Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä puhuttiin Bojanin kiinnostuksesta "hengellisiin" asioihin. Tässä lainaus Jeren mietteistä asiaan (kyssäri oli siis että kenen kanssa menisi saunaan).

"Jos Jeesus on oikeasti olemassa ollut historiallinen henkilö, niin ottaisin ehkä Jeesuksen. Haluaisin keskustella sen kanssa: mitä kaikkea se duunasi, millainen tyyppi on kyseessä. Mua kiinnostaa se tosi paljon. Oliko se tavallinen tallaaja siinä missä me kaikki muutkin?”

”Mä uskon, että meissä kaikissa asuu pieni Jeesus. Tarkoitan sitä, että mä en usko, että me ollaan vain aivot ja lihamöykky. Meissä on paljon enemmän. En tarkoita välttämättä yliluonnollisia asioita, vaan sitä, että on jotain muuta, jotain, mihin me ei tietoisuutemme tasolla päästä käsiksi. Mä en usko sattumiin. Aina on joku syy, miksi asiat meni näin tai noin.”

Eli jonkilaiseen kohtaloon Jerekin uskoo.

Leila
Mä menisin saunaan Jeren kanssa. Ja nyt siis (kerrankin) ihan ilman mitään pervoja taka-ajatuksia, vaan nimenomaan ihan vaan juttelemaan kaikenlaista. Olen kuunnellut kaikki mahdolliset podcastit ja hän vaikuttaa sellaiselta, kenen kanssa olisi kiva pohtia elämää, maailmankaikkeutta ja kaikkea. Ollaan aivan erilaisia, alkaen koulutustaustasta, mikä tekisi jutustelusta vielä kiintoisampaa. Jerellä on sitä sydämenviisautta vaikka muille jakaa.

-Suviruusu 🥀
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
Mikähän tässä nyt on, hiertävätkö tähtikuviot taivaalla vai mitä. Olin monta viikkoa melkein yhteen menoon hyvällä tuulella. Nyt olen jo useamman kerran itkenyt sitä Vem da gres -duettoa ja muuttoahdistukset kaatuvat päälle ja yksi ficcicin meni johonkin syvälle ihon alle, vaikka olen kovasti ajatellut, että shippailen vain posin kautta ja ties mitä, onhan nimenikin, ding ding, Joymuffin. Mutta tuo "The story of love (that hurts)" jotenkin meni tunteisiin. Ja sitä on jäljellä enää yksi luku ja luvattu onnellinen loppukin, niin en tiedä mikä siinä niin kalvaa. Ehkä se on se, että missään ei ikinä IRL tule onnellisia loppuja, yhyy.

- (Joy)muffin
Kiitos Joymuffin ficci-vinkistä. Pääsääntöisesti uskon asioiden menneen jotenkin kuten ficci kertoo. Olen myös taas vaihteeksi ollut vähän alakuloinen. Eikö ruusut voisi mitenkään pelastaa…? Kapinoin. Missä on se oikeasti onnellinen loppu?
 
Samoja pohdintoja ja tunnelmia siis muillakin. Tuo painostava myrskyn uhka ja painava ilma vaikuttaa yksistään, arki vyöryy päälle ja miljoona arjen vaatimusta, jossain takaraivossa naputtaa koko ajan mitä laivaan kuuluu ja kauhea kaipuu...johonkin.

Luin ikävissäni ficcejä yöllä ja niin ihanaa kuin se onkin, niin tunteita ja ajatuksia herää valtavasti / liikaa edelleen. Luin putkeen mm. Joymuffinin hienot tarinat, Hienoa kerrontaa kiitos. Sulattelua täälläkin tänään ja haikeuden tunne lähes sietämätöntä.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
En löydä tähtitaivaan jutuista kyllä nyt mitään itketysjuttuja, mutta en aihetta hyvin tunnekaan. Nyt on kyllä aika paljon geomagneettista aktiivisuutta ja ihastukseni uskoo sen vaikuttavan selvästi myös ihmismieleen. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Samaa alakuloa täälläkin. Huomenna arki vyöryy päälle toden teolla. Tiedän et arki on yhtä haipakkaa tuonne joulukuun puoleen väliin saakka. Jatkuu siis opinnot, siihen päälle yrittäjyys ja lapsiperhearki. Silti mä en pysty tästä laivasta irrottautumaan. Miksi? Kun joku osais mulle vastata. Tää ei oo elokuvaa, ja sitä onnellista loppua ei välttämättä tule. Silti haluaisin sitä odottaa ja toivoa. Oon kanssa ahminut ficcejä nyt toden teolla ja tunteita herää edelleen paljon.
 
vierailija
Tuo sama selittämätön kaipuu vaivaa myös minua. Olo on levoton ja keskittymiskyky ihan nollassa. Hävettää, miten pienellä efortilla olen viime päivät työskennellyt. Janoan jotain tietoa ruusuista, ihan mitä vaan, ja kuten täällä on kirjoitettu, että pelkästäön se tieto, että olisivat yhdessä samassa paikassa riittäisi, muuta en tarvitse. Kai sitä jotenkin kynsin hampain haluaa pitää kiinni tästä ”kesäromanssista” ja haaveen siitä onnellisesta lopusta vaikka inhottava arkirealismi yrittää puskea tielle.

Ailakki
 
vierailija
Minulla alkaa olla taisteluväsymystä koko asian suhteen. Liikaa alkaa tulla realiteetteja ja kun on liian tyyntä, ei sekään ole hyvä. Aina ennen universumi on heilauttanut jollain pienellä asialla takaisin radalla, mutta en tiedä mikä enää riittäisi.
 
vierailija
Kiitos kovasti. Ilma on kyllä tosi painostava edelleen, joo.

Olisi tosi kiva kuulla enemmän millaisia tunteita sinulla on herännyt ficeistäni, jos vain jaksat/pystyt kirjoittamaan! Nyt yritän kirjoittaa uutta lyhyttä aiheesta "Nace houkuttelee Jeren Sloveniaan piristämään hermoromahduksen saanutta Bojania", mutta tästä ei kyllä taida tulla kovin ihmeellinen. Lisäksi en kehtaa pistää tähän Martinia mukaan, jos hän ei ollut innostunut shippailusta yms.

- Joymuffin
Täällä on myös yksi joka pitää paljon ficeistäsi.❤ Ihanaa jos uutta on jälleen tulossa. Olen meinannut laittaa hyvää palautetta useamman kerran, mutta valitettavasti sen tyylinen kirjoittaminen ei ole vahvuuteni ja en osaa pukea sanoiksi ajatuksia ja tunteita, joita esimerkiksi hyvät kirjat tai ficit herättävät. Kriittisiä arvoita kyllä osaan kirjoittaa, mutta kehuvia en, mistä sitten johtuukaan. Täälläkin olen vähän sisäänpäinkääntynyt matkustaja, lähinnä seurailen muiden keskustelua sivummalta, joskus laitan jotakin😄

Indigo
 
vierailija
Universumi vois antaa nyt kyllä jonkin pienen merkin. Katselin eilen noita viisujen aikaisia videoita. Vaikka ne on ihan huippuja, niin jotenkin niistäkin tulin alakuloiseksi. Tuntui kuin menetetty mahdollisuus. Ihan hölmöähän tää on!
 
vierailija
Mietin juuri itsekin, että jos Tarotar onnistuisi vähän tuomaan tänne jotain positiivisuutta, mutta jos seuraavan luennan on tarkoitus sijoittua toukokuuhun, 2,5 kk sitten, niin auttaako se nykyhetken tunnelmiin...
 
vierailija
Onpas jännä yhteinen melankolia valloillaan tänään. Mulla kuristaa kurkkua niin, että pitää keskittyä hengittämiseen. Arki alkaa huomenna, ja tunnen sen painon koko kehossa. Täytyy mennä hetki kerrallaan. Valitettavasti luulen, että tämä pitää vaan käydä läpi. Ulkona tuoksuu syksy.

Emma
 
vierailija
Toivoisin myös onnellisia loppuja. Syksyt on aina jokseenkin alakuloisia itselle eikä tiedossa ole kuin ikäviä velvollisuuksia ja arjen sietämistä. Olen ahminut ficcejä ja elokuvia ja onnistunut niistäkin valitsemaan sellaisia joista ei ole löytynyt onnellista loppua. Ahdistuskin on taas nostanut päätään. Kesä mennyt sellaisessa ihmeellisessä omassa kuplassa ja on saanut pitkästä aikaa olla jotenkin auki ja tuntea, niin että tämä maantasolle palaaminen tuntuu nyt jotenkin tosi *askalta.
 
vierailija
Tuo sama selittämätön kaipuu vaivaa myös minua. Olo on levoton ja keskittymiskyky ihan nollassa. Hävettää, miten pienellä efortilla olen viime päivät työskennellyt. Janoan jotain tietoa ruusuista, ihan mitä vaan, ja kuten täällä on kirjoitettu, että pelkästäön se tieto, että olisivat yhdessä samassa paikassa riittäisi, muuta en tarvitse. Kai sitä jotenkin kynsin hampain haluaa pitää kiinni tästä ”kesäromanssista” ja haaveen siitä onnellisesta lopusta vaikka inhottava arkirealismi yrittää puskea tielle.

Ailakki
Tunnistan tuon olon erinomaisesti. Se levottomuus, puhelimen hapuilu laukusta, ajatusten harhailu, fomo ja se että täytyy vain päästä lukemaan palstaa jatkuvasti kun muuten ahdistaa. Tosin fomo on onneksi hellittänyt otettaan minusta mutta on edelleenkin läsnä.

Luin erästä kirjaa viikkoja aiemmin, ja siinä mainittiin ohimennen sana aavesärky. Aavesärky on mielestäni hyvin kuvaava sana tälle tunteelle, fyysisesti ehkä kihelmöi ja on levoton olo, mutta varsinaisesti mitään ei särje paitsi psyykkisesti. En tiedä mikä sanan virallinen määritelmä on tai onko edes sellaista, mutta ristin sanan tälle tunteelle, kun se vangitsee sen niin hyvin ainakin omalla kohdalla.

Indigo
 
vierailija
Mietin juuri itsekin, että jos Tarotar onnistuisi vähän tuomaan tänne jotain positiivisuutta, mutta jos seuraavan luennan on tarkoitus sijoittua toukokuuhun, 2,5 kk sitten, niin auttaako se nykyhetken tunnelmiin...
Sitä mietin kans.. mielenkiintoista kuulla malediivit ajoista, mut eihän se toki enää nykytilaan vaikuta. Pitäis saada luento kyllä myös lähempää nykyhetkeä. Mut pojistahan ei voi tehdä, kun pitää olla se kuukausi väliä. Ja siitä Martinista ei vissiin myöskään voinut tehdä. Tai ei Martinista itsestään vaan siitä, mitä B on sille tästä kuviosta kertonut. Mut sekin oli vissiin poissuljettu luennanaihe. Et onko enää aiheita nykyhetkistä? 🤔
 
vierailija
MInun ainut (todella) epätoivoinen oljenkorsi täällä tyynellä ulapalla on, että miksi K lisäksi kaikkien jokereidenkin somet on olleet ihan mykkiä (joo, tiedän että ovat studiossa), onko tämä nyt vihje universumilta, että jotain yhteistä on tapahtumassa? 🥸
 
vierailija
Itsellä ihan hyvät tunnelmat ja toivo elää, jotain tosiaan voi olla tapahtumassa kun noi somet hiljaa? Luulen myös, että se Nacen paavopesusieni tarkoitti jotakin, toivon mukaan tässä elokuussa sitten jotakin lisää, itse kuuntelen nyt enempi musiikkia, välillä ficcejä, kun niitäkin on nyt silti tullut lisää
 
vierailija
Kysyin mentoriltani noista haikeista energioista ja hän reagoi vähän että "LOL". Hänen mukaansa nyt energeettisesti tosi haastava päivä, 8/8 on joku "Lion's Gate Portal" joka hänen mukaansa on länkkärien vääristynyt ja meemiintynyt käsitys astrologiasta, joka on kuitenkin niin yleinen ja voimakas ja liittyy numerologiaan, että sillä on energeettisiä vaikutuksia, vaikka astrologia ei tähän oikeasti liitykään. Tai jotain. En ihan ymmärtänyt, koska tämä ei ole enää omaa alaani. Saa uskoa tai olla uskomatta. :D Mutta ekei nyt kannata ajatella laivan vielä karahtaneen karille, vaihtoehtoisiakin selityksiä ankeille fiiliksille löytyy!

-energiamamma
 
vierailija
Tämän takia varmaan päästivät Bojanin sille dinner datellekin K:n kanssa, vaikka olisi ollut haastattelu samaan aikaan. Tiesivät että tekee B:lle vain hyvää.
Totta! En ollut tullut tätä ajatelleeksikaan, mutta voisi hyvin olla noin 💡

Aina, kun olen (jokusen kerran...) katsonut Dinner date -klippiä, olen miettinyt, että muut Jokerit ovat varmaan olleet ärtyneitä, kun laulaja skippaa haastattelun (ja ties mitä muuta se skippasi viisuissa hengatakseen K:n kanssa).

Vähän ankeaa on tämä K:n ja B:n hiljaiselo, ja syksy velvollisuuksineen painaa päälle. Ehkä se kuitenkin tästä helpottaa: joko laiva karahtaa karille tai sitten saadaan uutta shipattavaa sisältöä. Jokereiden Suomen-turnee lähestyy kovaa kyytiä!

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Täällä voi ilmoittautua ko. webinaariin.


Siellä voi esittää kysymyksiä, joiden kai lähtökohtaisesti pitäisi liittyä talouteen. Mutta luovuutta ei ole kielletty.

Kuvitellaan että suunnittelisit muuttoa esimerkiksi Sloveniaan, millaisia asioita pitäisi taloudellisesti ottaa huomioon?

Kuvitellaan, että olit treffeillä 2.5. ja kohtelias treffikumppanisi olisi maksanut ruokanne. Paljonko velka tuosta treffi-illasta olisi nykyisellä kurssilla noussut vai voisitkohan kuitata sen yhdellä suudelmalla?

(Vitsi, toivottavasti kukaan ei mene sinne kyselemään mitään hölmöä)
Mahtavia kyssäreitä! Voisin maksaa jotakin, jos noihin saisi vastaukset 😀 Mutta toivottavasti siellä ei ole mitään vapaata chat-mahdollisuutta vaan joku ennakkomoderointi.

Indeed, "tupenrapinat" on yksi sana. Tää palsta ilmeisesti ennakoi, millaisia seurauksia ennakoin, jos saisi kysymykset lävähtäisivät ruutuun sellaisinaan 🙈😆

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Sitä mietin kans.. mielenkiintoista kuulla malediivit ajoista, mut eihän se toki enää nykytilaan vaikuta. Pitäis saada luento kyllä myös lähempää nykyhetkeä. Mut pojistahan ei voi tehdä, kun pitää olla se kuukausi väliä. Ja siitä Martinista ei vissiin myöskään voinut tehdä. Tai ei Martinista itsestään vaan siitä, mitä B on sille tästä kuviosta kertonut. Mut sekin oli vissiin poissuljettu luennanaihe. Et onko enää aiheita nykyhetkistä?
Muakin olisi kiinnostanu Martinin luenta, nimenomaa tolta kantilta, en hänestä mitää henkilökohtasta ois tarvinnu
 
vierailija
Kun täällä on mietitty, miksi kaikilla on nyt vähän ikävämmät vibat päällä, niin noihin ns. henkimaailman juttuihin liittyen juuri tänään on joku Lion's Gate Portal auki, en oikein ymmärrä mitä tarkalleen tarkoittaa, ja kuuluuko enempi new age -osastoon, vai astrologiaan vai mihin. Tietäisköhän Tarotar tai energiamamma tuosta jotain?
 

Yhteistyössä