Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä muuta täällä shippauspalstalla on tehty viimeisen reilun vuoden ajan kuin tulkittu päähenkilöiden ilmeitä ja kuinka onnellisilta he näyttää yhdessä ja ovat varmaan ihastuneita. Eli siis laitettu meidän omia ajatuksia näiden henkilöiden pään sisään. Ja tämä on ollut kaikille ihan ok 😅
 
vierailija
Niin, ehkä soiton ja keikkojen, mutta se on vähän eri asia kuin hallusinoida, miten ONNELLISELTA Chris Martin nyt näytti kun pääsi Suomeen. Tuollaiset ei minusta kuulu fanitukseen, kun niissä mennään tavallaan sen henkilön pään sisään väittämään mitä kirjoittaja itse keksii.
Niin että kun sinusta Joksut olivat onnellisia, kun olit heitä vastassa lentokentällä, niin eipä tainnut sekään kuulua fanitukseen. Olet muuten tehnyt tätä koko tämän vuoden. Tuomitset muissa kirjoittelijoissa sen, ,mitä itse olet tehnyt ja teet heti seuraavana päivänä. Väännät ja valehtelet, vaikka todisteita löytyy, kun selaa ketjua taaksepäin. Olen monta kertaa sanonut jo aiemminkin, ettet ole itsellesi rehellinen. Olet kehunut täällä Bojania, siis mielettömillä ylistyssanoilla esimerkiksi NT:n jälkeen, mutta nyt yllättäen samaa ei saisi tehdä K:sta. Lupasit 007:lle jättää hänen haukkumisensa, kun hän kehui sukkiasi, mutta heti seuraavan kiukunpuuskan tullen vedit aiheen taas esiin ja vedät edelleenkin. Mitkään lupauksesi ja väittämäsi eivät pidä paikkaansa. Kunhan vain haluat komennella ja ilkeillä muille asioista, joita itse teet koko ajan.
 
vierailija
Niin että kun sinusta Joksut olivat onnellisia, kun olit heitä vastassa lentokentällä, niin eipä tainnut sekään kuulua fanitukseen. Olet muuten tehnyt tätä koko tämän vuoden. Tuomitset muissa kirjoittelijoissa sen, ,mitä itse olet tehnyt ja teet heti seuraavana päivänä. Väännät ja valehtelet, vaikka todisteita löytyy, kun selaa ketjua taaksepäin. Olen monta kertaa sanonut jo aiemminkin, ettet ole itsellesi rehellinen. Olet kehunut täällä Bojania, siis mielettömillä ylistyssanoilla esimerkiksi NT:n jälkeen, mutta nyt yllättäen samaa ei saisi tehdä K:sta. Lupasit 007:lle jättää hänen haukkumisensa, kun hän kehui sukkiasi, mutta heti seuraavan kiukunpuuskan tullen vedit aiheen taas esiin ja vedät edelleenkin. Mitkään lupauksesi ja väittämäsi eivät pidä paikkaansa. Kunhan vain haluat komennella ja ilkeillä muille asioista, joita itse teet koko ajan.
En mä ole mitään tulkinnut, että Joksut oli onnellisia, mä viittaan siihen kuinka he iloitsivat siitä, että heitä on sina oltu vastassa. Missä K on sanonut puoliakaan niistä jutuista, mitä täällä hallusinoidaan hänen päähänsä? Ikinä ei ole sanonut niistä jutuista mitään. Pelkkää arvailua, jotta kirjoittaja saa korottaa henkilön jalustalle ja kiivetä itse perässä ja kokea tämän siivellä itsessään jotain samaa.
 
vierailija
Mua ilahduttaa nämä kaksi ja halusin ilahduttaa muitakin 🥰

Älä lue jos et tykkää shippauksesta. Mietin sitä kun B sanoi, että viisujen finaalin jälkeen saivat vielä paremman yhteyden( en nyt muista tarkkaa lausetta). K oli hieman hiprakassa silloin ja sitä ennen oli aika lailla ollut selvinpäin. Lähtiköhän osa K:n estoja pois kun oli hiprakassa, ehkä tunteita helpompi kertoa tai ehkä jopa jotain tapahtui heidän välillään. B vaikutti ainakin innokkaalta ja ei välttämättä olisi laittanut pahitteeksi jos jotain olisi tapahtunut.
 
vierailija
En mä ole mitään tulkinnut, että Joksut oli onnellisia, mä viittaan siihen kuinka he iloitsivat siitä, että heitä on sina oltu vastassa. Missä K on sanonut puoliakaan niistä jutuista, mitä täällä hallusinoidaan hänen päähänsä? Ikinä ei ole sanonut niistä jutuista mitään. Pelkkää arvailua, jotta kirjoittaja saa korottaa henkilön jalustalle ja kiivetä itse perässä ja kokea tämän siivellä itsessään jotain samaa.
Hän sanoi, että vaikka ei meninsi edes Hämeenlinnaan, niin turpaan tulee. Ja oli siinä täysin oikeassa.
 
vierailija
Kärtsä on ennustaja, näkijä suorastaan. Vähintäänkin hän aistii Hämeenlinnasta tihkuvan pahan energian.
Kyllä, kyllä tai saanut suoraa viestiä tai jopa viestiä mutkan kautta. Jotain totuutta tässä lienee ja joku kärvistelee tuskissaan.
Oikeasti tää on kyllä aika kamalaa, että yksi myrkyllinen tyyppi saa minut ja varmaan monen muunkin chillin ihmisen kirjoittelemaan yhtä kamalia viestejä kuin hän. Lupaan yrittää olla parempi ihminen huomenna. Vaikka sekin on varmaan väärin tämän yhden mielestä, koska se on itsensä nostamista eikä sallittua. Kaikkien pitää taantua samalle tasolle.
 
vierailija
Ajattelitko ennen keikkaa ehkä vähän, että koska toisella lavalla oli paikallinen artisti, niin on kyllä riski, että K sais e h k ä täyteen vaan eturivin..?
No ei näistä oikeasti koskaan tiedä. Kärtsä ekaa kertaa Latviassa, kyseessä iso festari eikä oma keikka ja samaan aikaan esiintyy joku paikallinen bändi, joka voi olla vaikka kuinka suosittu vaikka ei päälavalla olisikaan. En uskonut, että pelkkä eturivi, mutta olen aina aidosti (sic!) ilahtunut, kun Kärtsä vetää ulkomailla suomeksi ja paikalla on reippaasti yleisöä.
 
vierailija
No ei näistä oikeasti koskaan tiedä. Kärtsä ekaa kertaa Latviassa, kyseessä iso festari eikä oma keikka ja samaan aikaan esiintyy joku paikallinen bändi, joka voi olla vaikka kuinka suosittu vaikka ei päälavalla olisikaan. En uskonut, että pelkkä eturivi, mutta olen aina aidosti (sic!) ilahtunut, kun Kärtsä vetää ulkomailla suomeksi ja paikalla on reippaasti yleisöä.
Eli floppia odotat?
 
vierailija
Sanoisit suoraan, pelkään, että floppaa tänään eikä tuonne löydä yleisöä.
Sit jos ei niin ”hyvä että keikka meni hyvin!”
Eikä että kehunpa tässä taas miten hyvin oli yleisöä, ihmeellisemmin kuin kellään!
 
vierailija
Sanoisit suoraan, pelkään, että floppaa tänään eikä tuonne löydä yleisöä.
Sit jos ei niin ”hyvä että keikka meni hyvin!”
Eikä että kehunpa tässä taas miten hyvin oli yleisöä, ihmeellisemmin kuin kellään!
Onko sulla päässä isokin vika? :) Koska aika rajoittunutta sun kommunikointi, jos tuossa on sanavarastosi ainoat tavat kommunikoida miten joku keikka meni.
 

Yhteistyössä