Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onks vauvan ketju poistettu?
Ei ole poistettu ja oon itse asiassa ajatellu että sitä ei saisi koskaan poistaa kokonaan, mun mielestä se on ihan hurjan informatiivinen ja sisältörikas ja vaikka mikä vielä kuvaus K-ilmiöstä, sen kehityksestä siitä lähtien kun B on jo kuvioissa mukana ja näiden kahden ystävyys on kaikkialla huomattu. Jos olisin tutkija, olisin onnesta pyöreänä jos tuollainen määrä ihmisten mielipiteitä, tuntemuksia, kuvailua, fiilistelyä, spekulaatiota, analyysiä ja ties mitä muuta olisi saatavilla tutkimuksen käyttöön.
 
vierailija
Kertokaa mulle pliis mitä noi teidän nimitykset tarkoittaa Myrtsi? Platina? Hohtokaksoset? Kaksoset? Evvk? Oliko niitä muitakin
Evvk on tietenkin manageritrainee, joka on instassa ewwee. Molemmat ystävättäret ovat platinablondeja ja tiiviisti kuin kaksoset yhdessä. (Platina, Platkut). Tulee mieleen myös Hohto-leffan legendaarinen sisarkaksikko. joten Hohtokaksoset ja lyh. kaksoset. Myrtti, myrkkymuratti, rönsylilja ja mitä näitä nyt onkaan -- puutarhassa tiettyjen herkkien ruusulajien hehkua ja kukoistusta estävä rikkaruoho.
 
vierailija
Ei ole poistettu ja oon itse asiassa ajatellu että sitä ei saisi koskaan poistaa kokonaan, mun mielestä se on ihan hurjan informatiivinen ja sisältörikas ja vaikka mikä vielä kuvaus K-ilmiöstä, sen kehityksestä siitä lähtien kun B on jo kuvioissa mukana ja näiden kahden ystävyys on kaikkialla huomattu. Jos olisin tutkija, olisin onnesta pyöreänä jos tuollainen määrä ihmisten mielipiteitä, tuntemuksia, kuvailua, fiilistelyä, spekulaatiota, analyysiä ja ties mitä muuta olisi saatavilla tutkimuksen käyttöön.
Ketju pitäisi arkistoida jonnekin kansallisarkistoon :D
 
vierailija
Ei ole poistettu ja oon itse asiassa ajatellu että sitä ei saisi koskaan poistaa kokonaan, mun mielestä se on ihan hurjan informatiivinen ja sisältörikas ja vaikka mikä vielä kuvaus K-ilmiöstä, sen kehityksestä siitä lähtien kun B on jo kuvioissa mukana ja näiden kahden ystävyys on kaikkialla huomattu. Jos olisin tutkija, olisin onnesta pyöreänä jos tuollainen määrä ihmisten mielipiteitä, tuntemuksia, kuvailua, fiilistelyä, spekulaatiota, analyysiä ja ties mitä muuta olisi saatavilla tutkimuksen käyttöön.
Joo, se on kulttuurihistoriaa! Mitenkähän sen saisi tallennettua. Onkohan ne vanhat mega pitkät korona ym ketjut vielä siellä?

Ps oon vastannut jo 2 kertaa väärin näihin kysymyksiin 😂 Täytyy mennä nukkumaan. B hiljaisuus on silti salaperäistä, ei hehkuta eilistä ja jaa mitään
 
vierailija
Mä kyllä toivoisin keskustelun jatkuvan vielä av-ketjussa, se on niin tuttu ja turvallinen😅. Jos sit mahdottomaksi menee siellä niin sitten joku muu alusta.. nythän trollit on aika hyvin pysybyt poissa, joka saattaa tietty johtua myös siitä että B ja K itse antoivat aihetta ketjun jatkamiselle..
 
vierailija
Mä oon ihan fine sen kanssa et mitään matskua ei enää saatais, olisin iloinen että saavat viettää yhdessä aikaa ja kunnioittaisin niiden yksityisyyttä ja vapaa-aikaa, kuhan vaan sais jonkun pienenkin varmistuksen ettei B oo vielä poistunut. Jonkun ihan pikkusen vaan. 🙃
 
vierailija
Kun olis enemmän aikaa... Nytkin jäänyt osa hommista tekemättä tämän jutun seuraamisen takia, hävettää... Mutta mietin jo domainia ja katsoin oliko vapaana
Eikä, ihanaa! Olisi kyllä mahtavaa 🌺Mullakin on kaikkea rästissä, juhlia järkättävänä ym. On tää varmaan osin riippuvuutta, mut toisaalta ollut niin hauskaa ja eheyttävää, että uskon olevani edelleen saamapuolella. Etenkin kun ruusut tarjoili eilen niin priimaa. Eiköhän tämä vähän rauhoitu sitten ne viikot kun ei ole kuin näitä pikkukeikkoja
 
vierailija
Ei ole poistettu ja oon itse asiassa ajatellu että sitä ei saisi koskaan poistaa kokonaan, mun mielestä se on ihan hurjan informatiivinen ja sisältörikas ja vaikka mikä vielä kuvaus K-ilmiöstä, sen kehityksestä siitä lähtien kun B on jo kuvioissa mukana ja näiden kahden ystävyys on kaikkialla huomattu. Jos olisin tutkija, olisin onnesta pyöreänä jos tuollainen määrä ihmisten mielipiteitä, tuntemuksia, kuvailua, fiilistelyä, spekulaatiota, analyysiä ja ties mitä muuta olisi saatavilla tutkimuksen käyttöön.
Unelmakeissi esim. folkloristille, sukupuolentutkijalle tai mediatutkijalle.
 
vierailija
Eikä, ihanaa! Olisi kyllä mahtavaa Mullakin on kaikkea rästissä, juhlia järkättävänä ym. On tää varmaan osin riippuvuutta, mut toisaalta ollut niin hauskaa ja eheyttävää, että uskon olevani edelleen saamapuolella. Etenkin kun ruusut tarjoili eilen niin priimaa. Eiköhän tämä vähän rauhoitu sitten ne viikot kun ei ole kuin näitä pikkukeikkoja
Ja kun Bojan tahkoaa omia keikkojaan muualla kuin Suomessa.
 

Yhteistyössä