Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole nähnyt mitään syytä luovuttaa minkään suhteen vielä. Eihän tässä ole mitään merkkejä siitä, että kahden kuukauden sisällä jotain olisi mennyt huonompaan suuntaan tai yhteydenpito loppunut. Edelleenkään emme tiedä, kuinka usein he ovat yhteydessä yksityisesti. Sen jälkeen kun kuulin, että jo Madridin jälkeen ovat olleet yksityisesti yhteydessä, mikä oli minulle iso yllätys, olen varma että ovat yhteydessä edelleen. Twitter-Gregor-kokemusten jälkeen B:llä tuskin on halua laittaa juuri mitään materiaalia enää someen, bändiin liittyviä materiaaleja lukuun ottamatta. Ymmärrettävää, mutta toki ikävää. Ehkä jonkin ajan kuluttua tilanne muuttuu. Annetaan B:lle aikaa ja uskotaan siis yhteydenpidon jatkuvan. Molemmat ovat tajunneet heidän välisen yhteyden olevan poikkeavaa. E

Silloin kun B kertoi tapaamissuunnitelmista, ei ollut vielä tietoa keikkakiireistä. Ensimmäinen toteutuija olen aivan varma, että toinen tulee toteutumaan myös. Jos ei elo-syyskuun vaihteessa, niin heti sopivassa raossa. K::n tahti rauhoittuu nyt, taloudellinen tilanne alkaa sallia helpommin vapaa-ajan matkustelun ja uskon, että Jere on juuri sellainen mies, joka pitää ystävilleen antamansa lupaukset.

Toivon että Mysteerimiehen kanssa mahdollisesti tehty yhteisbiisi esitetään jo Stadikalla, ja siksi tuo vihje juuri nyt. Toisena toiveena on 15.9. julkaistava yhteisbiisi JO:n kanssa, jonka ensiesitys on Tavalla ja joka esitetään kaikissa neljässä Suomen konsertissa, jolloin K:llä on hyvä syy hengailla koko kolme päivää plus päätösbileet pe-la(-su). Olisiko tämä seuraavan manifestoinnin aihe?

Golacha
Ihanaa, kiitos Golacha aamun maadoituksesta! 🙏Ja todellakin meillä on monta syytä odottaa syyskuuta. 🥰

Kaivan taas M.Koiviston sanat mieleeni tähän päivään.🤗

Ailakki

ps. Pitää tunnustaa, että Janin sparklativet vei mut hetkellisesti toiseen galaksiin 😍🤭
 
vierailija
En ole nähnyt mitään syytä luovuttaa minkään suhteen vielä. Eihän tässä ole mitään merkkejä siitä, että kahden kuukauden sisällä jotain olisi mennyt huonompaan suuntaan tai yhteydenpito loppunut. Edelleenkään emme tiedä, kuinka usein he ovat yhteydessä yksityisesti. Sen jälkeen kun kuulin, että jo Madridin jälkeen ovat olleet yksityisesti yhteydessä, mikä oli minulle iso yllätys, olen varma että ovat yhteydessä edelleen. Twitter-Gregor-kokemusten jälkeen B:llä tuskin on halua laittaa juuri mitään materiaalia enää someen, bändiin liittyviä materiaaleja lukuun ottamatta. Ymmärrettävää, mutta toki ikävää. Ehkä jonkin ajan kuluttua tilanne muuttuu. Annetaan B:lle aikaa ja uskotaan siis yhteydenpidon jatkuvan. Molemmat ovat tajunneet heidän välisen yhteyden olevan poikkeavaa. E

Silloin kun B kertoi tapaamissuunnitelmista, ei ollut vielä tietoa keikkakiireistä. Ensimmäinen toteutuija olen aivan varma, että toinen tulee toteutumaan myös. Jos ei elo-syyskuun vaihteessa, niin heti sopivassa raossa. K::n tahti rauhoittuu nyt, taloudellinen tilanne alkaa sallia helpommin vapaa-ajan matkustelun ja uskon, että Jere on juuri sellainen mies, joka pitää ystävilleen antamansa lupaukset.

Toivon että Mysteerimiehen kanssa mahdollisesti tehty yhteisbiisi esitetään jo Stadikalla, ja siksi tuo vihje juuri nyt. Toisena toiveena on 15.9. julkaistava yhteisbiisi JO:n kanssa, jonka ensiesitys on Tavalla ja joka esitetään kaikissa neljässä Suomen konsertissa, jolloin K:llä on hyvä syy hengailla koko kolme päivää plus päätösbileet pe-la(-su). Olisiko tämä seuraavan manifestoinnin aihe?

Golacha
Ihanan toiveikkaasti mutta silti uskottavasti kirjoitettu. :)
 
vierailija
En ole nähnyt mitään syytä luovuttaa minkään suhteen vielä. Eihän tässä ole mitään merkkejä siitä, että kahden kuukauden sisällä jotain olisi mennyt huonompaan suuntaan tai yhteydenpito loppunut. Edelleenkään emme tiedä, kuinka usein he ovat yhteydessä yksityisesti. Sen jälkeen kun kuulin, että jo Madridin jälkeen ovat olleet yksityisesti yhteydessä, mikä oli minulle iso yllätys, olen varma että ovat yhteydessä edelleen. Twitter-Gregor-kokemusten jälkeen B:llä tuskin on halua laittaa juuri mitään materiaalia enää someen, bändiin liittyviä materiaaleja lukuun ottamatta. Ymmärrettävää, mutta toki ikävää. Ehkä jonkin ajan kuluttua tilanne muuttuu. Annetaan B:lle aikaa ja uskotaan siis yhteydenpidon jatkuvan. Molemmat ovat tajunneet heidän välisen yhteyden olevan poikkeavaa. E

Silloin kun B kertoi tapaamissuunnitelmista, ei ollut vielä tietoa keikkakiireistä. Ensimmäinen toteutuija olen aivan varma, että toinen tulee toteutumaan myös. Jos ei elo-syyskuun vaihteessa, niin heti sopivassa raossa. K::n tahti rauhoittuu nyt, taloudellinen tilanne alkaa sallia helpommin vapaa-ajan matkustelun ja uskon, että Jere on juuri sellainen mies, joka pitää ystävilleen antamansa lupaukset.

Toivon että Mysteerimiehen kanssa mahdollisesti tehty yhteisbiisi esitetään jo Stadikalla, ja siksi tuo vihje juuri nyt. Toisena toiveena on 15.9. julkaistava yhteisbiisi JO:n kanssa, jonka ensiesitys on Tavalla ja joka esitetään kaikissa neljässä Suomen konsertissa, jolloin K:llä on hyvä syy hengailla koko kolme päivää plus päätösbileet pe-la(-su). Olisiko tämä seuraavan manifestoinnin aihe?

Golacha
Ei luulisi, että esitetään stadikalla, koska julkaisussa luki: Next month, ensi kuussa. Joka on syyskuu
 
vierailija
Elämä ja kasvu eivät ole lineaarisia. Ehkä tarvitaan se kasvoista turvonnut Guinness-versio Bojanista ja muita "harha-askelia", että lopulta saadaan se oikeasti paras (hänelle itselleen paras) versio hänestä.

T: AASI
 
vierailija
En ole nähnyt mitään syytä luovuttaa minkään suhteen vielä. Eihän tässä ole mitään merkkejä siitä, että kahden kuukauden sisällä jotain olisi mennyt huonompaan suuntaan tai yhteydenpito loppunut. Edelleenkään emme tiedä, kuinka usein he ovat yhteydessä yksityisesti. Sen jälkeen kun kuulin, että jo Madridin jälkeen ovat olleet yksityisesti yhteydessä, mikä oli minulle iso yllätys, olen varma että ovat yhteydessä edelleen. Twitter-Gregor-kokemusten jälkeen B:llä tuskin on halua laittaa juuri mitään materiaalia enää someen, bändiin liittyviä materiaaleja lukuun ottamatta. Ymmärrettävää, mutta toki ikävää. Ehkä jonkin ajan kuluttua tilanne muuttuu. Annetaan B:lle aikaa ja uskotaan siis yhteydenpidon jatkuvan. Molemmat ovat tajunneet heidän välisen yhteyden olevan poikkeavaa. E

Silloin kun B kertoi tapaamissuunnitelmista, ei ollut vielä tietoa keikkakiireistä. Ensimmäinen toteutuija olen aivan varma, että toinen tulee toteutumaan myös. Jos ei elo-syyskuun vaihteessa, niin heti sopivassa raossa. K::n tahti rauhoittuu nyt, taloudellinen tilanne alkaa sallia helpommin vapaa-ajan matkustelun ja uskon, että Jere on juuri sellainen mies, joka pitää ystävilleen antamansa lupaukset.

Toivon että Mysteerimiehen kanssa mahdollisesti tehty yhteisbiisi esitetään jo Stadikalla, ja siksi tuo vihje juuri nyt. Toisena toiveena on 15.9. julkaistava yhteisbiisi JO:n kanssa, jonka ensiesitys on Tavalla ja joka esitetään kaikissa neljässä Suomen konsertissa, jolloin K:llä on hyvä syy hengailla koko kolme päivää plus päätösbileet pe-la(-su). Olisiko tämä seuraavan manifestoinnin aihe?

Golacha
Kiitos ♥
Vaikka itselleni juuri näitä asioita yritän muistutella ja myös sitä, että aikaa ei tosi asiassa ole kulunut paljonkaan, niin välillä sitä kieltämättä vajoaa pinnan alle.
Ja myös minä luin eilen sen kuuro-ficcin viimeisimmän osan, joten ehkä fiilikset siksi vähän haikeat.

Katrina
 
vierailija
Minulla mennyt nyt jotkut ficit myös ihon alle, viime yönäkin niitä pähkäilin sängyssä. Esim. se The story of love that hurts, jossa Bojan hajoili täysin useamman kuukauden siksi, että oli käsittänyt Jeren kommunikaation ihan väärin.

- Joymuffin
 
vierailija
Mä kyllä uskon, että kumpikaan ei tuota kokemusta ja tunnetta toisesta unohda. Silti itselle on nyt vähän vaikeaa, jos asia jää tähän. Tosin nyt näyttää siltä, ettei K ole menossa myöskään Israeliin. JA selasin läpi Tiketin, Lippu.fi:n ja Warnerin sivut, näyttäisi, ettei K:lla ole keikkoja 20.-22.9. En kyllä kestä, jos ne julkaiseekin 15.9. yhteisbiisin, joka esitetään Nordic-tourilla Suomessa ja K kiertäisi Joksujen kanssa tuon 3 päivää... Kun ei pumppu ole saanut nyt yhtään harjoitella :D
Mutta siis vakavasti puhuen en usko tunteen tasolla vielä tuollaista tapahtuvan, ainakin K:n antamat vihjailut uudesta biisistä ensi kuussa sisälsivät sen Tommyn, ei Jokereita. Olen siis aika vakuuttunut tuosta henkilöstä, koska otin kuvakaappauksen K:n instasta ja näin ne kolme raitaa tatuointina sen heebon jalkaterässä.
Että laimeimmillaan K on katsojana Tavastialla lavan takana, ei yleisössä. Toki ne silloin edes tapais...
 
vierailija
Mä kyllä uskon, että kumpikaan ei tuota kokemusta ja tunnetta toisesta unohda. Silti itselle on nyt vähän vaikeaa, jos asia jää tähän. Tosin nyt näyttää siltä, ettei K ole menossa myöskään Israeliin. JA selasin läpi Tiketin, Lippu.fi:n ja Warnerin sivut, näyttäisi, ettei K:lla ole keikkoja 20.-22.9. En kyllä kestä, jos ne julkaiseekin 15.9. yhteisbiisin, joka esitetään Nordic-tourilla Suomessa ja K kiertäisi Joksujen kanssa tuon 3 päivää... Kun ei pumppu ole saanut nyt yhtään harjoitella
Mutta siis vakavasti puhuen en usko tunteen tasolla vielä tuollaista tapahtuvan, ainakin K:n antamat vihjailut uudesta biisistä ensi kuussa sisälsivät sen Tommyn, ei Jokereita. Olen siis aika vakuuttunut tuosta henkilöstä, koska otin kuvakaappauksen K:n instasta ja näin ne kolme raitaa tatuointina sen heebon jalkaterässä.
Että laimeimmillaan K on katsojana Tavastialla lavan takana, ei yleisössä. Toki ne silloin edes tapais...
Mulle itse asiassa riittäisi kyllä jo se pelkkä tapaaminenkin ♥
 
Mun täytyy sanoa, että odotan Jokereiden keikkoja ihan hirveesti heidän itsensä takia. Mahdollinen K&B sitten vielä siihen päälle, mutta en kyllä tarttis mitään yhteisiä esiintymisiä, kunhan K edes olis jossain paikalla. ❤ Ja vaikka ei oliskaan, niin silti ihana nähdä keikka, mutta olishan se toki pettymys. Yhteisbiisi olis kyllä varsinainen pommi, että yes please, sellasta vaan kehiin, mutta kyllähän se tässä vaiheessa vaikuttaa epätodennäköiseltä.
 
vierailija
Itse uskon, että tulisi yhteistä molempien Tommyn ja JO kanssa, JO ehkä myöhemmin vasta? Uskon, että K vain Tavastialla, jos lavalla, riittäisi kyllä ihan vaan mukana olo. Uskon myös, että on menossa Sloveniaan elokuun lopussa tai syyskuussa
 
Toppuuttelen itseäni vähän noiden odotusten suhteen Jokereiden Suomen keikkojen aikana. Matkasuunnitelmat on tehty aikoja sitten. Mikähän on sillä hetkellä tilanne poikien välillä ollut? On siis mahdollista, että Jokerit poistuvat Suomesta heti Tampereen keikan jälkeen 23.9., joka tarkoittaa sitä, että aikaa ei jää yhdessäololle Käärijän kanssa oikeastaan ollenkaan. Jokereilla on siinä viiden keikan putki, paljonko Bojan voi päästää Jereä lähelle, ettei mene koko kiertue sekaisin? Riippuu varmasti monesta tekijästä millaista se kanssakäyminen tulee olemaan. Pahimmassa tapauksessa Käärijä on yleisössä ja saa moikat plus viidentoista minuutin meet & greetin Joksuilta.
Parasta olisi tietysti, jos olisi sovittu, että Bojan jää kiertueen jälkeen muutamaksi päiväksi Suomeen. Jos niin ei ole, menee kaikki aika keikkoihin ja niiden valmisteluun, ja ainakin pitäisi mennä myös nukkumiseen.
 
vierailija
Itse uskon, että tulisi yhteistä molempien Tommyn ja JO kanssa, JO ehkä myöhemmin vasta? Uskon, että K vain Tavastialla, jos lavalla, riittäisi kyllä ihan vaan mukana olo. Uskon myös, että on menossa Sloveniaan elokuun lopussa tai syyskuussa
Mä en usko yhteisbiisiin, mut mielelläni oon väärässä :D Uskon kans et pojat näkevät jo ennen Jokerien Suomen keikkoja ja uskon myös et K on mukana vaan Tavastialla. Hauska ajatushan se ois et K kiertäis niitten mukana kaikki keikat, mut saattais mennä liian sekoiluks :D
 
vierailija
K oli kuitenkin käytännössä koko viisut selvinpäin, että jos Bojan sanoo, että ei voida sitten vain rillutella ja örveltää, niin eiköhän sellainenkin heiltä onnistu.

T: ÄITI. :)
 
vierailija
Niin, en siis odota, että K ja JO olisi vielä syyskuussa yhteistä biisiä, mutta jossain kohtaa, toisaalta mietin tarkoittiko se Nacen Paavo pesusieni jotain vai oliko vaan fanilahja?
 
Toppuuttelen itseäni vähän noiden odotusten suhteen Jokereiden Suomen keikkojen aikana. Matkasuunnitelmat on tehty aikoja sitten. Mikähän on sillä hetkellä tilanne poikien välillä ollut? On siis mahdollista, että Jokerit poistuvat Suomesta heti Tampereen keikan jälkeen 23.9., joka tarkoittaa sitä, että aikaa ei jää yhdessäololle Käärijän kanssa oikeastaan ollenkaan. Jokereilla on siinä viiden keikan putki, paljonko Bojan voi päästää Jereä lähelle, ettei mene koko kiertue sekaisin? Riippuu varmasti monesta tekijästä millaista se kanssakäyminen tulee olemaan. Pahimmassa tapauksessa Käärijä on yleisössä ja saa moikat plus viidentoista minuutin meet & greetin Joksuilta.
Parasta olisi tietysti, jos olisi sovittu, että Bojan jää kiertueen jälkeen muutamaksi päiväksi Suomeen. Jos niin ei ole, menee kaikki aika keikkoihin ja niiden valmisteluun, ja ainakin pitäisi mennä myös nukkumiseen.
Vähän yritän itsekin toppuutella itseäni näiden tapaamisen suhteen. Toivon toki, että sieltä ne kemiat taas löytyy. Tai mihinkä ne toisaalta heti katoaisi. Juurikin tuo 'paljonko Bojan uskaltaa päästää Jereä lähelle'. Toivottavasti uskaltaa. Tai toisaalta jos tunteet on edelleen vahvat, niin ei pysty olemaan erossa, vaikka näin olisi päättänytkin. No, jää nähtäväksi. Mikäli me mitään saadaan nähtäväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Olen nyt yrittänyt toukokuusta asti kirjoittaa jotain runoa tästä hommasta, mutta ei ole koskaan onnistunut. Nyt tänään syntyi jotain tekstiä, joka on vielä kyllä ihan hatarassa sykkyrässä odottamassa muovailua. Ehkä siitä jotain syntyy, tosin oma runouteni on varsin modernia eikä kaikkien makuun.

Pakkaan matkalaukkuun myös vesivärikamani, sillä elätän toivoa, että saisin kuunvaihteessa maalattua Bojan & Jere -kuvan, kun olen päässyt perille ja tekeminen on vähissä, kun odottelen muuttokuormaa ja minulla ei ole juuri mitään omaisuuttani. Olen hyvä piirtämään ihmisiä ja maalaamaan muita juttuja, mutta ihmisten maalaaminen on haastavaa. Saapa nähdä. :)

- Joymuffin, taiteilija-AASI
 

Yhteistyössä