Toukokuiset 2025

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa! En löytänyt vielä keskustelua toukokuisille. Eilen plussasin ekasta yrityskierrosta! Nyt ollaan siis kutakuinkin viikoilla 4+2. La meillä olisi 17.5. Toinen lapsi tulossa, edellisestä suhteesta on minulla 4v lapsi odottelemassa isosisaruksen roolia. Olen 26v ja kaipa minut lasketaan ensisynnyttäjäksi, kun edellinen tuli suunnitellulla sektiolla :)
Joko täällä on muita toukokuisia paikalla?

- Mari
 
vierailija
En itse koe että olisin synnyttänyt yhtään mitään, mutta niin kai se sitten niputetaan samaan pakettiin myös alatiesynnytyksen kanssa :) Lääkärissä kun kysytään, sanon aina että en ole synnyttänyt, vaan minulle on tehty sektio.
 
Hei vain. Erittäin varovaisesti täällä kuikuilen, vertaistukea etsimässä..
Kolme lasta, vanhin jo 11, nuorin juuri täytti 6, ja nyt tänään digitaalinen testi sanoi "Raskaana".
Takana lapsettomuushoitoja esikoisen ajoilta, useita keskenmenoja ja kuopuksen raskas raskausaika ja vauva-aika.. ja kun elämä alkoi olla helpompaa isompien lasten kanssa niin kuumeilu vei vallan 🩷
Olen 34v ja erittäin alussa raskaana. Kuukautiset eivät vielä edes myöhässä. Vasta sunnuntaina pitäisi alkaa, mutta erittäin selkeä plussa tuli aamulla ja tänään digitaalinenkin sanoi Raskaana.
La olisi laskurin mukaan 26.5.
 
vierailija
Heisan, täällä tehny koko viikon haaleita plussatestejä ja eile illala digiin tuli raskaana teksti🙈 esikoinen kyseessä. Ite olen 31v ja laskettuaika olis laskurin mukaan 26.5😊 varasin tänään ajan jo neuvolaan joka on 14.10.
 
vierailija
Moikka kaikille!
Täälläkin yksi odottaja, laskurin mukaan laskettu aika olisi 17.5. Haalean plussan tein jo pari viikkoa sitten ja nyt alkuviikosta erittäin selkeän plussan. Oireet tulee aaltoillen. Kuvotusta, voimakkaita hajuja, nippailua ja vihlontaa alavatsalla, väsymystä ynnä muuta perinteistä.
Ikää on 38v ja tämä on neljäs raskaus, mutta elossa mulla on lapsia vain kaksi kappaletta, joista esikoinen on jo täysi-ikäinen ja kuopuskin ekaluokkalainen.
 
Moikka, täällä tehty viikko sitten ihan selkeä plussa. Fiilikset erittäin sekavat. Olen jo vanhempaa kastia (yli 40v) ja ajattelin lapsiluvun olevan jo täynnä. Kunnes kaksi viivaa testiin ilmaantui.
La olisi laskurin mukaan 5.5.
Olen täyttämässä 40 juuri ja en ole plussanut vaikka meillä on yhteisiä lapsia ja kaikki on ok. Kauan kesti plussata vai oliko yritys varsinaisesti aloitettu? Anteeksi uteliaisuuteni mutta haluan vaan tietää että tuleeko ees enää sitä vauvaa :D
 
vierailija
Olen täyttämässä 40 juuri ja en ole plussanut vaikka meillä on yhteisiä lapsia ja kaikki on ok. Kauan kesti plussata vai oliko yritys varsinaisesti aloitettu? Anteeksi uteliaisuuteni mutta haluan vaan tietää että tuleeko ees enää sitä vauvaa
Ei oltu aloitettu yritystä, eikä ollut tarkoituskaan enää yrittää. Hän päätti toisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Hei, liityn mukaan ketjuun! Tänään tein aamulla plussatestin, vaikka olin kyllä jo viime viikolla aavistellut asiaa ja malttamattomana testannut pari kertaa, jolloin toista viivaa ei vielä näkynyt edes hyvällä mielikuvituksella :D Vko 4+1 vasta menossa siis! Tämä on meille ensimmäinen lapsi, mutta toinen raskaus: ensimmäinen meni kesken vko 9 alussa helmikuussa. Jotenkin lohdullista ja jännä sattuma kyllä, että juuri nyt kun saimme tietää uudesta raskaudesta, olisi pitänyt olla tuon kesken menneen vauvan laskettu aika. Tämän uuden raskauden LA olisi toukokuun lopussa laskurien mukaan, 25.5. Uusi keskenmeno pelottaa, mutta koitan olla toiveikkaana ja varailla neuvolaa sekä tällä kertaa myös varhaisultran ihan oman mielenrauhan vuoksi.
 
vierailija
Hei, liityn mukaan ketjuun! Tänään tein aamulla plussatestin, vaikka olin kyllä jo viime viikolla aavistellut asiaa ja malttamattomana testannut pari kertaa, jolloin toista viivaa ei vielä näkynyt edes hyvällä mielikuvituksella Vko 4+1 vasta menossa siis! Tämä on meille ensimmäinen lapsi, mutta toinen raskaus: ensimmäinen meni kesken vko 9 alussa helmikuussa. Jotenkin lohdullista ja jännä sattuma kyllä, että juuri nyt kun saimme tietää uudesta raskaudesta, olisi pitänyt olla tuon kesken menneen vauvan laskettu aika. Tämän uuden raskauden LA olisi toukokuun lopussa laskurien mukaan, 25.5. Uusi keskenmeno pelottaa, mutta koitan olla toiveikkaana ja varailla neuvolaa sekä tällä kertaa myös varhaisultran ihan oman mielenrauhan vuoksi.
Onnea raskaudesta! ❤
Itsekin oon miettinyt varhaisultraa, mutta päätynyt siihen, että menee miten menee ja odotellaan ekaa neuvolaa & ultraa. Otin sen ekan neuvolankin aika myöhäisille viikoille lokakuun puoliväliin. Jos vaikka löytyis sydänäänet silloin 😎
T. #12
 
  • Tykkää
Reactions: uutamo

Yhteistyössä