Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla Trafik menee kans Ruoskan taakse ja ehkä myös HHH:n, koska olen enemmän metallisoundiin kallellaan oleva musamaultani, mutta menee heittämällä ICIP:in ja Kotkotin edelle mulla. Päätyy kyl hyvän mielen musa- soittolistalleni. Hauska ja erikoinen, käsi nousee ilmaan ja rupeaa veivaamaan ihan pakosta kun kuuntelen sitä.
 
vierailija
Sama, kuuntelin kerran kannatuksen vuoksi, mutta en jaksa sitä yhtään enempää.
Mä taas en yhtään lämmennyt Joksujen biisille, enkä Bojanin äänelle siinä. Kaikesta ei voi vaan aina tykätä. Tykkään ihan hirveästi Kärpän ja Joostin menosta sekä energiasta, mut itse biisistä mulle jäi ristiriitainen fiilis. Se on kuin maistaisi aurajuustoa ekaa kertaa, et tiedä ootko taivaassa vai haluatko oksentaa. Ehkä molempia. Tommy vei nyt voiton tällä kertaa.
 
vierailija
Mä en osaa numeroida ja arvottaa mitään biisejä, kuuntelen aina tuoreinta julkaisua eniten, jos se yhtään toimii. Niin saa biiseihin muutenkin mukavan mielleyhtymän kulloiseenkin ajankohtaan. Kuten esim icip vie mut aina viime elokuuhun ja Ruoska helmikuuhun ja sen taphtumiin. 🙂
 
vierailija
Trafik saa joka tapauksessa streameja niin ajattelin laittaa sbj:n yön ajaksi pyörimään toistolla spottariin.
Spotify poistaa kuuntelut jotka sen algoritmi katsoo olevan tällä tavalla saatuja, koska jotkut artistit muuten maksaa kuuntelufarmeille joissa yritetään saada nostettua striimejä tällä tavalla. Saatat jopa vähentää biisin mahiksia menestyä Spotifyn algoritmeissä jos se katsoo että biisillä on normimusiikkiin tavanomaista enemmän "epäilyttävää" kuuntelutilastoa.
 
vierailija
Spotify poistaa kuuntelut jotka sen algoritmi katsoo olevan tällä tavalla saatuja, koska jotkut artistit muuten maksaa kuuntelufarmeille joissa yritetään saada nostettua striimejä tällä tavalla. Saatat jopa vähentää biisin mahiksia menestyä Spotifyn algoritmeissä jos se katsoo että biisillä on normimusiikkiin tavanomaista enemmän "epäilyttävää" kuuntelutilastoa.
Voi ei, sitä en halua! Hyvä kun kerroit 😕 Toivottavasti se ei nyt tulkitse tätä meidän näistä kahdesta biisistä hullaantumista väärin ja vääristä algoritmeja 😅
 
vierailija
Spotify poistaa kuuntelut jotka sen algoritmi katsoo olevan tällä tavalla saatuja, koska jotkut artistit muuten maksaa kuuntelufarmeille joissa yritetään saada nostettua striimejä tällä tavalla. Saatat jopa vähentää biisin mahiksia menestyä Spotifyn algoritmeissä jos se katsoo että biisillä on normimusiikkiin tavanomaista enemmän "epäilyttävää" kuuntelutilastoa.
Näin on joku aiemminkin kirjoittanut, mutta joku toinen taas linkitti artikkelin, jossa tuo kumottiin. Harmittavasti en ottanut linkkiä talteen. Onko sinulla tälle tiedolle jotain lähdettä? Itse ainakin kuuntelen usein uusia biisejä yhtä soittoa monta tuntia. Olisipa tylsää ja outoa, jos niistä kuunteluista olisi artistille vain haittaa.
 
vierailija
Voi ei, sitä en halua! Hyvä kun kerroit Toivottavasti se ei nyt tulkitse tätä meidän näistä kahdesta biisistä hullaantumista väärin ja vääristä algoritmeja
No tuskin. Eiköhän aika moni Joksu fani esim kuuntele SBJ:ta samaan aikaan. Joksut on sen verran pieni bändi et ei mun mielestä hirveesti pitäis vaikuttaa tai näyttää epäilyttävältä
 

Yhteistyössä