vierailija
Eikä kovin iloiselta näytä tuolla terassillakaan.
näyttää jotekin harmissaan :/Eikä kovin iloiselta näytä tuolla terassillakaan.
Puhelinkin tuossa edessä, kuin odottais koko ajan Klta viestiä.Eikä kovin iloiselta näytä tuolla terassillakaan.
Ei uutta. B ollut seurueen kanssa kaupungilla.Oliko tänään illalla mitään ihmeempiä tapahtumia? Olin 5 tuntia pois palstalta ja ainakin 30 sivua kommentteja tullut siinä ajassa
Bojan ilmeisesti jossain Helsingissä bilettämässä ja Käärijän olinpaikasta ei tietoa?
ite putosin tossa vaihees jo kärryiltä jotekin toisesta ymmärsin k ois sen tyttökaverin kanssa mökkillä b sit helsingissäOliko tänään illalla mitään ihmeempiä tapahtumia? Olin 5 tuntia pois palstalta ja ainakin 30 sivua kommentteja tullut siinä ajassa
Bojan ilmeisesti jossain Helsingissä bilettämässä ja Käärijän olinpaikasta ei tietoa?
Ää mä olen koko päivän yrittänyt ajatella, et Bojan on ensin viilettänyt Kärtsän kavereiden kanssa ja et K. on myöhemmin liittynyt joukkoon matalalla profiililla. Mutta onkohan nyt kuitenkin niin, et B. ja K. ei ole tavanneet tänään illallakaan? Toki toi kuva on valon perusteella päivältä mut ilme on ankea. Vaivaako krapula vai ikävä vai kummatkin?Eikä kovin iloiselta näytä tuolla terassillakaan.
Luulen, etteivät oo tänään nähneet, kun olivat niin pitkään siellä rautalammilla. Varmaan molemmat painaa.Ää mä olen koko päivän yrittänyt ajatella, et Bojan on ensin viilettänyt Kärtsän kavereiden kanssa ja et K. on myöhemmin liittynyt joukkoon matalalla profiililla. Mutta onkohan nyt kuitenkin niin, et B. ja K. ei ole tavanneet tänään illallakaan? Toki toi kuva on valon perusteella päivältä mut ilme on ankea. Vaivaako krapula vai ikävä vai kummatkin?
vois vaikee molemmat ja väsymys kanssa ehkä itekin epäilen sitä et k tuli myöhemmin siihenÄä mä olen koko päivän yrittänyt ajatella, et Bojan on ensin viilettänyt Kärtsän kavereiden kanssa ja et K. on myöhemmin liittynyt joukkoon matalalla profiililla. Mutta onkohan nyt kuitenkin niin, et B. ja K. ei ole tavanneet tänään illallakaan? Toki toi kuva on valon perusteella päivältä mut ilme on ankea. Vaivaako krapula vai ikävä vai kummatkin?
Missä Bojan mahtaa yöpyä, jos Jere ei ole maisemissa? Vähän outoa nyt.Luulen, etteivät oo tänään nähneet, kun olivat niin pitkään siellä rautalammilla. Varmaan molemmat painaa.
Oisko hotellissa?Missä Bojan mahtaa yöpyä, jos Jere ei ole maisemissa? Vähän outoa nyt.
Onhan se näinkin. Kuitenkin jotain kontaktia on selvästi ottanut tuolla bileissä ihmisiin, mikä on tietysti oikeasti hieno juttu. Analysoin tämän havainnon aiheuttamaa surumielisyyttä omalla kohdallani niin, että Bojan on laskeutunut jostain tavoittamattomasta satutodellisuudesta oikeaan maailmaan ja nyt iski ulkopuolisuus, kun en ole itse siellä pelipaikoilla potentiaalisesti tutustumassa häneen. Ei sillä että oikeasti edes haluaisin, mutta jokin illuusio tässä rikkoutuu.En silti edelleenkään vetäisi johtopäätöksiä siitä että B seurailee jotain suomalaisia kun joka paikassa mihin B on menny se alkaa seurailla jotain ihan random tyyppejä, ehkä hänen fanejaan?
veikkaan kanssa hotelliaMissä Bojan mahtaa yöpyä, jos Jere ei ole maisemissa? Vähän outoa nyt.
jep voi se ollakin j on pyyttänyt kavereitaan viihdytämään b sen aikaa se on muualla sekin vaihtoehto samalla sit on ikävä tullutItse en jaksais montaa päivää vieraassa maassa tutustua uusiin ihmisiin. Ainoa mitä toivon on, että B kuitenkin viihtyis, eikä oo pettyny, ku ei ookaan aikaa tavata Jtä kunnolla.
Pakkohan sen on olla pettyny tästä. Ei se tänne tullu tapaamaan Jeren kavereita vaan miestä itteään.Itse en jaksais montaa päivää vieraassa maassa tutustua uusiin ihmisiin. Ainoa mitä toivon on, että B kuitenkin viihtyis, eikä oo pettyny, ku ei ookaan aikaa tavata Jtä kunnolla.
jep tääPakkohan sen on olla pettyny tästä. Ei se tänne tullu tapaamaan Jeren kavereita vaan miestä itteään.
3en mä tässä nyt ala ketään syylistämään mut kerran kun j b tänne pyys mut se ei senkaa viettä aikaa onko tässä sit joku muu mikä estää vai :/
"I love you, Bojan. Come to Finland WITH ME." Ei varmaan B odottanut, että hänet jätettäisiin hänelle ventovieraiden seuraan.en mä tässä nyt ala ketään syylistämään mut kerran kun j b tänne pyys mut se ei senkaa viettä aikaa onko tässä sit joku muu mikä estää vai :/