Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää oli mun ensimmäinen ja ainoa Sadieta sivuava kommentti ikinä . Täällä tai muualla. Koska tyyppi ei mua lähtökohtaisesti kiinnosta tippaakaan. Sen sijaan olen aina osannut ohitella sujuvasti viestit jotka ei ole mun cup of tea, ja olen aina toivonut että muutkin kykenisivät samaan, ihan vaan perusviihtyvyyden kannalta. Eipäs-juupas, saapas-eipäs jankkikset on väsyttävintä kontenttia ikinä.
Just juu. Aina on ensimmäinen kommentti ja ikinä en ole asiasta maininnut, ja ei edes koko aihe kiinnosta, mutta silti siitä pitää päästä juttelemaan. Mene nyt sinne kompostiin, ja jätän asian tähän.
 
vierailija
Selkeästi nyt joku yrittää tarkoituksella tuoda tänne asiaankuulumattomia henkilöitä. Kun ensimmäisestä yrityksestä (= henkilöstä) ei ärsyynnyttykään, niin kokeilee nyt seuraavaa.
Ei mua haittaa muutamat maininnat tai asialliset keskustelut, mutta ei erityisesti kiinnostakaan. Ei kai kovin pitkästi jakseta lähteä noihin mukaan?
 
vierailija
Mutta siis mäkin haluan takaisin Vauvalle, joka kehuu, miten tää palsta on toiminnaltaan sata kertaa parempi. Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja Vauva on ykkönen ja haluan, että se on pystyssä myös.
Puutarha on sit rauhan tyyssija ja Komposti rehelliselle puheelle ja Vauva on ihana sekoitus ihan kaikkea, vakavine vajeineenkin 😁
 
vierailija
Mutta siis mäkin haluan takaisin Vauvalle, joka kehuu, miten tää palsta on toiminnaltaan sata kertaa parempi. Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja Vauva on ykkönen ja haluan, että se on pystyssä myös.
Puutarha on sit rauhan tyyssija ja Komposti rehelliselle puheelle ja Vauva on ihana sekoitus ihan kaikkea, vakavine vajeineenkin
Minäkin kaipaan kotiin takaisin.
 
vierailija
Selkeästi nyt joku yrittää tarkoituksella tuoda tänne asiaankuulumattomia henkilöitä. Kun ensimmäisestä yrityksestä (= henkilöstä) ei ärsyynnyttykään, niin kokeilee nyt seuraavaa.
Ei mua haittaa muutamat maininnat tai asialliset keskustelut, mutta ei erityisesti kiinnostakaan. Ei kai kovin pitkästi jakseta lähteä noihin mukaan?
Ja käyttää samaa taktiikkaa kuin aina ennenkin: vastailee itselleen. Eli keskustelu näyttää jatkuvan, vaikka oikeasti sitä käy vain yksi trolli ja ehkä yksi viaton hölmöläinen.
 
vierailija
Mutta siis mäkin haluan takaisin Vauvalle, joka kehuu, miten tää palsta on toiminnaltaan sata kertaa parempi. Mä käyn näissä kaikissa ketjuissa ja Vauva on ykkönen ja haluan, että se on pystyssä myös.
Puutarha on sit rauhan tyyssija ja Komposti rehelliselle puheelle ja Vauva on ihana sekoitus ihan kaikkea, vakavine vajeineenkin
Komposti on kyllä samaa ns. shippipaskaa mitä nämä muutkin ketjut, eri parituksilla vain.
 
vierailija
Se että on muutama vuosi sitten heittänyt jotain liibalaabaa unelmakumppanistaan johonkin Cosmon kepeään juttuun ei kyllä kerro mitään. Toisessa podcastissa B taas sanoi ettei hiusten värillä ole mitään väliä.
Eikä luultavasti ole, kuten todellisissa parisuhteissa olekaan. Sadie on sopivan soma ja tyttömäinen poikamaiselle söpölle Bojanille.
 
vierailija
Kaipaan Vauvalle. Siellä ainakin pysyttiin jotenkuten aiheessa. Missä on mun Bojere-linkit, kuumistelut ja jutut?!
Noi ei oo mulle kylläkään se aihe. Mulle aihe on Jeren ja Boitsun välit ja myös oman elämän reflektointia kiinnostuksesta heihin, mutta se siis sivujuonteena, kaksikko tietenkin ykkösenä. Jos ei uutta yhteismatskua ole, linkit ovat mielestäni lähes täysin turhia.
 

Yhteistyössä