vierailija
No niin, nyt sitten selvis et toinen meidän twin flameista asuu naisen ja toinen miehen kaa
Mä luulin et se martti lähti jonnekin kauas opiskelemaan kun lähti bändistä ha bojan itki niin vuolaasti vikalla keikalla.Tuskin sentään siinä mitään erikoisempaa? Eikös B ole usein sanonu että Martin on hänen bestis
Mutta Lady Slo oli itse nimenomaan Ptujssa, eikö? Sanoi kyllä myöhemmin että B oli väsynyt vaikka keikkahypessä vielä oli sitä mieltä että hyvin veti siitä huolimatta että oli väsynyt. Ymmärrän sinänsä tämän, paikan päällä on niin tiloissa että tulkitsee asioita eri tavoin kuin klipeistä ja B on kuitenkin yrittänyt antaa kaikkensa. Mutta totta on että täällä aistittiin vahvasti että ei ollut asiat kunnossa...Syy on se, että ihmisillä meni kaksi keikkaa sekaisin. Se video, mikä oli kuvattu ennen toista keikkaa hämmensi myös kommentoijia. LadySlo kyllä korjasi asian myöhemmin. Eli kyllä vauvallakin nähtiin, ettei Bojan voinut hyvin. Siellä vaan kirjoittelee paljon porukkaa ja kaikilla on vähän omat tarkoitusperät.
Mä siellä vauvalla mietin paniikkikohtausta, olisihan se voinut olla mitä vain. Ehkä B:llä on sitten niin älytön tahdonvoima että se pystyy jopa ylittämään kohtauksen. Hurjaa.Oli kyllä mielenkiintonen haastis. Joku epäili tuolla toisella palstalla paniikkikohtausta ja mä vastasin siihen et keikka ois loppunu siihen paikkaan jos ois ollu kyse siitä, No näköjään olin väärässä ja ihmettelen suuresti et miten B on pystyny vetämään keikan loppuun. Itellä paniikkihäiriö ja silloin ku tulee kohtaus ni meen ihan toimintakyvyttömäksi.
Asuuhan täälläkin moni kämppiksen/kämppisten kanssa.Etelässä on paljo yleisempää että elellään kämppiksien kanssa, pohjoismaat taitaa olla ainoa paikka missä on tää "pakko asua yksin tai sitten kumppanin kanssa" mentaliteetti
Kiitos, että joku muukin tämän huomasiMutta Lady Slo oli itse nimenomaan Ptujssa, eikö? Sanoi kyllä myöhemmin että B oli väsynyt vaikka keikkahypessä vielä oli sitä mieltä että hyvin veti siitä huolimatta että oli väsynyt. Ymmärrän sinänsä tämän, paikan päällä on niin tiloissa että tulkitsee asioita eri tavoin kuin klipeistä ja B on kuitenkin yrittänyt antaa kaikkensa. Mutta totta on että täällä aistittiin vahvasti että ei ollut asiat kunnossa...
Toisaalta voi olla G:n kanssa yhteisymmärryksessä sovittu mitä sanotaan. Ettei tule yhtään enempää hankaluuksia bändille. Ei voi tietää.Tuon haastiksen jälkeen tuli kyllä itselle fiilis siitä, että G on todellakin toiminut väärin, eikä fanien valitukset ole olleet ihan tuulesta temmattuja. Tämä tuli itselläni mieleen jo siitäJokerien Twitter-ilmoituksesta koskien G:n lähtöä, mutta esim. Vauvalla suurin osa tuntui olevan sitä mieltä, että potkut oli annettu tietämättä asian oikeaa laitaa. Itse aattelin heti, että kyllähän Jokerien on jotain täytynyt tietää ja asioita tullut varmaan G:n kanssa keskustellessakin esiin.
FWB nimenomaan ei ole romanssi.Martinhan lähti bändistä osaksi tyttöystävänsä takia. Älkää nyt mitään romanssia täällä kehitelkö siitä että ovat kämppiksiä.
Vaan sen aikaa kun on "pakko" vaikka opiskelujen takia. Paljon harvinaisempaa kämppis systeemi täällä ihan vaan huvin vuoksi.Asuuhan täälläkin moni kämppiksen/kämppisten kanssa.
Kröhöm, mistäs lähtien joku tyttis on este poikarakkaudelle..Martinhan lähti bändistä osaksi tyttöystävänsä takia. Älkää nyt mitään romanssia täällä kehitelkö siitä että ovat kämppiksiä.
Lisään vielä, että paniikkikohtaukset eivät ole samanlaisia kaikilla ihmisillä. Itsellänikin niiden laajuus vaihtelee. Joskus minulta on pahan kohtauksen aikana halvaantunut koko vasen puoli. Silloin luulin, että kyse oli jostakin vakavammasta ja olin sairaalassa tarkkailussa sekä minulle tehtiin tutkimuksia. Oli vain kuitenkin kyseessä pahempi paniikkikohtaus.Mä olen pystynyt vetämään työpäivän läpi, vaikka oli paniikkikohtaus päällä. Heti kun työt loppuivat, niin kaaduin lattialle ja itkin hysteerisesti. (Eikä tämä ole mikään urheus kilpailu, kunhan vaan jaoin oman kokemukseni.)
Olisi tuon asian voinut lievemminkin ilmaista, niin se saa kyllä miettimään, että ainakin jotain perää syytöksissä varmastikin on.Toisaalta voi olla G:n kanssa yhteisymmärryksessä sovittu mitä sanotaan. Ettei tule yhtään enempää hankaluuksia bändille. Ei voi tietää.
Jatkan omaan juttuuni, että joku siinä miten tuo haastiksen teksti oli muotoiltu herätti näitä ajatuksia enemmän kuin kämppiksestä. Voi olla että oli käännetty jotenkin hassusti tai sitten joku muu asia, mutta jostainhan nämä mielleyhtymät tulevat, itse en ainakaan koe väkisin vääntäväni kaikesta romanssia ja ihmissuhdedraama.Jäin miettiin että eihän tuossa sanottu kuinka kauan Martin ja Bojan on asunut yhdessä. Ehkä tämä on tuore käänne ja tyttöystäväkin voi olla jo menneisyyttä.
Okei, no siltä paniikkikeikalta näin jonkun pätkän, ja B oli kyllä alavireisen oloinen siinä.Ei kun se vika keikka oli tää paniikkikohtaus keikka. Valkoinen läoinäkyvä paita oli edellisenä päivänä.
No tätä olin tulossa sanomaanMartinhan lähti bändistä osaksi tyttöystävänsä takia. Älkää nyt mitään romanssia täällä kehitelkö siitä että ovat kämppiksiä.