vierailija
Joo, niin postasi. Se nimitys vain lähti sieltä Viisuista ja siksi tuo Latvian mediakin sitä taitaa käyttää.Postasihan Bojankin paluustooriinsa The Kingistä.
Joo, niin postasi. Se nimitys vain lähti sieltä Viisuista ja siksi tuo Latvian mediakin sitä taitaa käyttää.Postasihan Bojankin paluustooriinsa The Kingistä.
Niin muakin, sen takiahan me täällä ollaan ilahtuneitaKärtsä niinkun ylipäätään ilahduttaa mua tosi paljon. Kärppy. Jerppa. Kärtsy. Jere.
MRS
Me keskustelemme. Meillä on vuorovaikutustilanne.Noi kehumiset vain on niin turhia! Itsellennekö te niitä kirjoittelette? Jo on omakehuvaista porukkaa. Artisti josta MINÄ pidän on maailman PARAS. Koska MINÄ pidän siitä.
Ehkä se fandon on sulle sopivampi? Vink vink.Mitä lueskelin sitä Coldplay-ryhmää niin en muista yhtäkään tuollaista hölmöä bändin kehumispostausta! Miksiköhän niitä ei näkynyt? Konserttia kyllä kehuttiin ja tunnelmaa, mutta ei tarvinnut lukea miten milja-petterin mielestä Chris Martin on ylimaallisen upea ja varmasti onnellinen saadessaan tulla Helsinkiin!
No menehän sinne sitten, jos se tuntuu paremmalta fanituspaikalta. Miks vänkäät täällä. Et pysty kuitenkaan muuttamaan muiden fanien toimintaa ja tapaa fanittaa.Mitä lueskelin sitä Coldplay-ryhmää niin en muista yhtäkään tuollaista hölmöä bändin kehumispostausta! Miksiköhän niitä ei näkynyt? Konserttia kyllä kehuttiin ja tunnelmaa, mutta ei tarvinnut lukea miten milja-petterin mielestä Chris Martin on ylimaallisen upea ja varmasti onnellinen saadessaan tulla Helsinkiin!
Tsjeääh!Noi kehumiset vain on niin turhia! Itsellennekö te niitä kirjoittelette? Jo on omakehuvaista porukkaa. Artisti josta MINÄ pidän on maailman PARAS. Koska MINÄ pidän siitä.
Mä taas luin JO-ryhmää ja siellä oli paaaaljon juttuja miten ihania pojat ovat ja miten ovat varmasti ikionnellisia kun saavat käydä Suomessa keikoilla.Mitä lueskelin sitä Coldplay-ryhmää niin en muista yhtäkään tuollaista hölmöä bändin kehumispostausta! Miksiköhän niitä ei näkynyt? Konserttia kyllä kehuttiin ja tunnelmaa, mutta ei tarvinnut lukea miten milja-petterin mielestä Chris Martin on ylimaallisen upea ja varmasti onnellinen saadessaan tulla Helsinkiin!
Hei kuule. Lopettaisit jo.Mitä lueskelin sitä Coldplay-ryhmää niin en muista yhtäkään tuollaista hölmöä bändin kehumispostausta! Miksiköhän niitä ei näkynyt? Konserttia kyllä kehuttiin ja tunnelmaa, mutta ei tarvinnut lukea miten milja-petterin mielestä Chris Martin on ylimaallisen upea ja varmasti onnellinen saadessaan tulla Helsinkiin!
Oletko käynyt optikolla lähiaikoina? Vaivaisikohan ikänäkö? Olen CP ryhmissä nähnyt paljon bändin ja keikkojen kehumista. Ei siis ilahduttamista vaan ihan oikeaa kehumista. Ne ei siellä ollenkaan ajattele muita artisteja Mene äkkiä sinne ohjeistamaan ennen kuin Taylor kuulee?Mitä lueskelin sitä Coldplay-ryhmää niin en muista yhtäkään tuollaista hölmöä bändin kehumispostausta! Miksiköhän niitä ei näkynyt? Konserttia kyllä kehuttiin ja tunnelmaa, mutta ei tarvinnut lukea miten milja-petterin mielestä Chris Martin on ylimaallisen upea ja varmasti onnellinen saadessaan tulla Helsinkiin!
Se jatkaa niin pitkään kun joku jaksaa keskustella sen kanssa. Mitäpä jos lopettaisitte?Hei kuule. Lopettaisit jo.
No sekin tyhmää parafanimeininkiä.Mä taas luin JO-ryhmää ja siellä oli paaaaljon juttuja miten ihania pojat ovat ja miten ovat varmasti ikionnellisia kun saavat käydä Suomessa keikoilla.
Tämä jotenkin aina ilahduttaaTsjeääh!
Jatkaa muutenkin, tarttuu nyt jokaiseen Kärtsää hyvässä valossa esittävään kommenttiin. Hämeenlinna veti kupin nurin.Se jatkaa niin pitkään kun joku jaksaa keskustella sen kanssa. Mitäpä jos lopettaisitte?
Kuppia oli varmaan muutenkin otettu liikaa tänä iltana.Jatkaa muutenkin, tarttuu nyt jokaiseen Kärtsää hyvässä valossa esittävään kommenttiin. Hämeenlinna veti kupin nurin.
Niin, ehkä soiton ja keikkojen, mutta se on vähän eri asia kuin hallusinoida, miten ONNELLISELTA Chris Martin nyt näytti kun pääsi Suomeen. Tuollaiset ei minusta kuulu fanitukseen, kun niissä mennään tavallaan sen henkilön pään sisään väittämään mitä kirjoittaja itse keksii.Oletko käynyt optikolla lähiaikoina? Vaivaisikohan ikänäkö? Olen CP ryhmissä nähnyt paljon bändin ja keikkojen kehumista. Ei siis ilahduttamista vaan ihan oikeaa kehumista. Ne ei siellä ollenkaan ajattele muita artisteja Mene äkkiä sinne ohjeistamaan ennen kuin Taylor kuulee?
Mä en juo alkoholia ikinä kotona.Kuppia oli varmaan muutenkin otettu liikaa tänä iltana.
Hesa on parempi.Hämeenlinna on ihan kiva kesäkaupunki.
Krhm, mites Janin intensiivinen katse lentokentällä...?Niin, ehkä soiton ja keikkojen, mutta se on vähän eri asia kuin hallusinoida, miten ONNELLISELTA Chris Martin nyt näytti kun pääsi Suomeen. Tuollaiset ei minusta kuulu fanitukseen, kun niissä mennään tavallaan sen henkilön pään sisään väittämään mitä kirjoittaja itse keksii.
Voi ei, nyt sekin tekosyy sun psykooseille meni.Mä en juo alkoholia ikinä kotona.
En mä väittänyt mitään. Se oli mun kokemus, ei ihastelua, miten intensiivisesti hän katsoi Koska en ihastellut sitä, vaan ihmettelin, että tulkitsinkohan oikein että katsoi intensiivisesti vai mistä se kokemus johtui.Krhm, mites Janin intensiivinen katse lentokentällä...?