Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ihan vielä uutta paattia lähtisi tekemään. Eikö aikaisemminkin lukko poistunut jostain ketjusta useamman päivän päästä? Nyt on jopa noussut pintaan yksi uponnut paatti.
 
vierailija
Huomasitteko palstapoliisit, että se jankkaus lähti käyntiin sen jälkeen kun te aloitte nillittämään? Ettekö vieläkään huomaa että nimenomaan te ylläpidätte aihetta josta haluaisitte eroon, sen sijaan että antaisitte laantua itsestään.

Mutta mun osalta nyt riittää janks janks.

Milloin arvelisitte että saadaan seuraava OF mayhem? Vai tuleeko väliin jotain kesympää kamaa niinkuin aiemminkin - mun mielestä Kärpyllä on ollut noissa julkaisuissa selvä sykli: jotain tajunnan ja keskustelun räjäyttävää, sitten pikkutuhmaa/söpöstelevää persikkaa tms, ja sitten taas mennään ja hämmennetään.
 
vierailija
Minusta on bisarria ja vähän puistattavaakin ajatella, että edelleen on ihmisiä, jotka kuvittelevat, että ulkonäöstä voi päätellä ihmisten romanttisen sopivuuden toisilleen. Ihan riippumatta siitä, keiden ihmisten yhteensopivuutta yritetään päätellä. Kaikki "Miten julkkikset X ja Y voivat muka erota, hehän olivat niin mainio pari (=näyttivät molemmat hyvältä)".
 

Yhteistyössä