vierailija
Videohaastattelusta Katri Norrlinin kanssa, linkki siihen on tuossa Tumblr-postauksessasiis mistä ja milloin tää on?
Videohaastattelusta Katri Norrlinin kanssa, linkki siihen on tuossa Tumblr-postauksessasiis mistä ja milloin tää on?
Ihanasti sanottu tuo ilo, ystävyys, luottamus ja turva. Kyllä, se tässä puhuttelee myös.Mielenkiintoista keskustelua shippaamisesta. Mulla itselläni on niin, että vaikka shippaushistoriaa löytyy, niin en ole koskaan valinnut, että nytpä alan shipata tuota tai tuota paria. Shippi on aina valinnut minut ja sitten se on ollut menoa En siis K&B:nkään kohdalla tietoisesti päättänyt alkaa shipata heitä, enkä voi myöskään päättää että he lakkaisivat tuottamasta iloa ja kiintymyksen tunnetta itselle - mikä on shippauksen ydintä mulle. Yleensä shippauksen tarve laantuu luonnollisesti ja senkin jälkeen ajattelen heitä lämmöllä.
On monia pareja, kuviteltuja tai aitoja, jotka eivät herätä minussa näitä tuntemuksia, eivät siis herätä halua shipata. K&B herättävät.
Minulle tärkeää on ollut nähdä se ilo, ystävyys, turva ja luottamus, joka heidän keskinäisessä kanssakäymisessään on näkynyt ulkopuolisillekin. En odota, että he todellisuudessa päätyisivät yhteen, vaikka toivoisinkin sitä. Mä koen itselleni merkitykselliseksi jo tämän tarinan sivustaseuraamisen.
Ei nämä ole mitenkään uusia asioita vanhemmille ihmisille. Miten se sanonta meni; joka sukupolvi luulee keksivänsä seksin uudelleen. Vaikka aika ja yhteiskunta olisi konservatiivinen, niin silti ihmisillä on mielikuvitus. Jos lukee noita vanhoja runoja ja kirjoituksia, niin shippaamista on ollut jo keskiajalla.Nuorille varmaan ei, vanhemmille joo. Ainakin täällä useimmat on nimenomaan sanonu olevansa vähän vanhempia ja että kaksikko herättää heissä nuoruuden intoa.
Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että se näytti ihan selvältä fanitukselta. Olihan K selvä valtavan suosittu, kaikki tiesi hänet, tunnettiin Euroopan ulkopuolellakin, kaikki halusi K:n huomion, kuvaan hänen kanssaan jne.B on/oli selvästi ihastunut, voisin vaikka lyödä vetoa tästä. En tiedä oliko pelkästään ns. ”fanipoikaihastusta” vai jotain enemmän mutta jotenkin tuntuu että saattoi olla jotain enemmän, niin monet merkit viittaisi siihen. K:sta en tiedä, kallistun siihen suuntaan että ei ollut tai sitten piilottaa aika hyvin asian eikä itsekään ota tunteistaan selvää. Mulle kyllä käy heidän ystävyydenkin fiilistely, se kemia on jotain niin vahvaa heidän välillään oli se mitä oli, ystävyyttä tai muuta.
Tästä olen eri mieltä, mutta ei se mitään Minusta B:stä suorastaan kipinöi myös toisenlainen, syvempi kiinnostus K:n olemusta ja persoonaa kohtaan. Se oli/on niin voimakas että sen aisti myös ruudun välityksellä.Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että se näytti ihan selvältä fanitukselta. Olihan K selvä valtavan suosittu, kaikki tiesi hänet, tunnettiin Euroopan ulkopuolellakin, kaikki halusi K:n huomion, kuvaan hänen kanssaan jne.
Katsoin tuon videon ja itsellenikin tulee siitä vahva bromance viba. En usko, että olisin itsekään uskonut heidän välillä olevan mitään romanttista ainoastaan tuon videon perusteella. MUTTA tuossa videossa ei ollut omasta mielestäni niitä merkittävimpiä videopätkiä joissa näkyy parhaiten romanttinen kemia, jos sellaista oli tai on. tarkoitan esimerkiksi finaalin jälkeisiä kaulapusuja, tavastian silmäniskua ja Bn katsetta ja elekieltä sen Kn haastattelun taustalla. Niistä ainakin omasta mielestäni bromance-tunnelma on kaukana.En tahdo olla käärme puutarhassamme, mutta laitoin gay-kollegalleni tänään tämän videon, kysyen mitä hänen gay radarinsa sanoo: https://youtu.be/yuiCG6yv8vA
Kollega katsoi tämän poikaystävänsä kanssa, ja heidän arvionsa oli:
Selkeä bromance. Eivät usko, että kumpikaan olisi gay. On ne saattaneet toisiltaan suihin ottaa, mutta ei sen enempää. Nuoremmat sukupolvet ovat niin paljon avoimempia näissä asioissa.
En tiedä olisiko vastaus ollut toinen, jos video olisi ollut toinen (materiaaliahan piisaa). Ja miten tuo suihinotto mahtuu tuohon skenaarioon?
Bojan, did you hear that?Uuuh open minded
Kiitos keikkafiilisten jakamisesta Olisipa saanut olla mukana. Nämä ihmisten kertomukset keikoista vahvistaa aina kuvaa Käärijästä kilttinä ja herkkänä sieluna.Jahas, hieman eri tunnelmissa tänään soudellaan...
No mutta: oliko joku Lohjalla tänään? Minä olin ja olen ihan liikuttunut, aivan ihana keikka, K oli todella sympaattinen ja auttoi yhtä eksynyttä pikkupoikaakin kesken keikan. Välispiikit olivat hauskoja, ja vaikutti oikeasti otetulta että paikka oli ihan ammuttu täyteen.
Olen iloinen että näin hänet vaikka aika vaivalloinen reissu kaikkineen ja myöhään menee. Mietin kesken keikan paljon häntä ja B:täkin, ehkä sekin lisäsi liikuttunutta fiilistä. Vahvistui vaan se ajatus että haluan tälle ihmiselle pelkkää hyvää.
Uskon, että he ovat vain ystäviä. Bojan on varmasti ollut ihastunut Jereen, mutta ihastus on karissut, kun hän näki, että Jeren elämässä on toinen. Olen ollut tätä mieltä jo pitkään. Tästä realismista huolimatta, olen silti K&B:n romanssin shippaaja ja luen kaikkia heistä tehtyjä tarinoita. En koe, että nämä asiat poissulkevat toisensa? Sama juttu näiden Tarot tulkintojen kanssa. Vaikka olen tiedeihminen, niin tykkään fiilistellä niitä.No jos ette usko mihinkään muuhun kuin ystävyyteen noiden välillä niin tää ei varmaan ole sitte teiän ketju?
Kyllä se mulla näyttää edelleen seuraavan?tuolla toisella palstalla puhuttiin et kärtsä lopettanu bojanin seuraamisen instassa ja nyt mullaki näyttää ettei enää seuraa, ei hitto
joku vaan trollaa, kyllä mullaki näkyy että seuraa sekä bojania että jokereitatuolla toisella palstalla puhuttiin et kärtsä lopettanu bojanin seuraamisen instassa ja nyt mullaki näyttää ettei enää seuraa, ei hitto
Kyllä seuraa. Joku bugi instassa.Kyllä se mulla näyttää edelleen seuraavan?