vierailija
En kyllä usko että B on tuolla, on kyllä aika huvittavaa jos on. Kansa ei taida osata sanoja kuten Tavalla
Mulla se ei avaa sitäei meni kiinni siirrytiin tänne etkoille
On se vielä siellä, etusivulla.Mulla se ei avaa sitä
anna mennä teepäSanon tämän nyt ääneen. Mua niin kutkuttais laittaa pystyyn oma keskustelufoorumi näille kukkasille.
Suuri varmuus on sydämessä, että joko seuraa piilossa keikkaa tai sitten on jonkun mökillä. Ja siellä mökillä on kohta Käärylekin.Täällä vaan törötetään.Missä on Bojan Ei ees nukuta.Antais nyt jotain elonmerkkiä.
Laita ihmeessä! Jos olisi joku hyvä alusta. Ollaan messissäSanon tämän nyt ääneen. Mua niin kutkuttais laittaa pystyyn oma keskustelufoorumi näille kukkasille.
epäilen olevan mökkilla tai hyvin naamioitunut yleisön sekaanSuuri varmuus on sydämessä, että joko seuraa piilossa keikkaa tai sitten on jonkun mökillä. Ja siellä mökillä on kohta Käärylekin.
varmaan yksin myrtti sit omassaan sen tietäsTuossa 23 sulkeutuneessa ketjussa ehdin jo kysyä siitä kämpästä, josta Jere postasi aamuyöllä. Se oli kuulemma se yksiö. Toinen kysymys kuuluu, oleileeko myrtti myös siellä vai olisiko Jere voinut olla yksin silloin kun postasi sieltä. Onkohan tämä keskustelu jo käyty ehkä.
hyvin energiaa näyttää riittävän eilisestä keikkasta XD
aika vaisut :/Nyt tuli Nuapurilta story, ei näytä olevan possujunaa eikä Bojania.
Täytyisikö tehdä sanakirja kuten Yliksellä se ketjun aloittaja copy-pastaa oleellisen infonKertokaa mulle pliis mitä noi teidän nimitykset tarkoittaa Myrtsi? Platina? Hohtokaksoset? Kaksoset? Evvk? Oliko niitä muitakin
Kyllä, varsinkin eiliseen verrattuna. Sitä tosin vaikea ylittää enää millään tulevilla keikoilla.aika vaisut :/
Silloin mökillä on myös hohtokaksoset, joten mitä iloa siitä olisi?Suuri varmuus on sydämessä, että joko seuraa piilossa keikkaa tai sitten on jonkun mökillä. Ja siellä mökillä on kohta Käärylekin.