Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seuraa, Seuraa, se on vaan Bugi.

Ja tuo homo/hetero/bi arvuuttelu päätettiin jo toukokuussa siihen että on olemassa Bojanseksuaalisuus ihan erikseen (Jodelin lesbot kyseenalaistivat oman lesboutensa B:n kohdalla ja saivat identiteettikriisin)
 
vierailija
Heippa!

Tuli ahmittua jonkun suosittelema punaista, valkoista ja kuninkaan sinistä kirja vähän liiankin nopeasti, kun yritän vähän vieroittautua tästä maailmasta silleen, että en roikkuis täällä koko lomaa. Oisko suositella muita samantyylisiä kirjoja kenelläkään? <3

ps. En kestä, että tää kysyy kuinka monta kirjainta on sanassa joulu. Rakastan joulua. Toivottavasti ollaan vielä joulunakin kirjoittelemassa täällä vaikka glögin juonnista, vaikka puutarhat olis talvihorroksessa.
 
vierailija
Anteeksi, mutta haluan nyt varmistua tästä seuraamisasiasta. Olin jo laittamassa K:lle viestiä IG:ssä, että oletkohan vahingossa unfollannut Bojanin. Koska en olisi yllättynyt jos hän olisi sohlannut ja vahingossa painanut nappuloita. Mutta te siis näette K:n seuraavan edelleen B:tä, näettehän? Mulle näkyy vain Joker Out. Piti kaivaa läppäri esiin ja katsoa selaimesta, mutta siellä sama juttu.
 
vierailija
Anteeksi, mutta haluan nyt varmistua tästä seuraamisasiasta. Olin jo laittamassa K:lle viestiä IG:ssä, että oletkohan vahingossa unfollannut Bojanin. Koska en olisi yllättynyt jos hän olisi sohlannut ja vahingossa painanut nappuloita. Mutta te siis näette K:n seuraavan edelleen B:tä, näettehän? Mulle näkyy vain Joker Out. Piti kaivaa läppäri esiin ja katsoa selaimesta, mutta siellä sama juttu.
Pyydän että älä laita viestiä kuitenkaan.
 
vierailija
Anteeksi, mutta haluan nyt varmistua tästä seuraamisasiasta. Olin jo laittamassa K:lle viestiä IG:ssä, että oletkohan vahingossa unfollannut Bojanin. Koska en olisi yllättynyt jos hän olisi sohlannut ja vahingossa painanut nappuloita. Mutta te siis näette K:n seuraavan edelleen B:tä, näettehän? Mulle näkyy vain Joker Out. Piti kaivaa läppäri esiin ja katsoa selaimesta, mutta siellä sama juttu.
Sit jos ne joskus vaik unfollaakin toisensa (toivottavasti noin ei tapahdu) ni ei mitään viestejä heille, henkilökohtasia asioita tollaset. Ja ymmärrän kyl ettet mitään pahaa ois tarkottanu sillä viestillä, mut silti. Ja molemmat seuraa edelleen toisiaan.
 
vierailija
Älä nyt rakas kuitenkaan ikinä laita Käärijälle tai Bojanille mitään viestiä, annetaan heidän kukkia rauhassa, tiedätkö vanhan sanonnan? "Mitä useampi aktiivsesti ja julkisesti hoitava puutarhuri sitä huonompi kukinta"
 
vierailija
Emme voi tietää seuraako ja jos on unfollannut, niin miksi. Tämä on nyt kuitenkin ihmisen yksityisasia siitä huolimatta että julkisesta tilistä puhutaan. Etenkin jos on tahallaan unfollannut.
 
vierailija
Anteeksi, mutta haluan nyt varmistua tästä seuraamisasiasta. Olin jo laittamassa K:lle viestiä IG:ssä, että oletkohan vahingossa unfollannut Bojanin. Koska en olisi yllättynyt jos hän olisi sohlannut ja vahingossa painanut nappuloita. Mutta te siis näette K:n seuraavan edelleen B:tä, näettehän? Mulle näkyy vain Joker Out. Piti kaivaa läppäri esiin ja katsoa selaimesta, mutta siellä sama juttu.
En ole laittamassa viestiä tietenkään, vaikka asia kävikin mielessä. Mietin sitäkin, että mitä jos tosiaan olisi mahdollinen unfollaus tapahtunut vahingossa. Itse haluaisin tietää jos olisin vahingossa pudottanut jonkun seurannasta. Mutta jos moni näkee heidän seuraavan toisiaan, niin uskon teitä.
 
vierailija
Sori sori, pitää nyt vähän tarkentaa että luennassa ei näy mitään super masentavaa tai pahaa, eli ei paniikkia. :) Aiemmat Bojanin luennat on vaan ollu tosi suoraviivaisia ja helppoja, kun taas Jeren on ollu hankalia. Tää on eka kerta kun Bojanin luenta on myös tosi moniulotteinen.🔮
 

Yhteistyössä