Minulla on ollut tuossa viikonloppuna hyvin samankaltaiset energiat kuin mitä täällä moni kuvaa, ja tänne kirjoittelussakin tuli monen päivän tauko, mutta nyt töiden alettua on jotenkin helpottanut, kaipa se arki jollain tavalla myös maadoittaa positiivisesti
Tosi monella tuntuu olevan suuria odotuksia ja toiveita K:n mahdollisen Slovenian reissun suhteen, ja olen itse vähän pelännyt, että onko palstoilla lohta käynnissä joku massiivinen K:n dissauskampanja jos/kun reissu ei tässä kohtaa toteudu. Itse voin ihan helposti kuvitella, että reissun toteutumattomuudelle voi olla noin miljoona käytännön syytä joiden ei tarvitse liittyä K ja B väleihin tai keskinäiseen kiinnostukseen mitenkään, siksi se ei ole itselleni mikään big deal.
Joymuffinin ficit ovat itselläni jo toista kierrosta luvussa, ja se viimeinen osa odottelee vielä, sitä en oo lukenut vielä kertaakaan. Voisin vaikka laittaa sulle ehtiessäni sähköpostilla tarkempia fiiliksiäni näistä, olen tykännyt tosi paljon, kiitos jo tässä kohtaa näistä
Ainakin yksi uusi nimerkillinenkin siellä ilmoittautui, tervetuloa hytistä kannelle, Sissi!
Stella