vierailija
Mä menisin saunaan Jeren kanssa. Ja nyt siis (kerrankin) ihan ilman mitään pervoja taka-ajatuksia, vaan nimenomaan ihan vaan juttelemaan kaikenlaista. Olen kuunnellut kaikki mahdolliset podcastit ja hän vaikuttaa sellaiselta, kenen kanssa olisi kiva pohtia elämää, maailmankaikkeutta ja kaikkea. Ollaan aivan erilaisia, alkaen koulutustaustasta, mikä tekisi jutustelusta vielä kiintoisampaa. Jerellä on sitä sydämenviisautta vaikka muille jakaa.Täällä puhuttiin Bojanin kiinnostuksesta "hengellisiin" asioihin. Tässä lainaus Jeren mietteistä asiaan (kyssäri oli siis että kenen kanssa menisi saunaan).
"Jos Jeesus on oikeasti olemassa ollut historiallinen henkilö, niin ottaisin ehkä Jeesuksen. Haluaisin keskustella sen kanssa: mitä kaikkea se duunasi, millainen tyyppi on kyseessä. Mua kiinnostaa se tosi paljon. Oliko se tavallinen tallaaja siinä missä me kaikki muutkin?”
”Mä uskon, että meissä kaikissa asuu pieni Jeesus. Tarkoitan sitä, että mä en usko, että me ollaan vain aivot ja lihamöykky. Meissä on paljon enemmän. En tarkoita välttämättä yliluonnollisia asioita, vaan sitä, että on jotain muuta, jotain, mihin me ei tietoisuutemme tasolla päästä käsiksi. Mä en usko sattumiin. Aina on joku syy, miksi asiat meni näin tai noin.”
Eli jonkilaiseen kohtaloon Jerekin uskoo.
Leila
-Suviruusu