Huomenta arvon puutarhurit! Eilisessä alavireessä en saanut kommentoitua viesteihin, mutta koitan nyt muistaa edes osan. Sissille tervetulomalja ja mukavaa kun kampesit hytistä meidän joukkoon!
Ficci-Hiirelle kiitos taas suloisesta minificistä.
Olisin, ehkä maailman onnellisin, jos tämä toteutuisi tosielämässä.
Ja kieltämättä hyvin hyvin kutkuttava ajatus, miten internet (tällä kertaa ihan oikeasti) sekoaisi tästä.
Mua aina naurattaa, kun lehdet uutisoi että joku julkkis on tehnyt jotain ja netti/somekansa sekosi, mutta tässä tapauksessa uskon, että tuo sanavalinta ei olisi lainkaan liioiteltua.
aksulla ollut kans hyvä uni
en epäilisi yhtään etteikö puutarhurit pistäisi kunnon bileet pystyyn, jos koko kööri sattuisi samalle keikalle.
Eilen oli puhetta puhelinten lagaamisesta niin täällä sama juttu. Maanantain hellepäivänä puhelin alkoi kuumua niin hallitsemattomasti, että oli pakko sammuttaa, kun pelkäsin että kohta posahtaa.
Puhelinten kehittäjien uusi aluevaltaus voisi olla palstailunkestävä puhelin.
Vauvalta olin pitkään poissa, kun alkoi se meno siellä tympimään, mutta nyt olen parina päivänä taas käynyt kurkkimassa, mitä sinne kuuluu. Kiitos, että aina välillä vinkkailette tänne, mitä siellä on tapetilla niin tietää uskaltaako mennä vai onko parempi jättää väliin. Nyt on kyllä ollut yllättävän hyvä meno ja sai ehkä myös kaivattua kevennystä tähän muuten alavireiseen oloon. Nää on kyllä hassuja palstoja molemmat. Ja ihan käsittämätöntä, että tuo vauvan ketju on edelleen niin suosittu yli 3000 sivua ja 60 000 viestiä ja aiheena (periaatteessa) K ja B
Olisi kyllä erittäin kiinnostavaa, jos joku median/kulttuurin/sosiologian tutkija tekisi tästä jonkin tutkimuksen. Tässä on vielä niin monta kiinnostavaa aspektia, kuten ketjun/ryhmän dynamiikka, tunteiden vaihtelu, trollaus, huumori/antihuumori, ”vihapuhe”, fanitus, fanific, salapoliisityö (johtolankojen etsintä), jne…
Pitää varmaan tässä kohtaa painaa enteriä, ennen kun tää kalikka keksii ladata sivun uudelleen ja koko teksti katoaa. Ja pktäisi varmaan availla työläppäri myös hiljalleen (onneksi on liukuva työaika
)
Ailakki