Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No nyt mä miellän sen toisaalla pohditun friends with benefits -järjestelyn näiden kahden väliseksi.
Siis mitä, meinaat, että heillä vois olla jokin seksisuhde? Siis hmmm… mun shippilasien läpi: no way! Bojan ei halua ketään, ennen kuin saa ihmisen, joka saa sydämen laulamaan, kuten Kärtsä sai. Ovat ilmeisesti vain hyviä ystäviä.
Mutta sitten irl-minä: Voisiko olla? Siitä itkemisestä Martinin viimeisessä konsetissa en vielä ajatellut mitään, mutta sitten oli jokin video, hitsi mikähän se oli… kun oli mielestäni linkattu joskus 1-2 viikkoa sitten tännekin, josta oli jotain puhetta, kun muistais vain, mitä, johon mä meinasin silloin jo kommentoida, että ei hitsi, onko Bojan ollut ihastunut tohon Martiniin ennen Kärtsää? Se oli joku video ajalta ennen viisuja, Bojan katsoi siinä mielestäni Martinia erikoisella tavalla.
Mutta sit taas järki-minäni sanoo myös, että sehän tekis Bojanista jo käytännössä homon, miksi en toisaalta näe homouden piilotteluviboja hänestä, enkä myöskään homona olemisen viboja?
Joku taisi eilen kiusatakseen sanoa Vauvalla Bojania naismaiseksi, mä itseasiassa ajattelin, että no niinpäs muuten onkin, mutta siis I like it! En liketä sellaista ankeaa tuppisuista miehekkyyttä esimerkiksi ihmisissä. Mutta Bojan mielestäni ON naismainen mies, herkullisella tavalla, joka tekee osan hänen houkuttelevuudestaan. Ts. hänessä näkyy paljon feminiinisiä piirteitä. Toivottavasti joku ei nyt tule sanomaan, että minä puhun hänestä alentavasti, silloinhan vaadit, ettei niitä saisi miehissä olla / näkyä.
Mutta silti, että onko hänellä / onko hänellä ollut jokin suhde Martinin kanssa? Mitä mitä mitä. Sehän asettaisi tätä Kärtsäsuhdejuttuakin uuteen valoon.
En hemmetti soikoon pystynyt lukemaan juttua kokonaan, koska sivusto alkoi vaatia kirjautumista tumblriin. Voisiko joku copy pasteta jutun vaikka osissa tänne tai Vauvalle?
En pystynyt lukemaan vielä esim kohtaa, missä asumisjörjestelyistä puhuttiin, niin en voi analysoida omien vaikutelmieni kera aihetta.
 
vierailija
Jatkan äskeiseen pohdintaani vielä sen verran, että irl-minä myös: Miksei kaksi ihmistä voi muka asua yhdessä ilman mitään seurustelu- tms suhdetta!!?? Mrrrr, miksi pitää aina olettaa, että on jotain erityistä sellaisissa asumisjärjestelyissä!
Voisin itse kuvitella itseni tuossa iässä asumaan täysin kaverillisesti aika lailla ihan kenen kanssa tahansa, ja nimenomaan ennemmiin kaverillisesti, kuin minkään suhteen kautta.
Mutta haastiksen loppu tosiaan ois kiva, niin pääsisin lukemaan sen loppuun.
 
vierailija
Jokereitahan moitittiin siinä twitterkeississä, kun he ei ottanu tarpeeksi tiukkaa linjaa, siksi ymmärrän nyt tämän kovemman tekstin Gstä pakon edessä. Seuraavat vielä kaikki Gtä instassa, joten en usko lynkkaajien väitteissä olevan perää. Oisivat varmaan laittaneet kaikki yhteydet poikki, jos tietäisivät niiden olevan totta.
Tosi hienoa, että Bojan avasi tätä somesta irtautumistaan. Toivottavasti valheiden levittäjät katsoisivat nyt peiliin.
Mutta en minäkään tajua miten, Bojan sai vedettyä sen keikan loppuun! Melkoinen sissi!
Ja Bojan kertoo asuvansa ja elävänsä Martinin kanssa. Taitavat olla enemmän kuin kämppiksiä. On joka tapauksessa ihanaa, että Bojan jakaa arjen luottoystävän ja böndin kanssa, eikä hänen tarvi yksin selvitä tästä kaikesta.
Toinenkin arvelu, että Bojan ei olisikaan vain pelkkä kaveri Martinin kanssa, jos tulkitsen oikein?
Jotenkin tämä Bojan meets our Kärtsä lähtöasetelma näyttäisi siinä tapauksessa itselleni erilaiselta. Onkin Bojan, jolla jo kasuaalia kokemusta elämisestä miehen kanssa, joka hullaantuu Käärijästä ja kokee vähintään jonkinlaisen bromancen tämän kanssa. Mitä se Martin siitä ajattelee sitten? Täähän kuulostaa jo tosi homolta elämältä sitten, olemmeko saaneet viboja, että niin olisi? Vai ajatteleeko nykynuoriso, ettei sukupuolella ole väliä ellei nyt olla naimisiin menossa? (Silloin vanhoillisissa maissa on oltava kaapissa tai otettava leimaa otsaan)
Tiesikö se Lado tämän ja viisuja seurattuaan oletti (tiesi?) että Bojanilla + K:lla oli jokin suhteen poikanen, ja laittoi ne kuvat, jotka laittoi? Kuin K:kin olisi jokin potentiaalinen mustasukkaiseksi tehtävä heila vähintään??
Ja että keväällä viisuja olisikin lähestynyt Martinin kanssa jonkinlaisessa suhteessa oleva Bojan, joka ihastuikin Käärijään? Mikäs se Martinin rooli tässä näiden ihastumisen aikaisessa elämässä silloin on? Vai että the more the merrier, heillä ei ollut naamataul... äääh, suhde vakava?
Omassa nuoruudessani itselle se oli joko tai. Jos on mitään seksuaalista tai romanttista jonkun kanssa, siihen ei todellakaan muita silloin mahduteta. Siksi on pakko ihmetellä. Joskin siis voihan olla, että Martin ja Bojan ovat vain kavereita.
 
vierailija
Minusta käytti paniikkikohtaus-sanaa vähän ympäripyöreästi eli en ottaisi ihan kirjaimellisesti diagnoositasolla. Ahdistunuthan hän on ollut ainakin viisujen aikaan pitkän jakson ja ahdistuskin on todella fyysinen asia. voihan olla että se UK + tiputus ja aivan hirveä viikko vaan vetivät hänet johonkin tilaan mille ei oikein ole löytynyt selitystä ja kutsui sitä nyt paremman sanan puutteessa paniikkikohtaukseksi.
Tämä. Minunkin mielestäni.
Mä mietin vain, että mikä ihme ajoi hänet sen paniikkikohtauksen äärelle????? Vai oliko tunne, että asioilta on vain pudonnut jalusta ja pohja pois Gregor-hässäkän takia? JA ehkä vähän ihastumisen Käärijäänkin, joka jonkinlaisessa pause-tilassa nyt kenties? Jos odottaisi innoissaan K:ta, miksi panikoisi?
Lisäksi vähän vastaavia tunnetiloja nuorena kokeneena mietin, että no milläs toi saadaan sitten menemään ohi? Ettei vain tule lavakammoa?
Voiko siinä olla jokin luottamuksen romuttuminen yleisön suhtautumiseen heihin kyseessä? Ettei kykene enää esiintymään ihmisille, jotka pettivät heidät noin pahoin, siis ryhmänä, vaikka se olikin pieni? Jos limbinen aivojen osa kokee, että muut vain eivät sano mitään ja kohta noikin hullaantuneet hurraajat muuttuvat vihollisiksi, joista me olemme pilanneet heidän elämänsä? Mä ainakin kokisin niin, jos olisin kokenut sen, minkä nämä sieltä Twitteristä (kuvailujen mukaan, en itse lue moista paskaviestipalstaa, vaikka kuvia käynkin vilkuilemassa). Että yk kaks ihailijoista tulikin vihaajia ja selkään puukottajia.
Toivottavasti Bojan saisi käännettyä ajatuksensa siihen, että ei, keikoilla näin ei tapahdu, ei ole mitään pelättävää, pikku hanipöö.
Mutta aikaa se voi ottaa :/
Jos siis olen siellä päinkään, mistä tuossa oli kymysys.
 
vierailija
Näin itsekin ajattelin heti kun tuon luin. Toki voivat olla ihan vaan platonisia kämppiksiä mutta jotain siinä miten B tuon ilmaisi oli.
Sanoi elävänsä Martinin kanssa? Se kuulostaa suhteelta. Jos olisi asuvansa, kämppis. Mutta miten tätäkään tulkita, kun kieli oli slovenia, käännös enkkua ja me ilmaisemme asioita suomella? Jos suomessa elää jonkun kanssa -> suhde, mutta miten on sloveniaksi?
 
vierailija
Tämä. Minunkin mielestäni.
Mä mietin vain, että mikä ihme ajoi hänet sen paniikkikohtauksen äärelle????? Vai oliko tunne, että asioilta on vain pudonnut jalusta ja pohja pois Gregor-hässäkän takia? JA ehkä vähän ihastumisen Käärijäänkin, joka jonkinlaisessa pause-tilassa nyt kenties? Jos odottaisi innoissaan K:ta, miksi panikoisi?
Lisäksi vähän vastaavia tunnetiloja nuorena kokeneena mietin, että no milläs toi saadaan sitten menemään ohi? Ettei vain tule lavakammoa?
Voiko siinä olla jokin luottamuksen romuttuminen yleisön suhtautumiseen heihin kyseessä? Ettei kykene enää esiintymään ihmisille, jotka pettivät heidät noin pahoin, siis ryhmänä, vaikka se olikin pieni? Jos limbinen aivojen osa kokee, että muut vain eivät sano mitään ja kohta noikin hullaantuneet hurraajat muuttuvat vihollisiksi, joista me olemme pilanneet heidän elämänsä? Mä ainakin kokisin niin, jos olisin kokenut sen, minkä nämä sieltä Twitteristä (kuvailujen mukaan, en itse lue moista paskaviestipalstaa, vaikka kuvia käynkin vilkuilemassa). Että yk kaks ihailijoista tulikin vihaajia ja selkään puukottajia.
Toivottavasti Bojan saisi käännettyä ajatuksensa siihen, että ei, keikoilla näin ei tapahdu, ei ole mitään pelättävää, pikku hanipöö.
Mutta aikaa se voi ottaa :/
Jos siis olen siellä päinkään, mistä tuossa oli kymysys.
Ajattelen myös että suhde yleisöön, faneihin ja somemaailmaan on kokenut uudella tavalla kolauksia viisujen jälkeen ja vaatii kyllä edelleen työstämistä. Saattaa olla aika ristiriitaiset fiilikset, heti G keissin jälkeen joutua itse monella tavalla kohtaamaan se että fanit voivat kääntyä sua vastaan ja levittää mitä vaan keksittyä juttua, jonka jotkut aina uskovat ja levittävät eteenpäin. Voi B, on tämä jotenkin aivan kohtuutonta, varmasti tekee hyvää pysyä kaukana somesta ja keskittyä uuden musiikin tekemiseen. ❤
 
vierailija
Sanoi elävänsä Martinin kanssa? Se kuulostaa suhteelta. Jos olisi asuvansa, kämppis. Mutta miten tätäkään tulkita, kun kieli oli slovenia, käännös enkkua ja me ilmaisemme asioita suomella? Jos suomessa elää jonkun kanssa -> suhde, mutta miten on sloveniaksi?
Ei kyllä mulle tuon haastattelun perusteella tullut yhtään kuva että olisi jotain enemmän koska B korosti siinä että ”roommates” ja live voi tarkoittaa sekä asua tai elää ja mun päässä live kääntyi tässä yhteydessä nimenomaan että asuu Martinin kanssa.
 
vierailija
Tauno, siinä tarkoitettiin, että miten hän tulkitsee Bojanin ilmaisseen asian. Onko täällä oikeasti osa kommentoijista näin tyhmiä?
Mitäs siinä taunottelet, nyt jos joku sloveenintaitoinen sanoo että yes yes, B kertoi että ovat kämppiksiä, niin K & B -suhdetta toivovat ottavat sen täällä aukottomana todisteena siitä että B:n ja M:n välillä ei voi olla mitään. Vaikka näinhän ei ole asia. Tuo valkopaitakuva vähän aiemmin Bojanista ja Martinista on tosi suloinen ja lämmin.
 
vierailija
En tiedä alkuperäistö tekstiä, mutta englanniksi käännetyssä tekstissä sanoi "You can ask him now, I know, because I live with him, because we are roommates." En ymmärrä miten tuosta voisi saada mitään muuta käsitystä kuin että ovat tosiaan puhtaasti kämppiksiä. Jos nyt haluaa pilkuntarkasti tuota tutkia niin ennemminkin B lisää tuon roommates-kohdan tarkennuksena, ettei kukaan olettaisi mitään muuta. Ensin siis sanoo, että "because I live with him", mutta tarkentaa vielä "because we are roommates".
Voiko englanniksi edes sanoa että ASUN jonkun kanssa? Vai onko se aina "live", joka kääntyy suomeksi myös "elän"?
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Mitäs siinä taunottelet, nyt jos joku sloveenintaitoinen sanoo että yes yes, B kertoi että ovat kämppiksiä, niin K & B -suhdetta toivovat ottavat sen täällä aukottomana todisteena siitä että B:n ja M:n välillä ei voi olla mitään. Vaikka näinhän ei ole asia. Tuo valkopaitakuva vähän aiemmin Bojanista ja Martinista on tosi suloinen ja lämmin.
voi olla et b ja m on jotain ja b on unohtanut k sillä välin epäilen k ei tulla näkee sloveniassa sanon mun sanoneen
 
vierailija
Minkä ihmeen takia ovat edes keikan vetäneet jos on ollu tollanen tilanne että B on pitäny tyyliin käydä pitkäkseenkin?
Sanoin jo aiemmin, että ammattilainen vetää keikan vaikka olisi sydänsuruja, ja lisään että vaikka olisi sairaana. Bojan tuntuu niin tunnolliselta, etten ihmettelisi, vaikka olisi ollut tipan päässä ennen keikkaa backstagella.

Olen vähän myöhässä tällä kommentilla, menin aikaisin nukkumaan 😌

Itse en tule säporinkiin, säpoa tulee riittävästi muutenkin.
Ficcejå kirjoittelen jatkossakin, niitä on kiva tehdä. Ehkä jatkossa vähän rajumpaakin 🤔 Mullahan nuo kaksi hädin tuskin ovat suudelleet.

Uusi tapailumies muuten ei tiennyt, mikä on Joker Out. Tietää nykyään 😇
En ota häntä Turun keikalle mukaan, tulen ystävän kanssa 😆

Mango
 
vierailija
Muistaakseni Martin kävi tapaamassa Jo:ta viisujen aikaan Liverpoolissa, opiskeli ulkomailla Britanniassa? Jos opinnot on nyt päättyneet ja palanut Sloveniaan tai kesälomalla, eiköhän kyse ole vaan kämppäkavereista.
Omg, tää tieto vain pahentaa mun B & M -suhdeviboja, kun ehdion jo miettiä, että no ainakin prinsseistämme vain toisen asuinkumppani sentään pyöri viisuissa, mutta että siis molempien... 🥶
(lue lievillä sarkasmilaseilla sit huom :D )
 
vierailija
vierailija
Tai sitte kaikkia jokereita voisi alkaa parittaa keskenään nehän flirttailee lavalla toisilleen, viettää "kiihkeitä öitä" hotelleissa ja kaikkien heidän välillä on "kuumaa kemiaa"
Kuka se juontaja oli siinä haastiksessa, jossa bändi on viisujen jälkeen ulkona jonkun muurin(?) edessä ja bojan istuu kun muut seisoo? Se mies oli tosi homppeli-vibat antava. Kiinnostaa vain, että miten moni kyseisestä bändistä on sit hetero. Gregor ainaskin xD
 
vierailija
Ei kyllä mulle tuon haastattelun perusteella tullut yhtään kuva että olisi jotain enemmän koska B korosti siinä että ”roommates” ja live voi tarkoittaa sekä asua tai elää ja mun päässä live kääntyi tässä yhteydessä nimenomaan että asuu Martinin kanssa.
Missä se haastisvideo on? Ja pystyykö siitä ummikko tietämään, missä kohtaa Bojan sanoi tuon? Meinaan, toihan ois ihan klassinen, eka lipsauttaa, että asun Martinin kanssa, sitten korjaa, että niin siis, kun olemme kämppiksiä. Vai jatkoiko sen ihan ilman mitään?
 
vierailija
Mitäs siinä taunottelet, nyt jos joku sloveenintaitoinen sanoo että yes yes, B kertoi että ovat kämppiksiä, niin K & B -suhdetta toivovat ottavat sen täällä aukottomana todisteena siitä että B:n ja M:n välillä ei voi olla mitään. Vaikka näinhän ei ole asia. Tuo valkopaitakuva vähän aiemmin Bojanista ja Martinista on tosi suloinen ja lämmin.
No tarkoitin, että natiivipuhujan on meitä helpompi saada kiinni korjasiko Bojan sen kämppiksen siihen ettei tajuttais, että ovat suhteessa, vai oliko se ihan vain tavallinen lisäys siihen asumme / elämme yhdessä -termiin.
 

Yhteistyössä