Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama ihminen tuli NAURAMAAN Housukuvan aikana, ettei ole ikinä mihinkään suhteeseen kaksikon välillä uskonutkaan. En mä heitä kritisoikaan, jotka silloin olivat laillani suruissaan, että eipä näytä K suhdemielessä Bojania rakastavankaan.
Siitä kuvasta surustuminen ei kyllä ole mitenkään normaalia, ei edes näin lujan shippaajan näkökulmasta. Kuka tahansa tietää, että Kärtsä ja Härtsä on ystäviä. Eikä se kuva ole loukannut Bojania mitenkään, vaan sua, koska priorisoit omia tunteitasi häneen.
 
vierailija
Siitä kuvasta surustuminen ei kyllä ole mitenkään normaalia, ei edes näin lujan shippaajan näkökulmasta. Kuka tahansa tietää, että Kärtsä ja Härtsä on ystäviä. Eikä se kuva ole loukannut Bojania mitenkään, vaan sua, koska priorisoit omia tunteitasi häneen.
Bojan ei ikinä tykännyt siitä kuvasta. Enkä mä ole väittänytkään kuvan loukanneen Bojania. Vaan minusta tuli surullinen, kun tajusin, ettei K rakastakaan Bojania parisuhdemielessä. Miten Bojanin tunteet sinusta tähän liittyy?
 
vierailija
Kuka tahansa voi anonyymillä palstalla sanoa mitä tahansa. Olethan itsekin tehnyt niin
No, he nyt kuitenkin sanoivat niin. Ei ole mitään syytä epäillä sitä. Jos he olisivat oikeasti uskoneet suhteeseen, mitä syytä heillä olisi ollut loukkaantua, kun mä sanoin, että tuosta näkee, ettei K rakasta Bojania niin, että haluaisi parisuhteen?
 
vierailija
Bojan ei ikinä tykännyt siitä kuvasta. Enkä mä ole väittänytkään kuvan loukanneen Bojania. Vaan minusta tuli surullinen, kun tajusin, ettei K rakastakaan Bojania parisuhdemielessä. Miten Bojanin tunteet sinusta tähän liittyy?
Siis hetkinen, ymmärsinkö nyt oikein? Se kyseinen kuvako oli mielestäsi todiste, että K ei voi rakastaa Bojania? 😂 Ainahan K&H pelleilee keskenään vaikka mitä, ei se tarkoita yhtään mitään. Kavereiden välistä hassuttelua jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa ketä he mahdollisesti rakastaa.
 
vierailija
Mä purin pettymystäni palstalaisiin, jotka olivat väittäneet nähneensä sitä rakkautta ja harhauttaneet muita keskustelijoita näillä näkemyksillään, joiden takana sitten eivät seisseetkään.
Tässä nyt malliesimerkki siitä, että todellisten ihmisten shippaus kulkee vaarallisilla vesillä. Aina on näitä hörhojä, jotka ei osaa erottaa mielikuvitusleikkejä todellisuudesta. Sama tapahtui Larry-jutussa, tosin vielä pahemmassa mittakaavassa.
 
vierailija
Minua lähinnä häiritsee nuo Käärijän lavalla olleen "miesjutut" kun ne omaan silmään on näyttäneet ihan esitykseltä. Bojanin kanssa eivät näyttäneet. Oli sitten syy mikä tahansa. Seuraava oli Jukka kokeilu ja se näytti lähinnä kiusalliselta.
 
vierailija
Siis hetkinen, ymmärsinkö nyt oikein? Se kyseinen kuvako oli mielestäsi todiste, että K ei voi rakastaa Bojania? Ainahan K&H pelleilee keskenään vaikka mitä, ei se tarkoita yhtään mitään. Kavereiden välistä hassuttelua jolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa ketä he mahdollisesti rakastaa.
Ja mites Bojan sitten joka pelleilee muitten Joksujen kanssa melkein samanlaista kuin mitä K&H 😅
 
vierailija
Ei näkemys ole sama asia kuin fakta, joten se ei voi siten olla valetta. Oikeasti, mikä ihmeen imbesilli sä oikein olet, kun et mitään tunnu ymmärtävän.
Siis mun näkemys ei ollut valetta, kun ajattelin, että K & B on mahdollista, että olisivat syvemminkin rakastuneet toisiinsa niin, että haluaisivat ehkä seurustella.
Nämä, jotka valehtelivat näkemyksineen, sanoivat noin, mutta eivät olleetkaan sitä mieltä.
 
vierailija
Puhuin nyt heidän välilleen kommentoidusta romanttisesta ja parisuhteeseen mahdollisesti johtavasta suhteesta.
Ja sitähän mä juuri tuossa kommentoin. Vaikka kuinka olisin toivonut sellaista, niin miten se mun toive olis mihinkään vaikuttanut?
Olen nähnyt ihan lähipiirissänikin ihastumisia ja rakastumisia, jotka eivät ole johtaneet parisuhteeseen. Se on aika normaalia, usko pois.
Ei se suhteen lyhyys tai se, ettei se johda parisuhteeseen vähennä sitä rakastumisen tai ihastumisen "arvoa". Täsmälleen yhtä ihanat perhoset sitä mahanpohjassa lentelee ja toisen näkeminen saa kasvot hymyyn ja tekee mieli koskettaa, vaikka se romanssi kestäisikin vain sen muutaman viikon tai kuukauden.
 
vierailija
Siis mun näkemys ei ollut valetta, kun ajattelin, että K & B on mahdollista, että olisivat syvemminkin rakastuneet toisiinsa niin, että haluaisivat ehkä seurustella.
Nämä, jotka valehtelivat näkemyksineen, sanoivat noin, mutta eivät olleetkaan sitä mieltä.
En usko, että ihmiset on valehdelleet. Ja miksi olisi? Se housukuva meteli vain oli naurettava, eikä sitä pystynyt tosissaan ottamaan.
 
vierailija
Älkää oikeasti enää jatkako tolle yhdelle vastailua, vai vastaileeko itselleen.
Nyt olis jo aika palata ketjun aiheeseen.
Näiden vuosia sitten tapahtuneiden asioiden jankkaus on todella rasittavaa.

Edelleen Bojan ja Käärijä rakastaa toisiaan, ei mikään ole sitä muuttanut näiden kuukausien aikana. Päin vastoin tunteet on selekästi syventyneet ja vahvistuneet.

JA MRS!
 
vierailija
Ja sitähän mä juuri tuossa kommentoin. Vaikka kuinka olisin toivonut sellaista, niin miten se mun toive olis mihinkään vaikuttanut?
Olen nähnyt ihan lähipiirissänikin ihastumisia ja rakastumisia, jotka eivät ole johtaneet parisuhteeseen. Se on aika normaalia, usko pois.
Ei se suhteen lyhyys tai se, ettei se johda parisuhteeseen vähennä sitä rakastumisen tai ihastumisen "arvoa". Täsmälleen yhtä ihanat perhoset sitä mahanpohjassa lentelee ja toisen näkeminen saa kasvot hymyyn ja tekee mieli koskettaa, vaikka se romanssi kestäisikin vain sen muutaman viikon tai kuukauden.
Mun pointti on se, että kun housukuvan myötä tajusin, että toi ei mene niin, niin kun kirjoitin siitä, mua kohtaan hyökättiin.
 
vierailija
Ja sitähän mä juuri tuossa kommentoin. Vaikka kuinka olisin toivonut sellaista, niin miten se mun toive olis mihinkään vaikuttanut?
Olen nähnyt ihan lähipiirissänikin ihastumisia ja rakastumisia, jotka eivät ole johtaneet parisuhteeseen. Se on aika normaalia, usko pois.
Ei se suhteen lyhyys tai se, ettei se johda parisuhteeseen vähennä sitä rakastumisen tai ihastumisen "arvoa". Täsmälleen yhtä ihanat perhoset sitä mahanpohjassa lentelee ja toisen näkeminen saa kasvot hymyyn ja tekee mieli koskettaa, vaikka se romanssi kestäisikin vain sen muutaman viikon tai kuukauden.
Itselläni toi kuva ei vienyt sitä mahdollisuutta pois mitenkään, tulkitsit itse sitten eri lailla.
 
vierailija
Siis mun näkemys ei ollut valetta, kun ajattelin, että K & B on mahdollista, että olisivat syvemminkin rakastuneet toisiinsa niin, että haluaisivat ehkä seurustella.
Nämä, jotka valehtelivat näkemyksineen, sanoivat noin, mutta eivät olleetkaan sitä mieltä.
Niin, se oli sun toive tai tulkinta siitä tilanteesta, ei mikään fakta. Samalla lailla kun eri lailla ajattelevien näkemys oli heidän oma toive tai tulkinta siitä. Kumpikaan ei ole fakta eikä siten voi olla valetta, koska näkemys ei ole mikään totuus. Äly hoi älä jätä.
 

Yhteistyössä