vierailija
Ketjun lukitus näköjään poistunut eli aamulla päästäänepäilen huomisen puolella ehkä
Ketjun lukitus näköjään poistunut eli aamulla päästäänepäilen huomisen puolella ehkä
no hyväKetjun lukitus näköjään poistunut eli aamulla päästään
Ois vielä kivempi, jos ei ollut vahinko, vaan he raivaisivat pikkuhiljaa tietä sille, että joku mieskin voi ikävöidä ja rakastaa toista miespuolista henkilöä.Joo, tää oli kiinnostava lipsahdus, jos nyt oli lipsahdus
Ja tietenkin tarkistuslauseena MRS
Jos Kris oli vielä niin suomipäissään ja ajatteli Härtsää Kun kerran Ruissinkin mainitsiJoo, tää oli kiinnostava lipsahdus, jos nyt oli lipsahdus
Ja tietenkin tarkistuslauseena MRS
suomipäissäämisesta ei niin vaa pääsekään XDJos Kris oli vielä niin suomipäissään ja ajatteli Härtsää Kun kerran Ruissinkin mainitsi
Samaa mieltä tästä, B saattaisi jättäytyä jonkun tekosyyn avulla haastattelusta pois, ja siis nyt en toki epäile etteikö kipeä oleMutta siis en voi nähdä että Sbj olisi kenestäkään muusta kuin Kärtsästä niin sikäli toi Krisin lipsahdus oli ihan ymmärrettävä.
Bluzan promosta vasta mielenkiintoista tuleekin Jos sen pelossa tohtivat siitä sinkkua edes julkaista. Suosion puolestahan asiassa ei olisi mitään epäselvää.
Mutta kun sitten pitäis taas selittää biisin merkityksiä…
niinBluzassa on huomattavasti vähemmän detaljia ja enemmän kielikuviksi selittyvää kerrontaa, joten se on minusta paljon helpompi kuitata ympäripyöreästi yleismaailmalliseksi tarinasti rakkaudesta, koska "kukapa ei olisi ollut rakastunut niin, että käyttäytyy vähän hölmösti" jne.
SUOMIPÄISSÄÄMIMEN! Aion käyttää tätä tästä lähtien.suomipäissäämisesta ei niin vaa pääsekään XD
Ei tarvitse Bojanin erityisesti kertoa heille mitään, ei se ole heille mitenkään pimennossa.Mä olin jo maaliskuussa ihmeissäni miten Bojan kirjoitti tällaiset biisit. Juuri tuon takia, että osa faneista kuvittelee niiden olevan Jerestä. Ja siis mä itsekin ajattelen, että heistä ne kertovat.
Mutta tekee promoamisesta vaikeaa oli ne biisit Jerestä tai ei.
Toi Krisin lipsahdus oli kyllä jännä. Sen voi ajatella että yrittävät normalisoida myös vähemmistösuhteet, heidän keikoilla käy kuitenkin paljon sateenkaariväkeä. Tai sit se oli oikeasti lipsahdus. Bojan on kertonut että biisin on miehestä ja se jäänyt heidän mieleensä.
Joo, bändille ja faneille asia on selvä. Medialle ei välttämättä niinkäänEi tarvitse Bojanin erityisesti kertoa heille mitään, ei se ole heille mitenkään pimennossa.
No nyt! Noi olis ihan täydelliset: On vaadittavat pitsit, Boitsu tykkää mustista vaatteista, ja bojanistit tykkää Boitsun reisistä!Boitsulle seuraavalle keikalle nämä shortsit.
voi ollakin, mutta kyllä Bojan tietää, että ainakin iso osa faneista kuvittelee että lauletaan Jerestä ja siksipä oli mielestäni tosi rohkeaa häneltä nuo biisit kirjoittaa.voi olla et biisissä lauletaan jeresta tai sit ihan muusta
Juurikin näin taisi B:lle käydäOli kenelle oli, mutta hyvä kun tuovat esille muitakin vaihtoehtoja kaipauksista heteronormatiivisuuden sijaan.
Että on esimerkiksi Jetero
no siis jepvoi ollakin, mutta kyllä Bojan tietää, että ainakin iso osa faneista kuvittelee että lauletaan Jerestä ja siksipä oli mielestäni tosi rohkeaa häneltä nuo biisit kirjoittaa.
No eihän ketkään muut kuin shippaajat usko niiden olevan Jerestä, enkä usko että haastatteluissa tullaan nostamaan asiaa kertaakaan esiin, eli ei B sentään sen takia haastatteluja ala skippaamaan.Mä olin jo maaliskuussa ihmeissäni miten Bojan kirjoitti tällaiset biisit. Juuri tuon takia, että osa faneista kuvittelee niiden olevan Jerestä. Ja siis mä itsekin ajattelen, että heistä ne kertovat.
Mutta tekee promoamisesta vaikeaa oli ne biisit Jerestä tai ei.
Toi Krisin lipsahdus oli kyllä jännä. Sen voi ajatella että yrittävät normalisoida myös vähemmistösuhteet, heidän keikoilla käy kuitenkin paljon sateenkaariväkeä. Tai sit se oli oikeasti lipsahdus. Bojan on kertonut että biisin on miehestä ja se jäänyt heidän mieleensä.
ite luin nopeeti teroja nähtävästi pitäs mennä nukkumaan XDMe ollaan Jeteroita kaikki kun oikein silmiin katsotaan.