vierailija
Kuka ei tota tiennyt?Kärtsä on helvetin kuuma. Kerron tämän ilahduttaakseni teitä kaikkia.
Kuka ei tota tiennyt?Kärtsä on helvetin kuuma. Kerron tämän ilahduttaakseni teitä kaikkia.
Kertaus on opintojen äiti.Kuka ei tota tiennyt?
Olihan sukkien tai korun vieminenkin kun he saa niitä kymmenittäin/satoja. Eli sinun piti vain päästä antamaan omat juttusi vaikka ei ollut kenellekään news tai ellei tavoitteenasi ole kokea itsesi parempana ihmisenä omissa silmissäsi.Toikin on ihan turha kommentti, ellet sitten oleta, että suurimmalle osalle toi on news tai ellei tavoitteenasi ole kokea itsesi parempana ihmisenä omissa silmissäsi.
Huh. Kylmät väreet.Jos välillä annettas huomio vaik Kärtsälle. Tässä keikan alkua julkaisuna https://www.instagram.com/reel/C-ONWyZi9l3/?
Ilahduin. Kiitos. Saa ilahduttaa lisääKärtsä on helvetin kuuma. Kerron tämän ilahduttaakseni teitä kaikkia.
Kiitos ilahduttamisesta, sitä kaivattiin kaiken tämän jankkauksen keskelleKärppä on ihana ja mahtava esiintyjä. Ja ihan paras! Disclaimer: Tämä kommentti on puhdasta ilahduttamista, jota saa tehdä mielinmäärin.
Laittoivat tuohon ekaan Kärtsä-stooriin että "The King is here", ja tää on siis joku Baltian musauutismedia, ei Kärtsän fanitili. (Tämä siis vain ilahduttamisena, ei ihannointina)Täällä erinomaista lähikuvaa Latvian keikalta!Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Ihana kokoelma
Postasihan Bojankin paluustooriinsa The Kingistä.Laittoivat tuohon ekaan Kärtsä-stooriin että "The King is here", ja tää on siis joku Baltian musauutismedia, ei Kärtsän fanitili. (Tämä siis vain ilahduttamisena, ei ihannointina)
No ei. Mä en itse keksinyt että vois viedä jotain vaan täällä intoiltiin, että se vois olla kivaa ja joidenkin toive oli (itselleni sillä ei olisi ollut väliä), että annetaan mieluummin sukat kuin heitellään rintaliivejä (aivan kuin nämä olisivat vaihtoehdot).Olihan sukkien tai korun vieminenkin kun he saa niitä kymmenittäin/satoja. Eli sinun piti vain päästä antamaan omat juttusi vaikka ei ollut kenellekään news tai ellei tavoitteenasi ole kokea itsesi parempana ihmisenä omissa silmissäsi.
Tuommoiselle beach-party festariyleisölle semmoinen on vain hauska ja erikoinen lisä, ei kukaan yleisössä nolostele. Festarin somesta on nähnyt että on tosi rento hyvän mielen festari hyvällä ilmapiirillä, ei ne siellä nolostele.Kun nyt vaan ei sitä Tequilaa Anteeksi. Mua nolottaa se.
Ihanan ilahduttava juttu. Viisuissahan puhuttiin K:sta noin (King). Tosi kiva jos on edelleen käytössä.Laittoivat tuohon ekaan Kärtsä-stooriin että "The King is here", ja tää on siis joku Baltian musauutismedia, ei Kärtsän fanitili. (Tämä siis vain ilahduttamisena, ei ihannointina)
Vähän OT mutta kelasin noi musauutismedian instastoryt läpi ja siellä oli tällainen artisti jonka ig-nimessä on WATAFAKLaittoivat tuohon ekaan Kärtsä-stooriin että "The King is here", ja tää on siis joku Baltian musauutismedia, ei Kärtsän fanitili. (Tämä siis vain ilahduttamisena, ei ihannointina)
Kiitos, ilahdutti
Kiitos kivasta kommentista, arvon rauhanrakentajaMaailmassa on niin paljon negatiivisuutta ja ilkeyttä, että kaikki positiivinen, kehut, kannustukset yms. on aina tarpeen ja sopii kaikkialle.
K on ihana, positiivinen ja lahjakas.
B on kaunis, taitava, upea.
Hämeenlinna on kaunis paikka ja Juren villasukat oli oikeasti kivat.
Kaikki kommentit ovat täällä ihan yhtä älykkäitä, maisteritasoisia ja juuri passeleita, jos eivät hauku ketään.
Aivan kuin ei muut artistit näyttäis? Ihan turha huomio, taidat kirjoitella tuollaista shaibaa vaan että voit kuvitella itse olevasi parempi ihminen.Kiitos ilahduttamisesta, sitä kaivattiin kaiken tämän jankkauksen keskelle
Kärtsä näyttää taas niin onnelliselta tuolla lavalla, on selvästi ilahtunut siitä että niin monet latvialaiset fanit ovat tulleet häntä ilahduttamaan ja jopa vähän ihailemaan
Ei saa tietenkään. Ajattele nyt niitä useassa viestissäsi mainitsemiasi muita artisteja.No ei. Mä en itse keksinyt että vois viedä jotain vaan täällä intoiltiin, että se vois olla kivaa ja joidenkin toive oli (itselleni sillä ei olisi ollut väliä), että annetaan mieluummin sukat kuin heitellään rintaliivejä (aivan kuin nämä olisivat vaihtoehdot).
Koska tykkään kutoa ja ryhmässä toivottiin, että heille kudotaan sukkia päätin kutoa.
Niitä korujahan he pitää näkyvästikin niin jos Bojan laittaa saamansa korin käteensä niin ei kai se voinut kauhean ikävä juttu olla
Saa kai heille sellaista antaa mistä on heille jotain iloa?
Voi luoja, lopeta jo toi turhan tärkeä p*skan jauhanta. Et ole kirjoittanut mitään niin älykästä tänä koko iltana että sitä tarvitsee suoltaa sivutolkulla.Aivan kuin ei muut artistit näyttäis? Ihan turha huomio, taidat kirjoitella tuollaista shaibaa vaan että voit kuvitella itse olevasi parempi ihminen.