Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puhunkin kirjoituksista Vauvan ketjussa kesällä 2023. Ei niistä mitenkään käynyt ilmi, ettei henkilö usko oikeasti kaksikon väleissä olevan enemmän kuin ystävyyttä.
Täällä oli siihen aikaan ainakin sata ihmistä päivästä. Kenestä heistä nyt puhut (lue: täällä on erilaisia ajatuksia heidän väleistään, erilaisia näkemyksiä miten ne voisivat kehittyä ja ennen kaikkea paljon myös huumoria ja kevyttä shippailua, jonka ilmeisesti muut kuin sinä ymmärtävät olevan irrallaan oikeasta elämästä)
 
vierailija
Näen minäkin K ja B välillä rakkautta. Euroviisuaikaan näin vahvaa ihastumista. Viisujen loputtua näin kaipausta ja ehkä epätoivoakin..

Mutta enhän minä henkilöitä tunne ja heidän elämäänsä. En minä voi oikeasti sanoa asian olevan niin. Ihan perusjuttuja shippauksessa. Eikö maisterin pitäisi omata hiukan lähdekritiikkiä eikä etsiä faktoja shippipalstalta?
 
vierailija
En itse ainakaan pystyisi käyttäytymään noin harhaisesti, että kirjoittelisin "totena" netissä näkeväni jotain rakkautta, mutta oikeasti se olisikin pelkkää shaibaa mun näppikseltä. Ja jos joku vielä loukkaantuisikin niistä kirjoituksista, nauretaan vain päälle. Ansaitsivat kaiken sen paskan niskaansa silloin. En itse ikinä kohtelisi ketään siten, kunin nämä K&B-rakkautta "nähneet". Ei se ollutkaan heille totta.
Voi hyvä tavaton 🤦🏻‍♀️! Mä ainakin näin ja näen edelleen K&B välillä syvää välittämistä ja kiintymystä. Oliko/onko se rakkautta, ihastusta vai mitä, sitä ei meille tulla koskaan kertomaan.
Siihen miten suhde (siis ihan millainen tahansa) kahden ihmisen välillä kehittyy, ei voi fani vaikuttaa vaikka kuinka haluaisi. Joskus siihen eivät voi vaikuttaa edes nämä ihmiset itse.
Jos koko ympäröivää maailmaa ei olisi ja olisivat saaneet elää koko loppuelämänsä viisukuplassa, niin sehän olis ollut helppoa. Kyseessä ei ollut kuitenkaan mikään elokuva tai romaani, vaan kaksi oikeata ihmistä ympärillään tosi elämän realiteetit. Oikeassa elämässä ei ole onnellisen lopun takuuta. Ja hyvinhän siinä kaikesta huolimatta kuitenkin on käynyt, yhteys ja ystävyys on säilynyt vahvana. Jos se riittää heille, on sen riitettävä myös meille.
Mä en voi vaan ymmärtää sitä, kuinka voit dissata K:ta niin paljon, vaikka hyvin tiedät, kuinka tärkeä ja rakas ihminen hän edelleen on B:lle.
 
vierailija
Ei hemmetti. Ne on fiktiota, kuvitteellisia tarinoita eikä mitään tietokirjallisuutta. Ne perustuvat täysin kirjoittajien mielikuvitukseen. Saa kai sitä kuvitella ja haaveilla vaikka mitä, ei se tarkoita että niin olisi oikeasti tapahtunut tai tulisi tapahtumaan.
Osa kirjoitteli Vauvalle kuin uskoisi noin. Mistä siinä saattoi tietää, ettei uskokaan? Vielä jos siellä silloin joku kritisoi noita sai alapeukkuja ja ilkeilyä niskaansa! Mikseivät peukuttaneet niitä epäileviä viestejä????? Että oikein, ei ole totta? Ja jos joku epäili, miksi eivät vastanneet, että "joo ei tulekaan tapahtumaan, kuvittelen tässä ainoastaan"?
 
vierailija
Voi hyvä tavaton ! Mä ainakin näin ja näen edelleen K&B välillä syvää välittämistä ja kiintymystä. Oliko/onko se rakkautta, ihastusta vai mitä, sitä ei meille tulla koskaan kertomaan.
Siihen miten suhde (siis ihan millainen tahansa) kahden ihmisen välillä kehittyy, ei voi fani vaikuttaa vaikka kuinka haluaisi. Joskus siihen eivät voi vaikuttaa edes nämä ihmiset itse.
Jos koko ympäröivää maailmaa ei olisi ja olisivat saaneet elää koko loppuelämänsä viisukuplassa, niin sehän olis ollut helppoa. Kyseessä ei ollut kuitenkaan mikään elokuva tai romaani, vaan kaksi oikeata ihmistä ympärillään tosi elämän realiteetit. Oikeassa elämässä ei ole onnellisen lopun takuuta. Ja hyvinhän siinä kaikesta huolimatta kuitenkin on käynyt, yhteys ja ystävyys on säilynyt vahvana. Jos se riittää heille, on sen riitettävä myös meille.
Mä en voi vaan ymmärtää sitä, kuinka voit dissata K:ta niin paljon, vaikka hyvin tiedät, kuinka tärkeä ja rakas ihminen hän edelleen on B:lle.
Puhuin nyt heidän välilleen kommentoidusta romanttisesta ja parisuhteeseen mahdollisesti johtavasta suhteesta.
 
vierailija
Faktat löytyy Jeren ja Bojanin päänsisältä, ei tietenkään anonyymipalstan shippaajista. Mikäli tätä ei ymmärrä, niin sitten suosittelen pysymään kaukana näistä palstoista. Ei ihme, että Kärtsä menee noin paljon huonolla tavalla tunteisiin, kun täytyyhän joku sylkikuppi olla.
 
vierailija
Osa kirjoitteli Vauvalle kuin uskoisi noin. Mistä siinä saattoi tietää, ettei uskokaan? Vielä jos siellä silloin joku kritisoi noita sai alapeukkuja ja ilkeilyä niskaansa! Mikseivät peukuttaneet niitä epäileviä viestejä????? Että oikein, ei ole totta? Ja jos joku epäili, miksi eivät vastanneet, että "joo ei tulekaan tapahtumaan, kuvittelen tässä ainoastaan"?
Koska kuka tahansa normaali ihminen ymmärtää kyllä ilman sanomista, ettei meillä ole mistään tietoa.
 
vierailija
Puhunkin kirjoituksista Vauvan ketjussa kesällä 2023. Ei niistä mitenkään käynyt ilmi, ettei henkilö usko oikeasti kaksikon väleissä olevan enemmän kuin ystävyyttä.
Ja mikähän tässä on ongelma? Jos joku näin uskoo ja sen jossain kertoo niin mitä pahaa tämä henkilö on tehnyt? Se on vain hänen henkilökohtainen näkemys ja mielipide eikä mikään absoluuttinen fakta. Vai onko oman mielipiteen ilmaiseminenkin kielletty?
 
vierailija
Täällä oli siihen aikaan ainakin sata ihmistä päivästä. Kenestä heistä nyt puhut (lue: täällä on erilaisia ajatuksia heidän väleistään, erilaisia näkemyksiä miten ne voisivat kehittyä ja ennen kaikkea paljon myös huumoria ja kevyttä shippailua, jonka ilmeisesti muut kuin sinä ymmärtävät olevan irrallaan oikeasta elämästä)
Niistä jotka kirjoitti noin, mutta eivät olleetkaan sitä mieltä.
 
vierailija
Osa kirjoitteli Vauvalle kuin uskoisi noin. Mistä siinä saattoi tietää, ettei uskokaan? Vielä jos siellä silloin joku kritisoi noita sai alapeukkuja ja ilkeilyä niskaansa! Mikseivät peukuttaneet niitä epäileviä viestejä????? Että oikein, ei ole totta? Ja jos joku epäili, miksi eivät vastanneet, että "joo ei tulekaan tapahtumaan, kuvittelen tässä ainoastaan"?
Ei tämmöiset jutut kuulu shippauskulttuuriin. Luulisi sinun älykkönä omaavan vähän suhteellisuuden tajua.
 
vierailija
Ja mikähän tässä on ongelma? Jos joku näin uskoo ja sen jossain kertoo niin mitä pahaa tämä henkilö on tehnyt? Se on vain hänen henkilökohtainen näkemys ja mielipide eikä mikään absoluuttinen fakta. Vai onko oman mielipiteen ilmaiseminenkin kielletty?
Sama ihminen tuli NAURAMAAN Housukuvan aikana, ettei ole ikinä mihinkään suhteeseen kaksikon välillä uskonutkaan. En mä heitä kritisoikaan, jotka silloin olivat laillani suruissaan, että eipä näytä K suhdemielessä Bojania rakastavankaan.
 
vierailija
Voitaisko oikeasti lopettaa vastaaminen tuolle yhdelle, kiitos!

Ja rakkaudesta puheenollen, sitä todellakin on K:n ja B:n välillä. Se on ollut selvää Loverpoolista asti ja on vaan syventynyt sen jälkeen.
Viikkokirjettä odotan ja ylepydellä katselen K:n keikkavideoita Latviasta. Aivan mahtava keikka! Tietää hyvää K.n Euroopan kiertueelle. Hieno Kärpykkä! <3 Ja kuinka ollakkaan MRS=3!
 

Yhteistyössä