Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pikaluin pari viimeistä sivua ja ilmeisesti uuden paatin perustamista puuhataan? Jos nimeä halutaan vaihtaa, niin omista muistiinpanoistani löytyi tällaiset merkinnät (maaliskuulta?):
- "Minä uskon fire and wateriin, we love togetheriin ja something moreen. Jeresuksen nimeen, aamen."
- Jos tämä laiva joskus uppoaa niin tämä seuraavan ketjun aloitusviestin loppuun!

Sekä tällainen:
- On tainnut tää B/K shippaus jo levitä kuin harakan eväät. Pitäskö ketjun nimi olla jo joku muu.
- Mitäs ehdottaisit nimeksi?
- Oisko "Kinderit, Riesenit & Werthersit OFFICIAL"
- Tämä sitten seuraavan laivan nimeksi jos tämä uppoaa joskus lopullisesti.

Itselleni ketjun nimi on aika lailla se ja sama, kunhan saisi nyt vain ketjun, joka pysyy vähän pidemmän aikaa pystyssä ja olisi hyvä paikka kaikille keskustella. Edellisen yrityksen kohdalla provoilut osattiin kiitettävästi ohittaa, niin pystyisikö tämän asenteen tuomaan seuraavaankin yritykseen? :)

T. laivanrakentaja
 
vierailija
Pikaluin pari viimeistä sivua ja ilmeisesti uuden paatin perustamista puuhataan? Jos nimeä halutaan vaihtaa, niin omista muistiinpanoistani löytyi tällaiset merkinnät (maaliskuulta?):
- "Minä uskon fire and wateriin, we love togetheriin ja something moreen. Jeresuksen nimeen, aamen."
- Jos tämä laiva joskus uppoaa niin tämä seuraavan ketjun aloitusviestin loppuun!

Sekä tällainen:
- On tainnut tää B/K shippaus jo levitä kuin harakan eväät. Pitäskö ketjun nimi olla jo joku muu.
- Mitäs ehdottaisit nimeksi?
- Oisko "Kinderit, Riesenit & Werthersit OFFICIAL"
- Tämä sitten seuraavan laivan nimeksi jos tämä uppoaa joskus lopullisesti.

Itselleni ketjun nimi on aika lailla se ja sama, kunhan saisi nyt vain ketjun, joka pysyy vähän pidemmän aikaa pystyssä ja olisi hyvä paikka kaikille keskustella. Edellisen yrityksen kohdalla provoilut osattiin kiitettävästi ohittaa, niin pystyisikö tämän asenteen tuomaan seuraavaankin yritykseen?

T. laivanrakentaja
Ehdotukset kuulostaa ihan hyviltä, mut tää suklaapitoinen official tuo sinne kuitenkin joitain suklaan ystäviä, oikeita sellaisia siis .... Pitäs olla joku sellainen vähemmän kiinnostava nimi.
 
vierailija
Ehdotukset kuulostaa ihan hyviltä, mut tää suklaapitoinen official tuo sinne kuitenkin joitain suklaan ystäviä, oikeita sellaisia siis .... Pitäs olla joku sellainen vähemmän kiinnostava nimi.
Faniketju olisi sellainen vähemmän kiinnostava, jos kehittelette järkevän nimen? Millainen siinä Måneskin ketjussa olikaan, sehän on pysynyt kauan?
 
vierailija
Vauvalla tapahtuu nyt kummia. Se pohjaan uponnut paatti on taas poistunut!
Mähän sanoin, että ne on ennenkin palautelleet sen vain hetkeksi, tyyliin jos joku haluaa ottaa talteen jotain, niin vois ottaa. Esim listat. Itse en ottanut, kun en ole ollut niistä alussa niin innoissani. Uudemmat olivat jo parempia kyllä, mutta en oo listaihmisiä.
Voi surku nyt tuotakin sentään.
 
vierailija
Pikaluin pari viimeistä sivua ja ilmeisesti uuden paatin perustamista puuhataan? Jos nimeä halutaan vaihtaa, niin omista muistiinpanoistani löytyi tällaiset merkinnät (maaliskuulta?):
- "Minä uskon fire and wateriin, we love togetheriin ja something moreen. Jeresuksen nimeen, aamen."
- Jos tämä laiva joskus uppoaa niin tämä seuraavan ketjun aloitusviestin loppuun!

Sekä tällainen:
- On tainnut tää B/K shippaus jo levitä kuin harakan eväät. Pitäskö ketjun nimi olla jo joku muu.
- Mitäs ehdottaisit nimeksi?
- Oisko "Kinderit, Riesenit & Werthersit OFFICIAL"
- Tämä sitten seuraavan laivan nimeksi jos tämä uppoaa joskus lopullisesti.

Itselleni ketjun nimi on aika lailla se ja sama, kunhan saisi nyt vain ketjun, joka pysyy vähän pidemmän aikaa pystyssä ja olisi hyvä paikka kaikille keskustella. Edellisen yrityksen kohdalla provoilut osattiin kiitettävästi ohittaa, niin pystyisikö tämän asenteen tuomaan seuraavaankin yritykseen?

T. laivanrakentaja
Mitä jos hankkisitte elämän.
 
vierailija
Ei nyt mitään salaliittoteorioita kuitenkaan. Se vanhempi kai tuotiin pyynnöstä näkyviin vähäksi aikaa?
No mutta eihän se pysynyt näkyvissä kuin pari päivää, mikä järki siinä on? Mä luulen että siellä joku taas säätelee taustalla jotain. Eihän siellä haluta, että on enemmän kuin yksi ketju tälle aiheelle, niin ehkä tämä poistetaan ja toinen avataan lukituksesta?
 

Yhteistyössä