Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan varmaan posket punaisena selaa someja missä ikinä onkaan ja joka paikka tulvii kuvia eilisistä keikoista ja possujunista ja halauksista. Ja miettii samalla kaikkia tulevia haastatteluja, jotka haastatteluja, jotka alkavat: so, you were in Finland in June…
 
vierailija
Saman huomion tein heti kättelyssä. Tuonne oli vissiin aika pitkä matkakin, pitkä aika istua, mutta noin vetreältä ukko näyttää kuitenkin.
On se melkoinen lavaeläin. Yleisö tuijottaa suu auki mutta Käärijä vetää dynaamisesti ja intoa riittää. Mikä olisi kesäistä Suomea parempi paikka lomailla ihan salassa muutama päivän -- eli melkoisen varma olen, että täällä Bojan viipyilee muutaman päivän. Ja siksi myös radiohiljaisuus.
 
vierailija
Tylsää, kun K joutuu tuollaiseen käyttämään tärkeää aikaa Tavastialta palautumisen sijaan ja vielä jos B täällä. Toivottavasti jatkossa tulee järkeä kaikkeen tulevaan keikkamyyntiin. Eihän tuo muuten toimi mitenkään
Olisko ollut edes katastrofi vaikka olisi odotettu se Loverpoolin tulos ensin, että onko voitto vai mikä, ja vasta sitten ruvettu myymään takahikiän keikkoja, jos mitään suurta menestystä ei olisi sieltä tullut. Olisi saanut lomankin paremmin pidettyä kun aika raskas reissu ne viisut kaiken kaikkiaan, sivusta seuraaminenkin hengästytti.
 
vierailija
Toivotaan näin!<3 Ehkä jo neljän tunnin kuluttua ovat toistensa halauksessa.
PS.Varmistuskysymys oli, kuinka monta sanaa on lauseessa ’minä rakastan sinua’.
Monen mökkihän on Savossa järvien keskellä, joten voi olla mukavasti alle 4 tunnin ajomatka. Saunaan ja lonkero auki. Pää painuu oman prinssin olalle. Sitten pujahdetaan puhtaisiin mökkilakanoihin.
 
vierailija
Monen mökkihän on Savossa järvien keskellä, joten voi olla mukavasti alle 4 tunnin ajomatka. Saunaan ja lonkero auki. Pää painuu oman prinssin olalle. Sitten pujahdetaan puhtaisiin mökkilakanoihin.
Oli eilen possujunassa B:llä semmoiset ilmeet Käärijän otteessa, että tykkäisi varmaan myös jos Kärtsä näyttäisi hänelle miten mökkisaunassa vihdotaan.
 
vierailija
Mulla on kova luotto, että radiohiljaisuus kestää vaan hetken ja Bojanilta tulee pian Suomi-hehkutusta<3
Mutta tänään tuskin mitään. Joten hyvää yötä! Näin muuten viime yönä unta, että olin Bojanin ja neljän teistä kanssa ravintolassa, jossa oli iso sohva. Juteltiin ja naureskeltiin ja sanoin, että ollaanko mäyräkoiranpentuja. Bojan innostui hirveästi ja sitten makoiltiin sohvalla kasassa ja leikittiin olevamme koiranpentuja.

Kaikkea tämä fanitus teettää.
 
vierailija
Tuli mieleen, että mehän ei yhtään tiedetä, mitä eilisillä mahdollisilla jatkoilla on tapahtunut. Mitäs jos vaikka B onkin eksynyt Etelin matkaan..? Siis vaikka mitä moralisoitte niin tälläistähan tapahtuu.
 

Yhteistyössä