Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lisään vielä, että paniikkikohtaukset eivät ole samanlaisia kaikilla ihmisillä. Itsellänikin niiden laajuus vaihtelee. Joskus minulta on pahan kohtauksen aikana halvaantunut koko vasen puoli. Silloin luulin, että kyse oli jostakin vakavammasta ja olin sairaalassa tarkkailussa sekä minulle tehtiin tutkimuksia. Oli vain kuitenkin kyseessä pahempi paniikkikohtaus.
Joo siis tietenki niissä on eroja. Mut mitä ite oon noita omia kokenu ni en lievemmässäkään kohtauksessa ois voinu mennä yleisön eteen esiintymään :D Kyl se B on aikamoisen suorituksen tehny.
 
vierailija
Mutta Lady Slo oli itse nimenomaan Ptujssa, eikö? Sanoi kyllä myöhemmin että B oli väsynyt vaikka keikkahypessä vielä oli sitä mieltä että hyvin veti siitä huolimatta että oli väsynyt. Ymmärrän sinänsä tämän, paikan päällä on niin tiloissa että tulkitsee asioita eri tavoin kuin klipeistä ja B on kuitenkin yrittänyt antaa kaikkensa. Mutta totta on että täällä aistittiin vahvasti että ei ollut asiat kunnossa...
Vauvalta poistuu niin paljon asiallisiakin viestejä, että ymmärrän hyvin, jos olet pudonnut kärryiltä. Kaikki Bojanin tunnetiloihin tai vointiin liittyvät viestit lensivät sieltä päivällä taivaan tuuliin.
 
vierailija
Ainakin yhdessä ficissä Martinilla oli tyttöystävä ja oli kihloissa. En usko, että tosielämässä tai ainakaan siitä ei ole ollut mitään tietoa.

Twitterissä ollaan nyt kovasti paniikissa tuosta Bojanin ja Martinin yhdessä asumisesta. Itse näin sen kyllä ihan sellaisena, mitä kämppäkaveri nyt noin ylipäätään tarkoittaa 24-vuotiailla. Osa tuon ikäisistä opiskelee vielä, osa ehkä juuri ja juuri työelämässä mukana.

Mutta aika näyttää, mitä tässä tapahtuu.
 
Joo siis tietenki niissä on eroja. Mut mitä ite oon noita omia kokenu ni en lievemmässäkään kohtauksessa ois voinu mennä yleisön eteen esiintymään Kyl se B on aikamoisen suorituksen tehny.
Minusta käytti paniikkikohtaus-sanaa vähän ympäripyöreästi eli en ottaisi ihan kirjaimellisesti diagnoositasolla. Ahdistunuthan hän on ollut ainakin viisujen aikaan pitkän jakson ja ahdistuskin on todella fyysinen asia. voihan olla että se UK + tiputus ja aivan hirveä viikko vaan vetivät hänet johonkin tilaan mille ei oikein ole löytynyt selitystä ja kutsui sitä nyt paremman sanan puutteessa paniikkikohtaukseksi.
 
vierailija
Jäin miettimään toivottavasti kaikki Twitter-kohut sun muut ei lisää B:n paniikkioireilua ja aiheuta jatkossa enemmän kohtauksia keikkatilanteissa. Vaikka on deaktivoinut IG tilinsä, niin näyttää olevan hyvin kärryillä siitä mitä mm. Twitterissä tapahtuu.
 
vierailija
Minusta käytti paniikkikohtaus-sanaa vähän ympäripyöreästi eli en ottaisi ihan kirjaimellisesti diagnoositasolla. Ahdistunuthan hän on ollut ainakin viisujen aikaan pitkän jakson ja ahdistuskin on todella fyysinen asia. voihan olla että se UK + tiputus ja aivan hirveä viikko vaan vetivät hänet johonkin tilaan mille ei oikein ole löytynyt selitystä ja kutsui sitä nyt paremman sanan puutteessa paniikkikohtaukseksi.
Sain itsekin paniikkikohtaus-diagnoosin, kun tulin tosi huonovointiseksi yllättäen ja tuntui, että pyörryn. Olin bussissa ja valuin penkkiä pitkin alas, kun tuntui, etten pysy tuolissa mutta en kuitenkaan sitten pyörtynyt. Sairaalassa tutkittiin sitten perusteellisesti ja kun mitään ei löytynyt, niin todettiin, että paniikkikohtaus. Sain tällaisia kohtauksia vielä muutamia lisää ja sitten katosivat. Kyllä kai tuon paniikkikohtaus-diagnoosin voi aika helposti saada selittämättömistä kohtauksista.
 
vierailija
Näin itsekin ajattelin heti kun tuon luin. Toki voivat olla ihan vaan platonisia kämppiksiä mutta jotain siinä miten B tuon ilmaisi oli.
Nää jokeroutsubsien tyypit ei myöskään tietääkseni ole ammattikääntäjiä, joten heidän tekemissään käännöksissä ja sanavalinnoissa saattaa olla epätarkkuuksia. Tämä sama ilmiö muistaakseni tullut esiin myös joidenkin muiden heidän kääntämiensä haastattelujen yhteydessä.
 
Nää jokeroutsubsien tyypit ei myöskään tietääkseni ole ammattikääntäjiä, joten heidän tekemissään käännöksissä ja sanavalinnoissa saattaa olla epätarkkuuksia. Tämä sama ilmiö muistaakseni tullut esiin myös joidenkin muiden heidän kääntämiensä haastattelujen yhteydessä.
He ovat ihan vaan faneja eri taustoilla ja taidot vaihtelee. Mieletönrä duunia rakkaudesta lajiin tekevät kyllä. Ja B kuulemma vaikea käännettävä kun puhuu niin kaunopuheisesti. Runoilija-prinssi 💖
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä