Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämäkin live on J:n Malediivien matkan ajalta, ihan sen loppupuolelta. Kohdasta 24:40 alkaa osio, jossa keskusteltiin viisujuoruista. Bojan ei ollut huomannut, että viisuissa olisi flirttailtu tai syntynyt pareja. Hän myös selitti olevansa "a Golden Retriever Person", mikä hän selvästi onkin. Monica ja La Zarra vain virnuilevat.

"Ei ollut huomannut flirttailua" :)
 
vierailija
Tämäkin live on J:n Malediivien matkan ajalta, ihan sen loppupuolelta. Kohdasta 24:40 alkaa osio, jossa keskusteltiin viisujuoruista. Bojan ei ollut huomannut, että viisuissa olisi flirttailtu tai syntynyt pareja. Hän myös selitti olevansa "a Golden Retriever Person", mikä hän selvästi onkin. Monica ja La Zarra vain virnuilevat.

Minäkin katsoin tämän kun tuli livenä ja muistan kummastelleeni tuota Bojanin gay-ihmettelyä ja ehkä vähän loukkaantuneenikin Kärtsärin puolesta 🤭 kun tässä vaiheessa taidettiin elää siinä maailman asennossa, jossa vaikutti siltä, että B himmas liikaa Jeren suuntaan, kun taas K tykitti ikäväviestejä Blle. Minusta myös vaikutti, että koko jengi tossa livessä jotenkin ohitti tyystin K aiheen ja sekin harmitti. 😄 Mutta nyt kun katsoin tuota uudelleen niin olin näkevinäni tyyppien hymistelevissä ilmeissä, että pinnan alla kupli, kun toinen selittää kirkkain silmin, että eiii hän mitään flirttailua tai ihastumista ollut huomannut. 😁
 
vierailija
Minäkin katsoin tämän kun tuli livenä ja muistan kummastelleeni tuota Bojanin gay-ihmettelyä ja ehkä vähän loukkaantuneenikin Kärtsärin puolesta kun tässä vaiheessa taidettiin elää siinä maailman asennossa, jossa vaikutti siltä, että B himmas liikaa Jeren suuntaan, kun taas K tykitti ikäväviestejä Blle. Minusta myös vaikutti, että koko jengi tossa livessä jotenkin ohitti tyystin K aiheen ja sekin harmitti. Mutta nyt kun katsoin tuota uudelleen niin olin näkevinäni tyyppien hymistelevissä ilmeissä, että pinnan alla kupli, kun toinen selittää kirkkain silmin, että eiii hän mitään flirttailua tai ihastumista ollut huomannut.
Tuossa livessä oli monta kummallista kohtaa. Oliko tuo Bojanilta jotain huumoria, että hän ei muka tiedä flirttailevansa. Ainoa kommentti, jonka B luki ääneen livekommenteista koski muuten käärijää. En ainakaan huomannut muita.
 
vierailija
Mikähän tässä nyt on, hiertävätkö tähtikuviot taivaalla vai mitä. Olin monta viikkoa melkein yhteen menoon hyvällä tuulella. Nyt olen jo useamman kerran itkenyt sitä Vem da gres -duettoa ja muuttoahdistukset kaatuvat päälle ja yksi ficcicin meni johonkin syvälle ihon alle, vaikka olen kovasti ajatellut, että shippailen vain posin kautta ja ties mitä, onhan nimenikin, ding ding, Joymuffin. Mutta tuo "The story of love (that hurts)" jotenkin meni tunteisiin. Ja sitä on jäljellä enää yksi luku ja luvattu onnellinen loppukin, niin en tiedä mikä siinä niin kalvaa. Ehkä se on se, että missään ei ikinä IRL tule onnellisia loppuja, yhyy.

- (Joy)muffin
 
vierailija
Samaa mieltä. Minusta Nace on se bändin isoveli/isä tyyppi. Uskon kuitenkin, että he kaikki huolehtivat toisistaan ja kannattelevat eri tilanteissa. Me toki nähdään ja kuullaan vain pienen pieni osa heidän elämästään, mutta silti sanoisin, että bändissä vallitsee jokin keskinäinen lämpö.

Kyllähän nämä "vanhemmat" bändissä Bojania kannattelevat. Nace varsinkin, koska vaikuttaa hyvinkin isälliseltä ja vastuuntuntoiselta. Bojanilla on suurimmat paineet, osin hysteerisetkin fanilaumat ja isoin vastuu julkisuudesta. Ja hän vaikuttaa aika kontrollifriikiltä ja vaatii paljon itseltään.

Aika kuvaava oli joku haastattelu Liverpoolista, jossa nimenomaan Nace totesi, miten Bojan on ollut rennompi kuin aikoihin, kun hän on konhottanut Jeren kanssa ja päässyt vähän irti kisapaineista. Tuntevat ja tietävät toistensa heikkoudet ja kuka missäkin tukea tarvitsee.
 
vierailija
Kyllähän nämä "vanhemmat" bändissä Bojania kannattelevat. Nace varsinkin, koska vaikuttaa hyvinkin isälliseltä ja vastuuntuntoiselta. Bojanilla on suurimmat paineet, osin hysteerisetkin fanilaumat ja isoin vastuu julkisuudesta. Ja hän vaikuttaa aika kontrollifriikiltä ja vaatii paljon itseltään.

Aika kuvaava oli joku haastattelu Liverpoolista, jossa nimenomaan Nace totesi, miten Bojan on ollut rennompi kuin aikoihin, kun hän on konhottanut Jeren kanssa ja päässyt vähän irti kisapaineista. Tuntevat ja tietävät toistensa heikkoudet ja kuka missäkin tukea tarvitsee.
Tämän takia varmaan päästivät Bojanin sille dinner datellekin K:n kanssa, vaikka olisi ollut haastattelu samaan aikaan. Tiesivät että tekee B:lle vain hyvää.
 
vierailija
Musta taas se että koki oleelliseksi edes alkaa höpöttelemään tollasia "en tajua miksi mua pidetään homona" juttuja kertoo, että aiheen on oltava ainaki jollain tavalla hänelle outo tai arka tai mitä ikinä. Esim samoja shippaus huhuja sun muita lentelee Jerestä mutta ei se ikinä ole kokenu tarvetta erikseen missää asiasta puhua. Ja miksi ei? Koska sillä ei ole hänelle (ainakaan yhtä isoa) väliä, aihe ei ole yhtään arka tai herkkä. Jos vaikka Bojan olisikin hetero, niin hänestä kyllä tulee sellane vaikutelma että jotain on vaikka päässä vähän pohdiskeltu tai ehkä Jereen ihastumisen myötä aihe on noussut pintaan. Mutta mistäs mie tiedän, tää on vaan pohdintaa.

Voisiko muka olla niin, ettei Jere olisi tuntenut / tuntisi jotain kaveruutta syvempää Bojania kohtaan? Olisi todella vaikea uskoa, että silmät loistaen viisujen jälkeen annetut Bojan-kommentit olisivat vain kaveruutta. Ja jos/kun näin on, on hän varmasti joutunut pohtimaan omaa suuntautumistaan aivan uudesta näkökulmasta. Ehkä jopa ensimmäisen kerran elämässään. Ehkä ne kärttyisät Jeret Malediiveilla kertoivat juuri tästä - oli aikaa vähän hiljentyä ja havahtua kuuntelemaan omaa itseään.
 
vierailija
Vauvalla on analysoitu nyt kivasti tätä vilkuiluvideota.
Olin ekana ihan varma, ettei Bojan siinä K:lle mitään vastaile, mutta nähtyäni tilanteesta pitemmän videon, muutin mieleni. Bojan joutuu kääntämään etsiessään katsellaan tämän mysteerivilkuttelijan ja lisäksi irvisteleekin siinä klipin aluksi! Lisäksi Jan & Jurekin irvistelevät sinne kun Kris vastaa juuri haastattelijan kysymykseen amsterdamissa olosta.
Haastattelu, josta klippi on, tässä:
 
vierailija
Voisiko muka olla niin, ettei Jere olisi tuntenut / tuntisi jotain kaveruutta syvempää Bojania kohtaan? Olisi todella vaikea uskoa, että silmät loistaen viisujen jälkeen annetut Bojan-kommentit olisivat vain kaveruutta. Ja jos/kun näin on, on hän varmasti joutunut pohtimaan omaa suuntautumistaan aivan uudesta näkökulmasta. Ehkä jopa ensimmäisen kerran elämässään. Ehkä ne kärttyisät Jeret Malediiveilla kertoivat juuri tästä - oli aikaa vähän hiljentyä ja havahtua kuuntelemaan omaa itseään.
KAi sitä myös voi olla rakastunut ystävään kaipaamatta siitä suhdetta tai saatika enempää? En siis ota kantaa, mitä K oli, mutta en pidä sitä mahdottomana, että viisukuplasta tultuaan oli vielä siellä ja rakasti koko reissua, kokemusta ja bojania ilman mitään kaipuuta edetä sen asian kanssa?
Itsellänikin oli nuorempana yksi erittäin eksentrinen, hauska ja mielenkiintoinen ystävä (asperger-nainen), johon muistan kerran päälle kaksikymppisenä tajunneeni, että olen tavallaan rakastunut! Siis olimme tutustuneet 11-vuotiaina.
Sanoinkin sen hänelle, koska se oli kuitenkin aika platonista. Jos hän ois sanonut, että hänkin on minuun niin oishan siitä voinut jotain söpöilyäkin syntyä, mutta ei sen ihmeellisempää. Mutta hän vastaanotti siis mun kommentin tosi hyvin. Sitten kertoi, että oli itse ollut ihastunut koulussa erääseen naisopettajaan. (Ja itse epäilen, että yhteen kaveriinsa, jota en itse tuntenut, mutta josta ei tullut ainakaan mitään). Että onhan noita, mutta en itse olisi kaivannut mitään sänkyjuttuja tuosta.
Olisin vain halunnut rutistaa kaverini syliini ja pitää huolta arjessakin yms, sellaista, mikä mun koodeilla menis kuitenkin vähän yli normaalin hyvänkin ystävyyden.
 
vierailija
Webinaari lienee sähköisessä ympäristössä, joten K:n ei kenties itsekään tarvitse olla fyysisesti paikalla?
Täällä voi ilmoittautua ko. webinaariin.


Siellä voi esittää kysymyksiä, joiden kai lähtökohtaisesti pitäisi liittyä talouteen. Mutta luovuutta ei ole kielletty.🤭

Kuvitellaan että suunnittelisit muuttoa esimerkiksi Sloveniaan, millaisia asioita pitäisi taloudellisesti ottaa huomioon?

Kuvitellaan, että olit treffeillä 2.5. ja kohtelias treffikumppanisi olisi maksanut ruokanne. Paljonko velka tuosta treffi-illasta olisi nykyisellä kurssilla noussut vai voisitkohan kuitata sen yhdellä suudelmalla?

(Vitsi, toivottavasti kukaan ei mene sinne kyselemään mitään hölmöä🙈)
 
vierailija
Täällä voi ilmoittautua ko. webinaariin.


Siellä voi esittää kysymyksiä, joiden kai lähtökohtaisesti pitäisi liittyä talouteen. Mutta luovuutta ei ole kielletty.

Kuvitellaan että suunnittelisit muuttoa esimerkiksi Sloveniaan, millaisia asioita pitäisi taloudellisesti ottaa huomioon?

Kuvitellaan, että olit treffeillä 2.5. ja kohtelias treffikumppanisi olisi maksanut ruokanne. Paljonko velka tuosta treffi-illasta olisi nykyisellä kurssilla noussut vai voisitkohan kuitata sen yhdellä suudelmalla?

(Vitsi, toivottavasti kukaan ei mene sinne kyselemään mitään hölmöä)
😂
 
vierailija
Täällä voi ilmoittautua ko. webinaariin.


Siellä voi esittää kysymyksiä, joiden kai lähtökohtaisesti pitäisi liittyä talouteen. Mutta luovuutta ei ole kielletty.

Kuvitellaan että suunnittelisit muuttoa esimerkiksi Sloveniaan, millaisia asioita pitäisi taloudellisesti ottaa huomioon?

Kuvitellaan, että olit treffeillä 2.5. ja kohtelias treffikumppanisi olisi maksanut ruokanne. Paljonko velka tuosta treffi-illasta olisi nykyisellä kurssilla noussut vai voisitkohan kuitata sen yhdellä suudelmalla?

(Vitsi, toivottavasti kukaan ei mene sinne kyselemään mitään hölmöä)
Tästä uusi lista käyntiin 😂😅
 
vierailija
Mikähän tässä nyt on, hiertävätkö tähtikuviot taivaalla vai mitä. Olin monta viikkoa melkein yhteen menoon hyvällä tuulella. Nyt olen jo useamman kerran itkenyt sitä Vem da gres -duettoa ja muuttoahdistukset kaatuvat päälle ja yksi ficcicin meni johonkin syvälle ihon alle, vaikka olen kovasti ajatellut, että shippailen vain posin kautta ja ties mitä, onhan nimenikin, ding ding, Joymuffin. Mutta tuo "The story of love (that hurts)" jotenkin meni tunteisiin. Ja sitä on jäljellä enää yksi luku ja luvattu onnellinen loppukin, niin en tiedä mikä siinä niin kalvaa. Ehkä se on se, että missään ei ikinä IRL tule onnellisia loppuja, yhyy.

- (Joy)muffin
Tähtikuviot tai tämä painostava ilma, työhönpaluu tai joku ihan muu, mutta vähän samat fiilikset tänään. Piti jo eilen kirjoittaa, että mulla menee sun ficit jonnekin tosi syvälle, samoin kuin esim. se juhannusficci. Tuon sun uusimman oon nyt lukenut jo kolme kertaa ja vieläkin on käsittelemistä sen herättämissä tunteissa. Kiitos että kirjoitat. ❤
t. yks hyttiin piiloutunut matkustaja joka luulee että laivasta pääsee pois sillä ettei ota nimimerkkiä
 
vierailija
Äää mahtaako K olla jossain studiossa tuolla webinaarissa mikitettynä vai etänä itsekin. Hitsi kun esteitä riittää...
Joo tässä on kyl niin paljon elätelly toiveita et K ois menny sinne Sloveniaan viimeistään ens maanantaina, ni onhan se harmi jos ei toteudu. Mut eihän noille esteille oikeen mitään voi. Tää odottavan aika on vaan niiiiin pitkä. Välillä toivois et sais jonku varman päivämäärän tietoon et milloin pojat taas tapais ni ei tarvis mietiskellä et tapaako vai eikö :D
 
vierailija
Mikähän tässä nyt on, hiertävätkö tähtikuviot taivaalla vai mitä. Olin monta viikkoa melkein yhteen menoon hyvällä tuulella. Nyt olen jo useamman kerran itkenyt sitä Vem da gres -duettoa ja muuttoahdistukset kaatuvat päälle ja yksi ficcicin meni johonkin syvälle ihon alle, vaikka olen kovasti ajatellut, että shippailen vain posin kautta ja ties mitä, onhan nimenikin, ding ding, Joymuffin. Mutta tuo "The story of love (that hurts)" jotenkin meni tunteisiin. Ja sitä on jäljellä enää yksi luku ja luvattu onnellinen loppukin, niin en tiedä mikä siinä niin kalvaa. Ehkä se on se, että missään ei ikinä IRL tule onnellisia loppuja, yhyy.

- (Joy)muffin
Varmaan ne tähtikuviot... koska haikeus on vallannut tunnelmat täälläkin. Päässä soi jatkuvana nauhana Vse kar dem, Vem da gres ja Padam. Yritän väkisin vaihtaa välillä Ne bi smelin, mutta ei se mitään auta, koska muistan ne sanat 😭

Katrina
 
vierailija
Tähtikuviot tai tämä painostava ilma, työhönpaluu tai joku ihan muu, mutta vähän samat fiilikset tänään. Piti jo eilen kirjoittaa, että mulla menee sun ficit jonnekin tosi syvälle, samoin kuin esim. se juhannusficci. Tuon sun uusimman oon nyt lukenut jo kolme kertaa ja vieläkin on käsittelemistä sen herättämissä tunteissa. Kiitos että kirjoitat.
t. yks hyttiin piiloutunut matkustaja joka luulee että laivasta pääsee pois sillä ettei ota nimimerkkiä
Kiitos kovasti. :) Ilma on kyllä tosi painostava edelleen, joo.

Olisi tosi kiva kuulla enemmän millaisia tunteita sinulla on herännyt ficeistäni, jos vain jaksat/pystyt kirjoittamaan! Nyt yritän kirjoittaa uutta lyhyttä aiheesta "Nace houkuttelee Jeren Sloveniaan piristämään hermoromahduksen saanutta Bojania", mutta tästä ei kyllä taida tulla kovin ihmeellinen. Lisäksi en kehtaa pistää tähän Martinia mukaan, jos hän ei ollut innostunut shippailusta yms.

- Joymuffin
 
vierailija
Täällä puhuttiin Bojanin kiinnostuksesta "hengellisiin" asioihin. Tässä lainaus Jeren mietteistä asiaan (kyssäri oli siis että kenen kanssa menisi saunaan).

"Jos Jeesus on oikeasti olemassa ollut historiallinen henkilö, niin ottaisin ehkä Jeesuksen. Haluaisin keskustella sen kanssa: mitä kaikkea se duunasi, millainen tyyppi on kyseessä. Mua kiinnostaa se tosi paljon. Oliko se tavallinen tallaaja siinä missä me kaikki muutkin?”

”Mä uskon, että meissä kaikissa asuu pieni Jeesus. Tarkoitan sitä, että mä en usko, että me ollaan vain aivot ja lihamöykky. Meissä on paljon enemmän. En tarkoita välttämättä yliluonnollisia asioita, vaan sitä, että on jotain muuta, jotain, mihin me ei tietoisuutemme tasolla päästä käsiksi. Mä en usko sattumiin. Aina on joku syy, miksi asiat meni näin tai noin.”

Eli jonkilaiseen kohtaloon Jerekin uskoo.

Leila💖
 

Yhteistyössä