Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä B & J tarina on ainakin mulle ollut pääosin hyvän mielen asia. Kaikki uutiset ja muutenkin maailmanmeno on ollut viime aikoina todella ankeaa ja surkeaa. J toi Käärijän upeana euroviisumatkan aikana iloa ja myös ylpeyttä olla suomalainen. JO tuo varmasti jotain samaa vielä pienempään Sloveniaan, kuinka bändi on tullut suosituksi heidän omalla kielellään ympäri Eurooppaa.

Kuten joku muukin, olen tosiaan viime päivät pohtinut miksi mulle olisi niin tärkeää että he olisivat yhdessä. Mutta aina päädyn samaan lopputulokseen. Olen mielestäni nähnyt heidän välillä jotain sellaista mitä en ehkä ole koskaan nähnyt kenenkään välillä, jotain sellaista yhteyttä jonka vuoksi tuntuu että heidän pitäisi olla yhdessä.

Ja kaiken tämän huuman keskellä mä ihastuin täysin JOn musiikkiin ja erityisesti Bojanin suloisuuteen. Se on sellaista suojelevaa ihastusta, että haluaisin hänellä kaiken olevan hyvin ja asiat niin kuin hän toivoisi niiden olevan.

Enid
Tää voisi olla mun näppikseltä/luurista, joskaan en olisi osannut koota kaikkia näitä pointteja yhteen 💕

Ja mäkin ajattelen että tässä kuviossa ihastuttiin jollakin tarkemmin määrittelemättömällä tavalla _ihmiseen_ ja löytyi sellainen yhteys, joka saattaa hyvinkin säilyä välimatkasta ja harvoista tapaamisista huolimatta.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Tämä on vastikään julkaistu Subs kanavalla, ei ole ehkä vielä linkitetty tänne? Pitkä ja mielenkiintoinen haastis Bojanilta, puhuu äidinkielestään ja monista asioista. K mainitaan myös, kannattaa katsoa jos et ole vielä nähnyt.

🌙💜

 
vierailija
Ei Mikkeä mukaan kiitos, uskon, että saatettaisiin ylläpidolle ilmoittaa. Ei kiinnosta kovasti nuo muutkaan, en usko, että sieltä tulee mitään lisäarvoa tähän. Nykytilanne kiintoisampi. Mielipiteeni on, että kyllä tässä jotain suukkoja enemmän on ollut näiden välillä hands/blow tms. Ei välttämättä montaa kertaa, mutta seksuaalisuutta on mukana heidän välillä verraten B:n esiintyminen Maen kanssa ja B&K Tavastia, ihastuineita ovat molemmat, mutta tilanne on mutkikas.
Samaa sanottiin jokereidenkin luennasta, ettei tuo mitään lisäarvoa ja "vanha juttu jo" mutta musta ainakin niistä tuli paljon kaikkea uutta näkökulmaa. Ja mulle kelpaa ihan kuka vaan kolmesta luennan kohteeksi. Mikke ehkä on vähän sillee rajamailla että onko yksityishenkilö vai ei mutta eihän se kyllä viisujen aikana pysyny mitenkään näkymättömissä? Eikä itseasiassa vieläkään, ainakaan Jereen liittyvissä asioissa ja niitähän luentakin käsittelisi eikä vaikka Miken omaa elämää?
 
vierailija
Samaa sanottiin jokereidenkin luennasta, ettei tuo mitään lisäarvoa ja "vanha juttu jo" mutta musta ainakin niistä tuli paljon kaikkea uutta näkökulmaa. Ja mulle kelpaa ihan kuka vaan kolmesta luennan kohteeksi. Mikke ehkä on vähän sillee rajamailla että onko yksityishenkilö vai ei mutta eihän se kyllä viisujen aikana pysyny mitenkään näkymättömissä? Eikä itseasiassa vieläkään, ainakaan Jereen liittyvissä asioissa ja niitähän luentakin käsittelisi eikä vaikka Miken omaa elämää?
Niin siis Mikke ei ollut yksityishenkilönä mukana siellä euroviisuissa, vaan teki UMK:lle sen YouTube sarjan "Käärijän matka euroviisuihin".
 
vierailija
Tää voisi olla mun näppikseltä/luurista, joskaan en olisi osannut koota kaikkia näitä pointteja yhteen

Ja mäkin ajattelen että tässä kuviossa ihastuttiin jollakin tarkemmin määrittelemättömällä tavalla _ihmiseen_ ja löytyi sellainen yhteys, joka saattaa hyvinkin säilyä välimatkasta ja harvoista tapaamisista huolimatta.
Sama täällä. Muistelen, että joskus kirjoitinkin, että tuollaista suhdetta ei yleensä pääse näkemään. Varmaankin näitä tapahtuu, mutta niitä ei pääse seuraamaan niinkuin tässä tapauksessa on päässyt. Olen yrittänyt päästä irti suhteen seuraamisesta sanomalla itselleni, että en edes tunne heitä, ei kuulu minulle tai sanomalla itselleni kylmästi, että se on nyt loppu, siihen on sopeuduttava. Samalla olen yrittänyt keskittyä seuraamaan vain jokereita tai lähinnä siis tietysti Bojania. Mutta ei auta, en pääse näistä kahdesta eroon. K ei itsenään niin kiinnosta enää. Bojan on sitten ihan oma lukunsa tässä sopassa, on kyllä niin valloittava tapaus, toivon kovasti hänen selvinneen ja selviävän kaikesta tästä B K ryöpytyksestä ilman ikäviä seurauksia tai pettymyksiä.
 
vierailija
Oh puppy paita ja pinkit kaulakorut joita jo toissapäivänä tihrustelin 🤓 ja nuo pinkit sydämet kuvassa 😭💖

Kuvaajan storysta löytyy vastaavat otokset kaikista Jokereista, ihania!

Ja hauskaa miten Kärtsä tykkää kaiken maailman storyista mutta ei suoraan B feediin. Näyttää kyllä B olevan mielessä ☺

🌺💚
 
vierailija
Mulla kanssa samoin kuin osalla menee sekaisin realiteetit ja mielikuvitus. En ole ihan varma, onko mulle hyvä kirjoittaa ficcejä, mutta toisaalta tykkään siitä ja kuten olen sanonut, olen iloinen että osaan taas käyttää mielikuvitustani niin haluan sitä ruokkia.
Mä ihan oikeasti toivon, että B&J olisivat yhdessä. Ja jotenkin mun päässä BJ ei olisi gf pettämistä vaan "sen kuuluu mennä niin", mikä on oikeasti ihan sairasta.

Toisaalta tästä olen saanut niin paljon hyvää, että olen onnellinen että olen kokenut tämän. Enkä usko että ilman BJ olisin alkanut kuuntelemaan JO ja nyt olen aivan korviani myöten rakastunut JO musiikkiin ❤

Mango
 
vierailija
Mulla kanssa samoin kuin osalla menee sekaisin realiteetit ja mielikuvitus. En ole ihan varma, onko mulle hyvä kirjoittaa ficcejä, mutta toisaalta tykkään siitä ja kuten olen sanonut, olen iloinen että osaan taas käyttää mielikuvitustani niin haluan sitä ruokkia.
Mä ihan oikeasti toivon, että B&J olisivat yhdessä. Ja jotenkin mun päässä BJ ei olisi gf pettämistä vaan "sen kuuluu mennä niin", mikä on oikeasti ihan sairasta.

Toisaalta tästä olen saanut niin paljon hyvää, että olen onnellinen että olen kokenut tämän. Enkä usko että ilman BJ olisin alkanut kuuntelemaan JO ja nyt olen aivan korviani myöten rakastunut JO musiikkiin

Mango
Koen kanssa juuri näin samoin! Että K&B vain kuuluu olla 💚 ja että se on jotain muuta kuin arjen parisuhde, että nämä ovat vaan ihan eri asioita. Ajattelen itse muutoinkin, että rakkaus (mitä rakkautta onkaan) ei ole keneltäkään pois ja moni asia voi olla totta samaan aikaan. Toki avoin kommunikaatio on tosi tärkeää monien ihmis/rakkaussuhteiden tilanteissa.

Sit ajattelen myös, että lopultahan tässä on meidän ajatukset, peilisolureaktiot, tulkinnat, jotka saa aikaan isoja tunteita ja vahvoja kehollisia reaktioita. Niin sekin on ok ja hyväksikin levähtää ja nauttia ja herutella välillä ficci maailmassa ja ottaa ne fiilikset mitä se antaa. Se on ollut upeaa luovaa taitavaa kirjoittamista ja mielen maailmassa leikittelyä, heittäytymistä, ja vaikuttaa meihin ihan yhtä lailla, eli jatkakaa ihmeessä 💚

Ja kun ei voida kuitenkaan tietää, niin oletetaan hyvää, vai miten se Mauno Koivisto tapasi sanoa.

Mulla nyt hyvä mieli, kun B hehkunut ja fiilistellyt UK keikkojen jälkeen ja taas feedissäkin. Uskon ja luotan, että K ollut jotenkin hengessä mukana suoraan hänelle ❤

Ja rakkaus kyssäri taas!
 
vierailija
Koen kanssa juuri näin samoin! Että K&B vain kuuluu olla ja että se on jotain muuta kuin arjen parisuhde, että nämä ovat vaan ihan eri asioita. Ajattelen itse muutoinkin, että rakkaus (mitä rakkautta onkaan) ei ole keneltäkään pois ja moni asia voi olla totta samaan aikaan. Toki avoin kommunikaatio on tosi tärkeää monien ihmis/rakkaussuhteiden tilanteissa.

Sit ajattelen myös, että lopultahan tässä on meidän ajatukset, peilisolureaktiot, tulkinnat, jotka saa aikaan isoja tunteita ja vahvoja kehollisia reaktioita. Niin sekin on ok ja hyväksikin levähtää ja nauttia ja herutella välillä ficci maailmassa ja ottaa ne fiilikset mitä se antaa. Se on ollut upeaa luovaa taitavaa kirjoittamista ja mielen maailmassa leikittelyä, heittäytymistä, ja vaikuttaa meihin ihan yhtä lailla, eli jatkakaa ihmeessä

Ja kun ei voida kuitenkaan tietää, niin oletetaan hyvää, vai miten se Mauno Koivisto tapasi sanoa.

Mulla nyt hyvä mieli, kun B hehkunut ja fiilistellyt UK keikkojen jälkeen ja taas feedissäkin. Uskon ja luotan, että K ollut jotenkin hengessä mukana suoraan hänelle

Ja rakkaus kyssäri taas!
Lisään hieroglyfit 😅🌺💚
 
vierailija
Mulla kanssa samoin kuin osalla menee sekaisin realiteetit ja mielikuvitus. En ole ihan varma, onko mulle hyvä kirjoittaa ficcejä, mutta toisaalta tykkään siitä ja kuten olen sanonut, olen iloinen että osaan taas käyttää mielikuvitustani niin haluan sitä ruokkia.
Mä ihan oikeasti toivon, että B&J olisivat yhdessä. Ja jotenkin mun päässä BJ ei olisi gf pettämistä vaan "sen kuuluu mennä niin", mikä on oikeasti ihan sairasta.

Toisaalta tästä olen saanut niin paljon hyvää, että olen onnellinen että olen kokenut tämän. Enkä usko että ilman BJ olisin alkanut kuuntelemaan JO ja nyt olen aivan korviani myöten rakastunut JO musiikkiin

Mango
En myöskään usko, että JO olisi löytynyt ilman tätä shippausta. Vaikka kyllä multa jäi viisuista monta muutakin biisiä soittolistalle. Mutta olen ajatellut ettei sillä väliä miten sen bändin löytää, ei sitä haluaisi kuunnella jollei musiikki olisi hyvää. Myönnän tässä, että Käärijän biiseistä ei mulle iske ollenkaan niin moni kuin JOn.

Mä just tänään mietin itseäni vuosi sitten, kuinka paljon onnellisempi ja elämäniloisempi olenkaan tänään! Ja kyllä mä tän pistän suurimmaksi osaksi tämän ihme sekoamisen lukuun. Koska mikään muu ei mun elämässä ei ole muuttunut.

Ficcien myötä on kivasti tosiaan löytynyt niin oma mielikuvitus kuin into kirjoittaa. Nyt olen kirjoittanut tarinaa, joka ei ole ficci näistä kahdesta, vaan ovat mukana ihan sellaisina kuin nyt ovat, eli innoittajina elää elämää.

Enid

ps. En ole Mango lukenut vielä uusinta ficciäsi, säästelen huomiselle. Tänään tämä mamma vetää skumppakännit kaverin kanssa
 
vierailija
Oh puppy paita ja pinkit kaulakorut joita jo toissapäivänä tihrustelin ja nuo pinkit sydämet kuvassa

Kuvaajan storysta löytyy vastaavat otokset kaikista Jokereista, ihania!

Ja hauskaa miten Kärtsä tykkää kaiken maailman storyista mutta ei suoraan B feediin. Näyttää kyllä B olevan mielessä
Tämäpä itsellekin tulee mieleen. Fanit kyllä juoruavat kaiken heti, ei paljon todellisesia yksityisiä tykkäilyjä enää ole, paitsi tietty toivottavasti poikien välillä. 💚🧡

Olen kyllä päästäni vialla kun nuo upeat muistelot Briteistä, jonka "valloituksesta" B on aiheesta ihan pähkinöinä, aiheuttaa myös itsessä pienen haikeuden piston. Upeita uusia yhteyksiä, todella merkittävän markkina-alueen ja myös osin musiikillisten vaikutteiden alueen valloitusta... niin upeaa. Ja silti toivon että jollain tasolla pottatukka olisi osa tuota. Edes niiden tykkäilyjen ja tsemppien muodossa tukemassa ja iloitsemassa. Toivottavasti yksityisesti koska B tuntuu putkahtelevan mieleen koko ajan.

Mä en ole varma kenen sydän lopulta tässä menossa särkyi... Elämä menee hurjalla vauhdilla eteenpäin nousukiidossa.

🌙💜
 
vierailija
En myöskään usko, että JO olisi löytynyt ilman tätä shippausta. Vaikka kyllä multa jäi viisuista monta muutakin biisiä soittolistalle. Mutta olen ajatellut ettei sillä väliä miten sen bändin löytää, ei sitä haluaisi kuunnella jollei musiikki olisi hyvää. Myönnän tässä, että Käärijän biiseistä ei mulle iske ollenkaan niin moni kuin JOn.

Mä just tänään mietin itseäni vuosi sitten, kuinka paljon onnellisempi ja elämäniloisempi olenkaan tänään! Ja kyllä mä tän pistän suurimmaksi osaksi tämän ihme sekoamisen lukuun. Koska mikään muu ei mun elämässä ei ole muuttunut.

Ficcien myötä on kivasti tosiaan löytynyt niin oma mielikuvitus kuin into kirjoittaa. Nyt olen kirjoittanut tarinaa, joka ei ole ficci näistä kahdesta, vaan ovat mukana ihan sellaisina kuin nyt ovat, eli innoittajina elää elämää.

Enid

ps. En ole Mango lukenut vielä uusinta ficciäsi, säästelen huomiselle. Tänään tämä mamma vetää skumppakännit kaverin kanssa
Skumppakännit on parasta 🤩 Ihanaa iltaa!

Mango
 
vierailija
Mä taas mietin kuunnellessani normaaleja suosikkejani (viimeksi Pulp, Coldplay, R.E.M., Kajagoogoo), että JO:sta (eikä K:sta) ei voi puhua musiikillisesti samana päivänäkään :(
 
vierailija
Olen miettinyt eilisillan jälkeen paljon sitä, miten hellästi Bojan ja Conor pitivät huolta epilepsiakohtauksen saaneesta fanista ja eilen illalla tuli myös vastaan yksi vanha. ei ihana linkki liittyen muutamaan muuhun, ei-musiikilliseen sankariini, ja aloin miettiä sitä, miten jotkut ihmiset ovat "luminary", kuten englanniksi voi sanoa, tietynlaisia valontuojia. Yleensä tuota termiä käytetään enemmän uramielessä, mutta on ihmisiä jotka ovat todella mahtavia alallaan, osa jopa suoranaisia neroja, ja joista myös hohkaa syvä lämpö, välittäminen ja sydämellisyys. Ja oli vaikea nukkua kun olin tästä niin fiiliksissä. :) Tuli taas mieleen kun Bojania tuolla toisaalla vaihteeksi dissataan "kylmäkiskoiseksi" opportunistiksi ja ties mitä.

Ja Novi Val on koskettava biisi, koska se kerto minusta samasta asiasta.

- Joymuffin
 
vierailija
Tuo Valontuoja-sana on ihana ja se sopii hyvin molempiin, Jereen ja Bojaniin. Olen nähnyt ig:ssä Jereä kutsuttavan sillä sanalla. Kun nuo kaksi ovat yhdessä Valo tuntuu vahvistuvan ja hohkaavan lämpöä. 💛
 
vierailija
Tämäpä itsellekin tulee mieleen. Fanit kyllä juoruavat kaiken heti, ei paljon todellisesia yksityisiä tykkäilyjä enää ole, paitsi tietty toivottavasti poikien välillä.

Olen kyllä päästäni vialla kun nuo upeat muistelot Briteistä, jonka "valloituksesta" B on aiheesta ihan pähkinöinä, aiheuttaa myös itsessä pienen haikeuden piston. Upeita uusia yhteyksiä, todella merkittävän markkina-alueen ja myös osin musiikillisten vaikutteiden alueen valloitusta... niin upeaa. Ja silti toivon että jollain tasolla pottatukka olisi osa tuota. Edes niiden tykkäilyjen ja tsemppien muodossa tukemassa ja iloitsemassa. Toivottavasti yksityisesti koska B tuntuu putkahtelevan mieleen koko ajan.

Mä en ole varma kenen sydän lopulta tässä menossa särkyi... Elämä menee hurjalla vauhdilla eteenpäin nousukiidossa.
Siis samaa ajattelen. Haluaisin, että K olisi osa tuota porukkaa, eikä tyytyisi Suomen silakkamarkkinoille. Mutta yritän ymmärtää K:ta, vaikka se kirpaisee. Miksi K ei uskalla nousta siihen lentokoneeseen ja repäisisi muutaman päivän muissa ympäröissä hengaamalla euroviisukavereiden kanssa Lontoossa, Sloveniassa tai jossain ilman crew:ta, ilman keikkaa?
 
vierailija
Itse kannatan luentaa, jossa myös Mikke mukana. Tehköön tarotar miten mielii, ilmeisesti hän tuntee jos luenta ei ole ns. oikein tai sitä ei voi tehdä. Luotetaan siis häneen. jos tuo yksi henkilö meinaa ilmiantaa niin täytyypä varmaan kytätä palstaa että ehdin tallentaa luennan. Olisko mitään arviota, milloin suunnilleen luentaa olisi tulossa?
No minä aion myös ilmiantaa luennan Mikestä, jos sellainen tänne tulee. Onpa täällä joillakin suuri tarve tällaiseen peen jauhantaan. Joku raja kuitenkin tuohonkin hommaan pitää vetää.
 
vierailija
Siis samaa ajattelen. Haluaisin, että K olisi osa tuota porukkaa, eikä tyytyisi Suomen silakkamarkkinoille. Mutta yritän ymmärtää K:ta, vaikka se kirpaisee. Miksi K ei uskalla nousta siihen lentokoneeseen ja repäisisi muutaman päivän muissa ympäröissä hengaamalla euroviisukavereiden kanssa Lontoossa, Sloveniassa tai jossain ilman crew:ta, ilman keikkaa?
Artistien pitää takoa silloin kun rauta on kuumana. Uran luominen on varmasti tällä hetkellä se yksi tärkeimmistä asioista. Jokereiden keikka-aikataulu on ollut tuolla kiertueella todella kiireinen. Ei siinä kauheasti olisi ehditty hengailla Jeren kanssa. Luke ja Mae asuvat tuolla, niin tapaaminen heidän kanssa oli helppoa järjestää. Ei siinä paljon jää luppoaikaa ja se ns. luppoaika menee pitkältä kiertuebussissa.
 

Yhteistyössä