vierailija
Siis mitä, meinaat, että heillä vois olla jokin seksisuhde? Siis hmmm… mun shippilasien läpi: no way! Bojan ei halua ketään, ennen kuin saa ihmisen, joka saa sydämen laulamaan, kuten Kärtsä sai. Ovat ilmeisesti vain hyviä ystäviä.No nyt mä miellän sen toisaalla pohditun friends with benefits -järjestelyn näiden kahden väliseksi.
Mutta sitten irl-minä: Voisiko olla? Siitä itkemisestä Martinin viimeisessä konsetissa en vielä ajatellut mitään, mutta sitten oli jokin video, hitsi mikähän se oli… kun oli mielestäni linkattu joskus 1-2 viikkoa sitten tännekin, josta oli jotain puhetta, kun muistais vain, mitä, johon mä meinasin silloin jo kommentoida, että ei hitsi, onko Bojan ollut ihastunut tohon Martiniin ennen Kärtsää? Se oli joku video ajalta ennen viisuja, Bojan katsoi siinä mielestäni Martinia erikoisella tavalla.
Mutta sit taas järki-minäni sanoo myös, että sehän tekis Bojanista jo käytännössä homon, miksi en toisaalta näe homouden piilotteluviboja hänestä, enkä myöskään homona olemisen viboja?
Joku taisi eilen kiusatakseen sanoa Vauvalla Bojania naismaiseksi, mä itseasiassa ajattelin, että no niinpäs muuten onkin, mutta siis I like it! En liketä sellaista ankeaa tuppisuista miehekkyyttä esimerkiksi ihmisissä. Mutta Bojan mielestäni ON naismainen mies, herkullisella tavalla, joka tekee osan hänen houkuttelevuudestaan. Ts. hänessä näkyy paljon feminiinisiä piirteitä. Toivottavasti joku ei nyt tule sanomaan, että minä puhun hänestä alentavasti, silloinhan vaadit, ettei niitä saisi miehissä olla / näkyä.
Mutta silti, että onko hänellä / onko hänellä ollut jokin suhde Martinin kanssa? Mitä mitä mitä. Sehän asettaisi tätä Kärtsäsuhdejuttuakin uuteen valoon.
En hemmetti soikoon pystynyt lukemaan juttua kokonaan, koska sivusto alkoi vaatia kirjautumista tumblriin. Voisiko joku copy pasteta jutun vaikka osissa tänne tai Vauvalle?
En pystynyt lukemaan vielä esim kohtaa, missä asumisjörjestelyistä puhuttiin, niin en voi analysoida omien vaikutelmieni kera aihetta.