vierailija
No tämä!Kröhöm, mistäs lähtien joku tyttis on este poikarakkaudelle..
No tämä!Kröhöm, mistäs lähtien joku tyttis on este poikarakkaudelle..
Joo siis tietenki niissä on eroja. Mut mitä ite oon noita omia kokenu ni en lievemmässäkään kohtauksessa ois voinu mennä yleisön eteen esiintymään Kyl se B on aikamoisen suorituksen tehny.Lisään vielä, että paniikkikohtaukset eivät ole samanlaisia kaikilla ihmisillä. Itsellänikin niiden laajuus vaihtelee. Joskus minulta on pahan kohtauksen aikana halvaantunut koko vasen puoli. Silloin luulin, että kyse oli jostakin vakavammasta ja olin sairaalassa tarkkailussa sekä minulle tehtiin tutkimuksia. Oli vain kuitenkin kyseessä pahempi paniikkikohtaus.
Ai loukkaavaa? Ootko tosissas? Täällähän sitä on paritettu varatulle suomalaismiehelle koko kevät!Ei varmaan ole mitään tuon Martinin kanssa? Loukkaavaa B:tä kohtaan
Ei parisuhteet twin flamea estä. Monestihan ne ovat pelkkiä ystävyyssuhteita ja niiden tarkoituksena on opettaa ja tuoda toisista edille asioita, jotka muuten eivät tulisi.No niin, nyt sitten selvis et toinen meidän twin flameista asuu naisen ja toinen miehen kaa
Vauvalta poistuu niin paljon asiallisiakin viestejä, että ymmärrän hyvin, jos olet pudonnut kärryiltä. Kaikki Bojanin tunnetiloihin tai vointiin liittyvät viestit lensivät sieltä päivällä taivaan tuuliin.Mutta Lady Slo oli itse nimenomaan Ptujssa, eikö? Sanoi kyllä myöhemmin että B oli väsynyt vaikka keikkahypessä vielä oli sitä mieltä että hyvin veti siitä huolimatta että oli väsynyt. Ymmärrän sinänsä tämän, paikan päällä on niin tiloissa että tulkitsee asioita eri tavoin kuin klipeistä ja B on kuitenkin yrittänyt antaa kaikkensa. Mutta totta on että täällä aistittiin vahvasti että ei ollut asiat kunnossa...
Minusta käytti paniikkikohtaus-sanaa vähän ympäripyöreästi eli en ottaisi ihan kirjaimellisesti diagnoositasolla. Ahdistunuthan hän on ollut ainakin viisujen aikaan pitkän jakson ja ahdistuskin on todella fyysinen asia. voihan olla että se UK + tiputus ja aivan hirveä viikko vaan vetivät hänet johonkin tilaan mille ei oikein ole löytynyt selitystä ja kutsui sitä nyt paremman sanan puutteessa paniikkikohtaukseksi.Joo siis tietenki niissä on eroja. Mut mitä ite oon noita omia kokenu ni en lievemmässäkään kohtauksessa ois voinu mennä yleisön eteen esiintymään Kyl se B on aikamoisen suorituksen tehny.
🫣Ai loukkaavaa? Ootko tosissas? Täällähän sitä on paritettu varatulle suomalaismiehelle koko kevät!
Näin itsekin ajattelin heti kun tuon luin. Toki voivat olla ihan vaan platonisia kämppiksiä mutta jotain siinä miten B tuon ilmaisi oli.Mulla tuli tunne, että Martin nosto noin isosti esille, ja Bojan jopa sanoi elävänsä hänen kanssaan olivat vihje, että ovat pari. Näin saatais hillittyä näitä bäkkärille viemisväitteitäkin.
No tämäpä se onkin, kun ei voi aina enää tietää oliko kyseessä ficci vai reaalimaailma. Ihan samaa nimittäin yritin muistella.No tätä olin tulossa sanomaan
Muistanko väärin (vai sotkenko johonkin ficciin ), vai oliko jossain juttua, et Martin olisi mennyt kihloihin tyttiksensä kanssa?
Sain itsekin paniikkikohtaus-diagnoosin, kun tulin tosi huonovointiseksi yllättäen ja tuntui, että pyörryn. Olin bussissa ja valuin penkkiä pitkin alas, kun tuntui, etten pysy tuolissa mutta en kuitenkaan sitten pyörtynyt. Sairaalassa tutkittiin sitten perusteellisesti ja kun mitään ei löytynyt, niin todettiin, että paniikkikohtaus. Sain tällaisia kohtauksia vielä muutamia lisää ja sitten katosivat. Kyllä kai tuon paniikkikohtaus-diagnoosin voi aika helposti saada selittämättömistä kohtauksista.Minusta käytti paniikkikohtaus-sanaa vähän ympäripyöreästi eli en ottaisi ihan kirjaimellisesti diagnoositasolla. Ahdistunuthan hän on ollut ainakin viisujen aikaan pitkän jakson ja ahdistuskin on todella fyysinen asia. voihan olla että se UK + tiputus ja aivan hirveä viikko vaan vetivät hänet johonkin tilaan mille ei oikein ole löytynyt selitystä ja kutsui sitä nyt paremman sanan puutteessa paniikkikohtaukseksi.
Martin voi hyvinkin olla B:n tyyppiä. Ei tuollaisia asioita ulkopuoliset tiedä.K on eri asia, siitä näkee B:n tyypin, Martin ei oikein taida olla sitä
Nää jokeroutsubsien tyypit ei myöskään tietääkseni ole ammattikääntäjiä, joten heidän tekemissään käännöksissä ja sanavalinnoissa saattaa olla epätarkkuuksia. Tämä sama ilmiö muistaakseni tullut esiin myös joidenkin muiden heidän kääntämiensä haastattelujen yhteydessä.Näin itsekin ajattelin heti kun tuon luin. Toki voivat olla ihan vaan platonisia kämppiksiä mutta jotain siinä miten B tuon ilmaisi oli.
No täällähän on vedetty koko kevät ja kesä draamaa Bojanin ja Käärijän väleistä. Jos oltaisiin vauvan puolella, niin Martin päätyisi siihen listaan.älkää vääntäkö kaikesta näkemästänne draamaa ihmisillä on myös ihan vaan ystäviäkin
Onhan suomessakin monen julkkiksen parisuhteet pysyneet piilossa. Jotain tuossa on erityistä, miten Bojan asian muotoili. Kuten käärijänkin.Varmaan Sloveniassa tiedettäisiin, jos ne olisi parisuhteessa? Tyttöystävä on Martinilla, ja onhan Suomessakin soluasuntoja yms.
Ootko noin pinnallinen. Ei ois eka kerta ku ystävyydestä kasvais rakkaus.Luulisin myös, että B:n ulkonäöllä saisi paremmankin näköisen kumppanin? Eli mua, ette saa uskoon tätä tarinaa
Martin on muuten todella hyvännäköinen. Ei mulla muuta, jatkakaa toki.Onhan suomessakin monen julkkiksen parisuhteet pysyneet piilossa. Jotain tuossa on erityistä, miten Bojan asian muotoili. Kuten käärijänkin.
He ovat ihan vaan faneja eri taustoilla ja taidot vaihtelee. Mieletönrä duunia rakkaudesta lajiin tekevät kyllä. Ja B kuulemma vaikea käännettävä kun puhuu niin kaunopuheisesti. Runoilija-prinssiNää jokeroutsubsien tyypit ei myöskään tietääkseni ole ammattikääntäjiä, joten heidän tekemissään käännöksissä ja sanavalinnoissa saattaa olla epätarkkuuksia. Tämä sama ilmiö muistaakseni tullut esiin myös joidenkin muiden heidän kääntämiensä haastattelujen yhteydessä.
yhen, kaiken lisäksi käännetyn, haastattelun perusteella ei kyllä voi tehä mitää päätelmiäOnhan suomessakin monen julkkiksen parisuhteet pysyneet piilossa. Jotain tuossa on erityistä, miten Bojan asian muotoili. Kuten käärijänkin.