis taas selittää biisin merkityksiä… 😏
 
vierailija
Mutta siis en voi nähdä että Sbj olisi kenestäkään muusta kuin Kärtsästä niin sikäli toi Krisin lipsahdus oli ihan ymmärrettävä.
Bluzan promosta vasta mielenkiintoista tuleekin Jos sen pelossa tohtivat siitä sinkkua edes julkaista. Suosion puolestahan asiassa ei olisi mitään epäselvää.
Mutta kun sitten pitäis taas selittää biisin merkityksiä…
Samaa mieltä tästä, B saattaisi jättäytyä jonkun tekosyyn avulla haastattelusta pois, ja siis nyt en toki epäile etteikö kipeä ole
 
vierailija
Bluzassa on huomattavasti vähemmän detaljia ja enemmän kielikuviksi selittyvää kerrontaa, joten se on minusta paljon helpompi kuitata ympäripyöreästi yleismaailmalliseksi tarinasti rakkaudesta, koska "kukapa ei olisi ollut rakastunut niin, että käyttäytyy vähän hölmösti" jne.
 
vierailija
Mä olin jo maaliskuussa ihmeissäni miten Bojan kirjoitti tällaiset biisit. Juuri tuon takia, että osa faneista kuvittelee niiden olevan Jerestä. Ja siis mä itsekin ajattelen, että heistä ne kertovat.

Mutta tekee promoamisesta vaikeaa oli ne biisit Jerestä tai ei.

Toi Krisin lipsahdus oli kyllä jännä. Sen voi ajatella että yrittävät normalisoida myös vähemmistösuhteet, heidän keikoilla käy kuitenkin paljon sateenkaariväkeä. Tai sit se oli oikeasti lipsahdus. Bojan on kertonut että biisin on miehestä ja se jäänyt heidän mieleensä.
 
vierailija
Mä olin jo maaliskuussa ihmeissäni miten Bojan kirjoitti tällaiset biisit. Juuri tuon takia, että osa faneista kuvittelee niiden olevan Jerestä. Ja siis mä itsekin ajattelen, että heistä ne kertovat.

Mutta tekee promoamisesta vaikeaa oli ne biisit Jerestä tai ei.

Toi Krisin lipsahdus oli kyllä jännä. Sen voi ajatella että yrittävät normalisoida myös vähemmistösuhteet, heidän keikoilla käy kuitenkin paljon sateenkaariväkeä. Tai sit se oli oikeasti lipsahdus. Bojan on kertonut että biisin on miehestä ja se jäänyt heidän mieleensä.
Ei tarvitse Bojanin erityisesti kertoa heille mitään, ei se ole heille mitenkään pimennossa. :p
 
vierailija
Mä olin jo maaliskuussa ihmeissäni miten Bojan kirjoitti tällaiset biisit. Juuri tuon takia, että osa faneista kuvittelee niiden olevan Jerestä. Ja siis mä itsekin ajattelen, että heistä ne kertovat.

Mutta tekee promoamisesta vaikeaa oli ne biisit Jerestä tai ei.

Toi Krisin lipsahdus oli kyllä jännä. Sen voi ajatella että yrittävät normalisoida myös vähemmistösuhteet, heidän keikoilla käy kuitenkin paljon sateenkaariväkeä. Tai sit se oli oikeasti lipsahdus. Bojan on kertonut että biisin on miehestä ja se jäänyt heidän mieleensä.
No eihän ketkään muut kuin shippaajat usko niiden olevan Jerestä, enkä usko että haastatteluissa tullaan nostamaan asiaa kertaakaan esiin, eli ei B sentään sen takia haastatteluja ala skippaamaan. 😅
 

Yhteistyössä