Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllähän ihan selvästi Bojanin ja Jeren välillä on rakkautta. Sen huomaa monista asioista. Eikä meidän tarvitse enempää tietääkään. Rakkautta on monenlaista eivätkä he ole vieraille ihmisille mitään velkaa. Ihan kummallinen ajatuskaam se, että ottaa asian noin tosissaan.
Täällä kirjoiteltiin heidän välillään olevan paljon enemmänkin.
 
vierailija
Millaisia viikonloppupuuhia ja -suunnitelmia ihmisillä täällä on ollut tällä kertaa? :)
Olin eilen pienimuotoisilla rennoilla sukujuhlilla, jossa pääsin uimaan järvessä, mikä on mulle harvinaista ja eksoottistakin. Kivat juhlat oli muutenkin. 🥳🥰

Tänään ohjelmassa on ainakin olympialaisten katsomista. Siivotakin pitäisi ja mielellään marjoja pakastaa. Jos saan ne hoidettua, ehkä palkitsen itseni vilkaisemalla sitä M/M-s*ksiasentojen sivustoa, josta joku ystävällinen nauta vinkkasi. 😏
 
vierailija
Oletko perehtynyt ollenkaan millä palstalla käyt? Ei tämä ole mikään faktatiedon tyyssija. Tämä on shippauspalsta.
Mutta siis toki sitä olettaa, että ihmiset kirjoittavat aidoista näkemyksistään, että kaksikon välillä on enemmän kuin vain ystävyyttä, jos he näin kirjoittavat. Ei näkemys mikään fakta olekaan, mutta ei sen silti tarvitse silkkaa paskaa (ei kirjoittajan oikea mielipide) olla.
 
vierailija
Itselle on ainakin ollut alusta asti selvää ettei henkilöt ole minulle mitään velkaa. Ja tosi elämä kulkee omia polkujaan. Se, että itse näen rakkautta heidän välillä ei ole mikään kiistaton totuus. Enhän minä edes tunne kumpaakaan. Ja rakkauttakin on tosiaan montaa sorttia.
 
vierailija
Ai ihan ystävienkö välisestä rakkaudesta ne kaikki seksivihjailut ja -ficit kaksikon välillä nousevatkin?
Ei hemmetti. 🤦‍♀️ Ne on fiktiota, kuvitteellisia tarinoita eikä mitään tietokirjallisuutta. Ne perustuvat täysin kirjoittajien mielikuvitukseen. Saa kai sitä kuvitella ja haaveilla vaikka mitä, ei se tarkoita että niin olisi oikeasti tapahtunut tai tulisi tapahtumaan.
 
vierailija
Älkää pliis kommentoiko tolle yhdelle enää tohon 007 juttuun. Joo kyllä, olette ihan oikeassa, mutta Aito on selkeästi edelleen valmis vaan ryöpyttämään hänet uudelleen. Ei käynnistetä tätä taas.
 
vierailija
Puhunkin kirjoituksista Vauvan ketjussa kesällä 2023. Ei niistä mitenkään käynyt ilmi, ettei henkilö usko oikeasti kaksikon väleissä olevan enemmän kuin ystävyyttä.
Eli et itse ole ymmärtänyt mitä shippaus on ja syytät muita shippaajia siitä, että ovat johtaneet sua ns.harhaan kun joka viestiin ei oo aina lisätty sitä, että tämä ei ole mikään totuus?
 
vierailija
Mutta siis toki sitä olettaa, että ihmiset kirjoittavat aidoista näkemyksistään, että kaksikon välillä on enemmän kuin vain ystävyyttä, jos he näin kirjoittavat. Ei näkemys mikään fakta olekaan, mutta ei sen silti tarvitse silkkaa paskaa (ei kirjoittajan oikea mielipide) olla.
Kyllähän se saattoi ja saattaa sitä ollakin. Mutta ei se nyt mikään lupaus ole siitä, että asia on niin ja kohta tulee häät. Se on vaan kohteille vierauden ihmisten näkemys ja kun shippipalstasta on ollut kysymys sekin kannattaa ottaa huomioon
 

Yhteistyössä