Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko tänään illalla mitään ihmeempiä tapahtumia? Olin 5 tuntia pois palstalta ja ainakin 30 sivua kommentteja tullut siinä ajassa 😱💀

Bojan ilmeisesti jossain Helsingissä bilettämässä ja Käärijän olinpaikasta ei tietoa?
 
vierailija
Oliko tänään illalla mitään ihmeempiä tapahtumia? Olin 5 tuntia pois palstalta ja ainakin 30 sivua kommentteja tullut siinä ajassa

Bojan ilmeisesti jossain Helsingissä bilettämässä ja Käärijän olinpaikasta ei tietoa?
ite putosin tossa vaihees jo kärryiltä jotekin toisesta ymmärsin k ois sen tyttökaverin kanssa mökkillä b sit helsingissä
 
vierailija
Ää mä olen koko päivän yrittänyt ajatella, et Bojan on ensin viilettänyt Kärtsän kavereiden kanssa ja et K. on myöhemmin liittynyt joukkoon matalalla profiililla. Mutta onkohan nyt kuitenkin niin, et B. ja K. ei ole tavanneet tänään illallakaan? Toki toi kuva on valon perusteella päivältä mut ilme on ankea. Vaivaako krapula vai ikävä vai kummatkin? 🤔🧐
 
vierailija
Ää mä olen koko päivän yrittänyt ajatella, et Bojan on ensin viilettänyt Kärtsän kavereiden kanssa ja et K. on myöhemmin liittynyt joukkoon matalalla profiililla. Mutta onkohan nyt kuitenkin niin, et B. ja K. ei ole tavanneet tänään illallakaan? Toki toi kuva on valon perusteella päivältä mut ilme on ankea. Vaivaako krapula vai ikävä vai kummatkin?
Luulen, etteivät oo tänään nähneet, kun olivat niin pitkään siellä rautalammilla. Varmaan molemmat painaa.
 
vierailija
Ää mä olen koko päivän yrittänyt ajatella, et Bojan on ensin viilettänyt Kärtsän kavereiden kanssa ja et K. on myöhemmin liittynyt joukkoon matalalla profiililla. Mutta onkohan nyt kuitenkin niin, et B. ja K. ei ole tavanneet tänään illallakaan? Toki toi kuva on valon perusteella päivältä mut ilme on ankea. Vaivaako krapula vai ikävä vai kummatkin?
vois vaikee molemmat ja väsymys kanssa ehkä itekin epäilen sitä et k tuli myöhemmin siihen
 
vierailija
En silti edelleenkään vetäisi johtopäätöksiä siitä että B seurailee jotain suomalaisia kun joka paikassa mihin B on menny se alkaa seurailla jotain ihan random tyyppejä, ehkä hänen fanejaan?
Onhan se näinkin. Kuitenkin jotain kontaktia on selvästi ottanut tuolla bileissä ihmisiin, mikä on tietysti oikeasti hieno juttu. Analysoin tämän havainnon aiheuttamaa surumielisyyttä omalla kohdallani niin, että Bojan on laskeutunut jostain tavoittamattomasta satutodellisuudesta oikeaan maailmaan ja nyt iski ulkopuolisuus, kun en ole itse siellä pelipaikoilla potentiaalisesti tutustumassa häneen. 😂 Ei sillä että oikeasti edes haluaisin, mutta jokin illuusio tässä rikkoutuu.
 
vierailija
Itse en jaksais montaa päivää vieraassa maassa tutustua uusiin ihmisiin. Ainoa mitä toivon on, että B kuitenkin viihtyis, eikä oo pettyny, ku ei ookaan aikaa tavata Jtä kunnolla.
 
vierailija
Itekin toivon et huomenna on uusi päivä taas päästään harmituksesta yli tässä tuli mietittyy voi joku faneista harmituksessaan laittaaa viestii j et miten kohtelee b
 

Yhteistyössä