Siis Insta stooriProvinssin uusin stoori, K villitsee Provinssin yleisön!
Kiitos vinkistä! Näkyi vilaus Kärppyäkin, ja ainakin takaapäin hiukset on yhä pottamalliset, niin eiköhän niitä jossain vaiheessa näytetä livenäkin. Ehkä kun musavideota ruvetaan promoamaan, tai kun se lanseerataan.Lovehenrii instassa pätkä Mikkeä
Pitäisi ainakin ollaOnko mitään tietoa onko joksujen keikka vielä alkanut?
On alkanu. dfestival.dojran on pari stooria keikaltaOnko mitään tietoa onko joksujen keikka vielä alkanut?
Huomasin just saman. Toivottavasti tulee lisää!On alkanu. dfestival.dojran on pari stooria keikalta
Joo, se on kivaBojanilla on päällään se Pariisin sydänpaita.
Täältä löytyy monta pätkää eri biiseistä. Paljon on yleisöä.Myös theloridiaries instassa stooreja.
Mä toivon myös!Vse kar vem toivottavasti se tulee myös Ruisrockissa
Vai oliko nuo alunperin tuollaiset? Muistelin että olis ollut erilaiset hihat, mutta ehkä ei sittenkään.Mä rakastan tuota Bojanin tapaa liikkua. Se tykkää leikellä noita paitojaan, nytkin hihanaukot leikattu saumoista suuremmiksi.
Oli Pariisissa jo tuolleen leikattu mutta voi tietty olla, että B jo siellä saksi niitä auki. Luulin kyllä silloin, että on ihan KK tekosia.Mä rakastan tuota Bojanin tapaa liikkua. Se tykkää leikellä noita paitojaan, nytkin hihanaukot leikattu saumoista suuremmiksi.
Joo, itekin aloin miettiä että niin se taisi olla.Oli Pariisissa jo tuolleen leikattu mutta voi tietty olla, että B jo siellä saksi niitä auki. Luulin kyllä silloin, että on ihan KK tekosia.