vierailija
Tää voisi olla mun näppikseltä/luurista, joskaan en olisi osannut koota kaikkia näitä pointteja yhteenTämä B & J tarina on ainakin mulle ollut pääosin hyvän mielen asia. Kaikki uutiset ja muutenkin maailmanmeno on ollut viime aikoina todella ankeaa ja surkeaa. J toi Käärijän upeana euroviisumatkan aikana iloa ja myös ylpeyttä olla suomalainen. JO tuo varmasti jotain samaa vielä pienempään Sloveniaan, kuinka bändi on tullut suosituksi heidän omalla kielellään ympäri Eurooppaa.
Kuten joku muukin, olen tosiaan viime päivät pohtinut miksi mulle olisi niin tärkeää että he olisivat yhdessä. Mutta aina päädyn samaan lopputulokseen. Olen mielestäni nähnyt heidän välillä jotain sellaista mitä en ehkä ole koskaan nähnyt kenenkään välillä, jotain sellaista yhteyttä jonka vuoksi tuntuu että heidän pitäisi olla yhdessä.
Ja kaiken tämän huuman keskellä mä ihastuin täysin JOn musiikkiin ja erityisesti Bojanin suloisuuteen. Se on sellaista suojelevaa ihastusta, että haluaisin hänellä kaiken olevan hyvin ja asiat niin kuin hän toivoisi niiden olevan.
Enid
Ja mäkin ajattelen että tässä kuviossa ihastuttiin jollakin tarkemmin määrittelemättömällä tavalla _ihmiseen_ ja löytyi sellainen yhteys, joka saattaa hyvinkin säilyä välimatkasta ja harvoista tapaamisista huolimatta.