vierailija
Ihanaa, kiitos Golacha aamun maadoituksesta! Ja todellakin meillä on monta syytä odottaa syyskuuta.En ole nähnyt mitään syytä luovuttaa minkään suhteen vielä. Eihän tässä ole mitään merkkejä siitä, että kahden kuukauden sisällä jotain olisi mennyt huonompaan suuntaan tai yhteydenpito loppunut. Edelleenkään emme tiedä, kuinka usein he ovat yhteydessä yksityisesti. Sen jälkeen kun kuulin, että jo Madridin jälkeen ovat olleet yksityisesti yhteydessä, mikä oli minulle iso yllätys, olen varma että ovat yhteydessä edelleen. Twitter-Gregor-kokemusten jälkeen B:llä tuskin on halua laittaa juuri mitään materiaalia enää someen, bändiin liittyviä materiaaleja lukuun ottamatta. Ymmärrettävää, mutta toki ikävää. Ehkä jonkin ajan kuluttua tilanne muuttuu. Annetaan B:lle aikaa ja uskotaan siis yhteydenpidon jatkuvan. Molemmat ovat tajunneet heidän välisen yhteyden olevan poikkeavaa. E
Silloin kun B kertoi tapaamissuunnitelmista, ei ollut vielä tietoa keikkakiireistä. Ensimmäinen toteutuija olen aivan varma, että toinen tulee toteutumaan myös. Jos ei elo-syyskuun vaihteessa, niin heti sopivassa raossa. K::n tahti rauhoittuu nyt, taloudellinen tilanne alkaa sallia helpommin vapaa-ajan matkustelun ja uskon, että Jere on juuri sellainen mies, joka pitää ystävilleen antamansa lupaukset.
Toivon että Mysteerimiehen kanssa mahdollisesti tehty yhteisbiisi esitetään jo Stadikalla, ja siksi tuo vihje juuri nyt. Toisena toiveena on 15.9. julkaistava yhteisbiisi JO:n kanssa, jonka ensiesitys on Tavalla ja joka esitetään kaikissa neljässä Suomen konsertissa, jolloin K:llä on hyvä syy hengailla koko kolme päivää plus päätösbileet pe-la(-su). Olisiko tämä seuraavan manifestoinnin aihe?
Golacha
Kaivan taas M.Koiviston sanat mieleeni tähän päivään.
Ailakki
ps. Pitää tunnustaa, että Janin sparklativet vei mut hetkellisesti toiseen galaksiin