K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole käynyt enää Vauvalla viimeisimmän Loverpoolin upottua. Puutarhassa ja Kompostissa käyn välillä kurkkimassa. Ikävä on kevään ja kesän 2023 kirjoituksia ja kirjoittajia.
❤ Sama. Joskus täällä ja puutarhassa on pilkahduksia siitä huumorista, mutta silloin 2023 kesällä trollien ja ankeuttajien jutut hukkuivat niiden hulvattomien juttujen alle. Ihmiset eivät enää ehkä vaan jaksa.
 
vierailija
En tiedä millä tavoin siellä välttyy trolleilta, koska se vakitrollikin on nähtävästi riehunut siellä jo aamusta asti. Ehkäpä myös näissä muissakin. Kun luen jälkikäteen päivän kommentit, niin usein tulee mieleen, että eikö näillä ihmisillä ole muuta elämää.
Aito käy näillä kaikilla palstoilla. Hänen takiaan olen itse suurimmaksi osaksi siirtynyt tumputtajaksi.
 
vierailija
En tiedä millä tavoin siellä välttyy trolleilta, koska se vakitrollikin on nähtävästi riehunut siellä jo aamusta asti. Ehkäpä myös näissä muissakin. Kun luen jälkikäteen päivän kommentit, niin usein tulee mieleen, että eikö näillä ihmisillä ole muuta elämää.
No joo, mutta noin muuten, tietyt viestit helppo hyppi yli ja jättää vastaamatta.
 
vierailija
Mun mielestä se runo oli hauska. Alunperin varmaan jotain teekkareiden tms. huumoria.
Kaikki hauskat ja huumori sieltä poistetaan nykyisin. Se on markettojen kaappaama. Laiva on lastattu marketoilla.

Eikä siellä saa mainita mitään vähänkään seksiin viittaavaa. Kuumistelu kielletty.
Pitää puhua vain miten K&B on istumassa sylikkäin keinussa Pokemon-myssyt päässä.
 
vierailija
Kaikki hauskat ja huumori sieltä poistetaan nykyisin. Se on markettojen kaappaama. Laiva on lastattu marketoilla.

Eikä siellä saa mainita mitään vähänkään seksiin viittaavaa. Kuumistelu kielletty.
Pitää puhua vain miten K&B on istumassa sylikkäin keinussa Pokemon-myssyt päässä.
Jep. Joskus jo kirjoitin jonnekin että minkähänlaiseksi se meno siellä menee kun ne huumoritrollaukset poistetaan. Niistähän ne hauskat jutut monesti lähti . Jotkut ei siedä muuta kuin omanlaistansa huumoria ja itseironia puuttuu kokonaan.
 
vierailija
En tiedä millä tavoin siellä välttyy trolleilta, koska se vakitrollikin on nähtävästi riehunut siellä jo aamusta asti. Ehkäpä myös näissä muissakin. Kun luen jälkikäteen päivän kommentit, niin usein tulee mieleen, että eikö näillä ihmisillä ole muuta elämää.
No mulla ei kauheasti ole mutta en minä silti vietä näillä palstoilla koko päivää. Viime kesä olikin sitten vähän eri juttu.
 
vierailija
Tekopyhää puhua B:n tykkäämisistä kun sinä itse juoruilet hänen yksityiselämästään täällä päivät pitkät.
Et ota mitään vastuuta käytöksestäsi. Mitä luulet että hän tykkää tuosta muiden haukkumisesta, riidanhaastamisesta ja esim. siitä että ilmoitat hänen seksuaalisen suuntautumisensa täällä faktana, niin kuin sinä sen tietäisit?
 
vierailija
Tää on parhaimmillaan tosi hauska ketju ja täällä on aika syvällisiä keskusteluitakin monesti, sit huumoria vastapainoksi. Oli joskus törkeääkin settiä eikä viitsinyt niihin aikoihin edes palstaa avata. Mutta nyt usein on ihan hyvää läppää ja rentoa menoa. Harmi että pari kirjoittajaa pyrkii muiden solvaamisella ja riehumisella pilaamaan leppoisan ja paikoitellen ihan lämpimän meiningin. Tuo on juuri päinvastaista käytöstä kuin minkä puolesta B on puhunut, ei hän tykkää mistään fanien keskinäisestä riitelystä. Toivoo hyvää henkeä ihmisten välille, ei riitaa ja sotaa. Ja sitten nämä vielä uskovat olevansa B:n puolestapuhujia.
Olen niin samaa mieltä sun kanssa. Itseäni ehkä eniten ihmetyttää täällä se, että joku ottaa kilpailuna sen, että kenestä B välittää eniten tai kuka on hänelle se tärkein. Ei jotenkin haluta edes ymmärtää, että niitä tärkeitä ihmisiä voi olla elämässä monta. Sen lisäksi B:n ystäviä ja ystävyyden laatua/syvyyttä vähätellään. En ole BoKris shippaaja, mutta jokin aika sitten kirjoitin yhden heistä otetun yhteiskuvan yhteyteen, että onpa ihana, niin joku tuli siihen heti kirjoittamaan, että ei ole, Kärtsän kanssa on ihanampaa tms. Se että sä ihastelet B:n välejä eri ihmisten kanssa, tuntuu olevan joltakin pois ja en vaan käsitä, että miksi. Minusta on vaan hienoa, että B:llä on iso ystäväpiiri ja tukijoukko ympärillään.
 
vierailija
Jep. Joskus jo kirjoitin jonnekin että minkähänlaiseksi se meno siellä menee kun ne huumoritrollaukset poistetaan. Niistähän ne hauskat jutut monesti lähti . Jotkut ei siedä muuta kuin omanlaistansa huumoria ja itseironia puuttuu kokonaan.
Kyllä ja tilanne on nyt pahentunut entisestään. Ei siellä pysty olemaan, kun mitään ei saa sanoa.
 
vierailija
Kaikki hauskat ja huumori sieltä poistetaan nykyisin. Se on markettojen kaappaama. Laiva on lastattu marketoilla.

Eikä siellä saa mainita mitään vähänkään seksiin viittaavaa. Kuumistelu kielletty.
Pitää puhua vain miten K&B on istumassa sylikkäin keinussa Pokemon-myssyt päässä.
Itseäni ei lähtökohtaisesti haittaa ”pehmoilu ja söpöstely”, se on selvästi todella monien mieleen ja sillä on kysyntää. Ymmärrän sua kuitenkin, koska itse olen kunnon s.ficcien ystävä ja varsinkin K saa monen p*rnosuonen sykkimään.😉
 
vierailija
Olen niin samaa mieltä sun kanssa. Itseäni ehkä eniten ihmetyttää täällä se, että joku ottaa kilpailuna sen, että kenestä B välittää eniten tai kuka on hänelle se tärkein. Ei jotenkin haluta edes ymmärtää, että niitä tärkeitä ihmisiä voi olla elämässä monta. Sen lisäksi B:n ystäviä ja ystävyyden laatua/syvyyttä vähätellään. En ole BoKris shippaaja, mutta jokin aika sitten kirjoitin yhden heistä otetun yhteiskuvan yhteyteen, että onpa ihana, niin joku tuli siihen heti kirjoittamaan, että ei ole, Kärtsän kanssa on ihanampaa tms. Se että sä ihastelet B:n välejä eri ihmisten kanssa, tuntuu olevan joltakin pois ja en vaan käsitä, että miksi. Minusta on vaan hienoa, että B:llä on iso ystäväpiiri ja tukijoukko ympärillään.
Joo tuo kilpailu on niin lapsellista, vaikea ymmärtää että aikuiset ihmiset suhtautuu sillä tavalla asioihin. Jos on mielestään fani, niin sitten peräänkuuluttaisin jotain iloa sille fanituksen kohteelle tapahtuvista hyvistä asioista, ei pelkästään oman itsen ja omien tunteiden ympärillä pyörimistä. Tekisi varmaan ihan hyvää vähän relata ja laajentaa sitä horisonttia.
 
vierailija
Itseäni ei lähtökohtaisesti haittaa ”pehmoilu ja söpöstely”, se on selvästi todella monien mieleen ja sillä on kysyntää. Ymmärrän sua kuitenkin, koska itse olen kunnon s.ficcien ystävä ja varsinkin K saa monen p*rnosuonen sykkimään.😉
En edes tarkoita tätä, kyllä mäkin söpöstelystä tykkään, mut se, et mitään MUUTA ei saa edes mainita, ku näitä söpö juttuja, niin ei jaksa. Ja välillä on (olisi) ihana NAURAA. Mut ei. Siellä tiukka linja nykyisin.
 

Yhteistyössä