Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varsinkin jos kehuu niin, että tulee tunne, että koska KEHUJA diggaa artistia, tämä on sata kertaa parempi kuin muut.
Ehkä sillä haetaan jotain pisteitä omissa silmissä itselle, koska eihän se kehuminen täällä johda yhtään mihinkään. Ollaan itse vähän parempi ihminen kun arvosteltiin artistia ylöspäin. No, eihän se tietenkään niin mene.
MITÄ HELVETTIÄ SÄ SELITÄT ??? 🤯😳
 
vierailija
Minäkin muistan tämän. Itse kertoi palstalla että oli laittanut jotain useita suomen kieleen/Kalevalaan liittyviä viestejä B:lle. B ei ollut vastannut viesteihin, mutta oli tullut silloin heti perään se dm estäminen. Tämä oli Viisujen tai B:n Supmen vierailun aikoihin. Se kuulosti silloin jo niin omituiselta. Voi apua, mitäköhän se on sinne laittanut
Siis Tolkienista laitoin, että oli ottanut vaikutteita suomenkielestä. Kun postasivat että joku sana Irlannissa kuulosti hobittikieleltä vai miten se olikaan. Ja en usko että Bojan siinä mitään esti, vaan insta, automaattisesti. Eli Bojanin insta oli jo silloin estetty.
Aivan käsittämätön suhtautuminen, että tuossa kommentissa oli jotain väärää. ajattelin, että suomi-faneina heitä voisi kiinnostaa. Viesti meni kuitenkin silloin läpi joko Jokereiden tai Rekon tilille.
 
vierailija
Mä nauran täällä ihan sikana tälle ihastelujankkaukselle, on jotenkin just siinä semmoisen sekoilun rajoilla että ei vaan pysty lukemaan vakavalla naamalla. Ja Kärtsäån Keikkaa tietty "ihannoin" tässä sivussa.
 
vierailija
Mutta näissä viesteissä et puhu bändin mielestä vaan siitä miten fanit käyttäytyvät narsistisesti. Itse olet hyvä esimerkki kun olet sitä mieltä, että bändi ilahtui juuri sinusta vastassa lentokentällä. Sekä nostat itseäsi ylemmäs kun olet itse se paras fani.
En ole sitä mieltä vaan viittaan siihen, että he itse kiittivät Ruisrockissa kentällä vastassa olemisesta.
 

Yhteistyössä