K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä, mutta kyllä tää silti saa mun antennit jotenkin pystyyn. Siis ei haarovälissä, mutta pohtimaan juttua

Enkä oikeastaan itsekään tiedä miksi miellän tän jotenkin epätyypilliseksi. Toisaalta voisin kyllä olla samaa mieltä täysin hetskun (onko täysin hetskuja edes olemassa, en tiedä) naisvaikuttajan vastaavasta materiaalista.

Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan mihin saakka Kärppy aikoo venyttää. Rajoja . Enkä valita, koska m+m matsku on aina ollut mun (heteroksi, mutta open minded, itseni mieltävä nainen siis olen) juttu.
On olemassa täysin heteroita ihmisiä, voi hyvä luoja nyt sentään.
 
vierailija
Kyllä munkin täytyy myöntää, että kiinnostaa kuinka pitkälle K aikoo viedä tämän OF juttunsa. Helposti voi lähteä rikkomaan rajoja entistä enemmän, kun huomaa sen iskevän porukkaan. Oon ylipäätänsä yllättynyt jo siitä, miten koko homma on mennyt nopeasti enemmän seksuaalisuudella pelaamiseen. En varsinaisesti usko että koskaan nähtäisi mitään enempää alapäästä tai tapahtuisi mitään H:n kanssa, mutta jotenkin en yllättyisi jos kuvien/videoiden sisältö menisi intiimimmäksi.
 
vierailija
Kyllä munkin täytyy myöntää, että kiinnostaa kuinka pitkälle K aikoo viedä tämän OF juttunsa. Helposti voi lähteä rikkomaan rajoja entistä enemmän, kun huomaa sen iskevän porukkaan. Oon ylipäätänsä yllättynyt jo siitä, miten koko homma on mennyt nopeasti enemmän seksuaalisuudella pelaamiseen. En varsinaisesti usko että koskaan nähtäisi mitään enempää alapäästä tai tapahtuisi mitään H:n kanssa, mutta jotenkin en yllättyisi jos kuvien/videoiden sisältö menisi intiimimmäksi.
Härtsä on vanha kaveri, niin hänen kanssaan on helppo toteuttaa noita juttuja. Ehkä liikutaan myös turvallisilla vesillä, kun heidän jutut menee kuitenkin enemmän sinne parodian puolelle. Tulee mieleen Aake Kallialan ja P-P Peteliuksen sketsit, missä he pilailee s*ksillä. Miettisin jossakin kohtaa, että mitä jos K löytäisi jonkun saman mielisen, hyvännäköisen ja rohkean miespuolisen tyypin esim. Suomen musapiireistä, joka olisi valmis tekemään tällaista materiaalia hänen kanssaan.
 
vierailija
Härtsä on vanha kaveri, niin hänen kanssaan on helppo toteuttaa noita juttuja. Ehkä liikutaan myös turvallisilla vesillä, kun heidän jutut menee kuitenkin enemmän sinne parodian puolelle. Tulee mieleen Aake Kallialan ja P-P Peteliuksen sketsit, missä he pilailee s*ksillä. Miettisin jossakin kohtaa, että mitä jos K löytäisi jonkun saman mielisen, hyvännäköisen ja rohkean miespuolisen tyypin esim. Suomen musapiireistä, joka olisi valmis tekemään tällaista materiaalia hänen kanssaan.
Johannes?
 
vierailija
Nyt pakko kirjoittaa itsekkin tänne vaikka aiemmin vain satunnaisesti tullu täällä luettua kommentteja.

Mä haluaisin tietää onko näillä gf:n mukamas "aiemmin julkkismiehiä deittaillut" ja "oli käärijän fani" -jutuilla mitään perää.
Tuntuu että nämä on vain jotain kattellisten keksimiä juoruja ja kiusallaan pistetty kiertämään, jottai saataisiin gf:stä mahdollisimman kielteinen kuva.
En ymmärrä miksi gf:ä pitää täällä ryöpyttää. Olisiko sitten parempi että K olisi yksin koko loppu elämänsä. Mun mielestä on ainakin hienoa että K on löytänyt rinnalleen ihmisen kenen kanssa mitä ilmeisemmin viihtyy ja ketä rakastaa. Julkisuuden henkilön puolisona oleminen ei ole mitään herkkua, joten arvostettavaa että hän on jaksanut pysyä K:n rinnalla ja tukena nämä hullumyllyn hetket. Uskon myös että K tätä arvostaa. Jos hän tekee K:n onnelliseksi, ei siihen pitäisi kellään olla mitään sanomista. Eikä koko suhteeseen muutekaan.

Täällä puhutaan muutenkin todella ikävään sävyyn K:n läheisistä. Miltä teistä tuntuisi, jos teidän läheisistä puhuttaisiin samalla tavalla kuin te puhutte K:n läheisistä täällä.
Toivon että jokainen kommentoija miettii kaksi kertaa ennen kuin kommentoi mitään rumaa tänne muista, etenkään ihmisistä joita ei todellisessa elämässä tunne ollenkaa.
Et voi arvostella tai tuomita ihmisiä pelkkien ig-julkaisujen tai mediassa nähtyjen pienten viuhahdusten takia.
Ihminen on paljon muuta oikeassa elämässä.

Rauhaa ja rakkautta kaikille!
Ollaan ihmisiä toisillemme!
Se, että gf:n status muuttui lennosta fanista tyttikseksi pitää paikkansa. Ja ilmeisesti on ainakin yhden julkkis miehen kanssa ollut aiemminkin suhteessa. Mutta eihän nuo faktat kerro mitään. Jere ei varmasti ole sinisilmäinen enää ihmissuhteissaan ja osaa todennäköisesti olla varuillaan. Hankala Jn nykyisessä tilanteessakaan olisi kenenkään "tavallisen" uuden ihmisen kans suhdetta aloittaa. Ehkä joku julkkis, jolla myös itsellä olis sama tulotaso olis tasavertainen kumppani.
 
vierailija
Ihan kuin Jokerit eivät ois Bluzasta kauhean innoissaan tai ainakaan yhtä paljon, kuin Sta bih jasta.
Fanit voi sen silti ottaa hyvin vastaan. Mutta en usko, että se ylittää Sbj:n kuuntelijalukuja.
 
vierailija
Se, että gf:n status muuttui lennosta fanista tyttikseksi pitää paikkansa. Ja ilmeisesti on ainakin yhden julkkis miehen kanssa ollut aiemminkin suhteessa. Mutta eihän nuo faktat kerro mitään. Jere ei varmasti ole sinisilmäinen enää ihmissuhteissaan ja osaa todennäköisesti olla varuillaan. Hankala Jn nykyisessä tilanteessakaan olisi kenenkään "tavallisen" uuden ihmisen kans suhdetta aloittaa. Ehkä joku julkkis, jolla myös itsellä olis sama tulotaso olis tasavertainen kumppani.
Miksi Klle sopiva kumppani ois julkkis? Mutta Bojanille ei S käyny, koska on julkkis, ois pitäny olla joku tavis.
 
vierailija
S täysin epärealistinen ollut koko ajan, ei kai muutoin julkkisasiaa ole mietitty.
Ei millään tavalla epärealistinen, mut itse veikkaan et Bojanilla on ihan paikallinen tyttöystävä ja tästä syystä oli niin vaikeana kun Sadie vedettiin radiohaastattelussa esille ja muutenkin ne huhut harmittanut, Bojanin tietäen, hän on ottanut itseensä, mut varmaan vielä enemmän loukkaantunut tyttöystävänsä puolesta.
 
vierailija
Miksi Klle sopiva kumppani ois julkkis? Mutta Bojanille ei S käyny, koska on julkkis, ois pitäny olla joku tavis.
B on ihan tavis verrattuna Sn. Vaikea Bkin on varmaan kotimaastaan löytää enää sellaista tavis suhdetta, jos ei sitten kumppani löydy jostain vanhoista ystävistä. Julkisuus tuo varmasti aina jonkinlaisen epäilyksen toisen osapuolen motiiveista.
 
vierailija
Ei millään tavalla epärealistinen, mut itse veikkaan et Bojanilla on ihan paikallinen tyttöystävä ja tästä syystä oli niin vaikeana kun Sadie vedettiin radiohaastattelussa esille ja muutenkin ne huhut harmittanut, Bojanin tietäen, hän on ottanut itseensä, mut varmaan vielä enemmän loukkaantunut tyttöystävänsä puolesta.
Paikallinen tyttöystävä? B oli lähes puoli vuotta pois Sloveniasta vuoden alussa. Ja jälleen kerran, Ljubljana on pienehkö kaupunki joten tyttöystävä olisi bongattu jo monta kertaa, jos sellainen olisi.
 
vierailija
Kyllä munkin täytyy myöntää, että kiinnostaa kuinka pitkälle K aikoo viedä tämän OF juttunsa. Helposti voi lähteä rikkomaan rajoja entistä enemmän, kun huomaa sen iskevän porukkaan. Oon ylipäätänsä yllättynyt jo siitä, miten koko homma on mennyt nopeasti enemmän seksuaalisuudella pelaamiseen. En varsinaisesti usko että koskaan nähtäisi mitään enempää alapäästä tai tapahtuisi mitään H:n kanssa, mutta jotenkin en yllättyisi jos kuvien/videoiden sisältö menisi intiimimmäksi.
No ei oo "iskenyt"kaikkiin. Discordissa jengi oli lähinnä tyrmistynyt, eivät tykänneet yhtään, halventavaa, misogyninen lause K:lta, lapsellista, 2 heteroa leikkii ym.
 

Yhteistyössä