Britannioissa KANSANNOUSU kansainvaelluksia ja valepa-kolaisuutta vastaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
afrikkalaistaus***tainen muslimi iski lastenjuhlaan ja hampaillaanja puu.kolla raadellen mur.hasi kolme valkoista pikkulasta. Hoitajia oli yhtä mm purtu kurkusta aina henkitorveen asti, uhrit kaikki valkoisia. Nyt kaikkialla huudetaan että meitä valkoisia kansanmur.hataan ja kansa vaatii jokaisen mustan/ ruskean/ muslimin valitonta poistamista englannista ja koko euroopasta- vaikenemisen muuri on kaadettu ja tama tulee johtamaan valtaviin massakar.kotuksiin.

Tuntuu että viimein totuus sanotaan aaneen, muslimien vihaan ja rasismiin on saatava lopullinen ratkaisu; tama ei ole loppu,tama ei ole lopun alkua mutta tama on alun loppua- muslimiongelma on ratkaistava Euroopasta jo muslienkin vuoksi, muuten heidät pian lynkataan kansanjoukkojen toimesta.

Terveisin taalta britannioissa N38, jo vuosia taalla asunut ja hirvittävän vaestonvaihdon omin silmin nahnyt
 
vierailija
Terveisin taalta britannioissa N38, jo vuosia taalla asunut ja hirvittävän vaestonvaihdon omin silmin nahnyt
Älä nyt Pe.. ri yritä juksata.

Oot ainakin pari päivää jauhanut samaa ja delirium taitaa olla jo päällä.

Olisit todellakin avun tarpeessa.

Lykkyä vaan, jos meinaat apua saada, jos vihdoin tajuat sitä tarvitsevasi. Nimittäin apua ei välttämättä tipu, kiitos hallituksen.
 
Aha, eli lastenmurhat oli ookoo jos kristitty teki ne
Oikeesti, ootko sä noin tyh-mä. Luuletko että mä oon iloinen jos kristitty teki sen (tai nimikristitty)?

Mä heivaisin varmaan 95 % brittien mamuista sinne, mistä ovat tulleetkin.

Mutta faktat on tarkistettava ensin. Olen huomannu että nykyään kannattaa odottaa ainaki 1 päivä kun tekijän taustat on selvitetty.
 
vierailija
"Miljoonat tavalliset eurooppalaiset ovat jo vuosikymmeniä saaneet todistaa loppumattomien kaksoisstandardien kehittymistä, maidensa rajojen romahtamista, poliittisen eliitin sanelemaa massasiirtolaisuutta, mitä hirveämpiä maahanmuuttajien rikoksia ja 1. ja 2. polven määrättyjen maahanmuuttajaryhmien yliedustusta käytännössä kaikessa kielteisessä. ”Vastuullisesta mediasta” kansalaiset saavat lukea kaikesta tästä vaikenevaa propagandaa."


 
vierailija
Oikeesti, ootko sä noin tyh-mä. Luuletko että mä oon iloinen jos kristitty teki sen (tai nimikristitty)?

Mä heivaisin varmaan 95 % brittien mamuista sinne, mistä ovat tulleetkin.

Mutta faktat on tarkistettava ensin. Olen huomannu että nykyään kannattaa odottaa ainaki 1 päivä kun tekijän taustat on selvitetty.
Oothan sä tietty ilonen kun krisset murhasi ja raiskasi miljoonia ihmisiä ristiretkillään
 
vierailija
Jälleen Venäjä asialla tiedon levittämisessä.

"REVEALED: The Russian-linked fake news website which fuelled lies about the Southport stabbings and sparked violent protests"


 
vierailija
ILTSLEHTI:

"Vielä muutamia vuosia sitten Ylellä eräässä ruuhka-Suomen ulkopuolella sijaitsevassa aluetoimituksessa uutistoimittajana toiminut kertoi, miten häntä on ohjeistettu etsimään aivan tavallisiin katugallupeihin mielellään tummaihoisia haastateltavia tai vähintään nyt ainakin nuoria naisia – ilman että henkilön ihonvärillä tai ikä- ja sukupuolisegmentillä olisi mitään tekemistä itse aiheen kanssa. Jos näitä ei ikääntyvän ja syrjäisen pikkukaupungin kadulla ole tullut vastaan, juttu on saatettu jättää kokonaan tekemättä ja julkaisematta."
 

Yhteistyössä