Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan siitä Matista vois tehdä, mutta eniten mä kyllä odottaisin luentaa J:n tämän hetken tilanteesta... siihen voisi sisällyttää kysymyksen, mihin mahdollisesti liittyisi se energiamamman kuvaama tukos, eli mihin liittyvää asiaa J ei saa sanottua/tuotua nyt esiin.
Juu, viimeisen tunnekatsaus luennan tein vaan 2.7 ja niissä on oltava kuukauden väli joten seuraavaan on vielä hetkinen aikaa. Ja kun joku kyseli että onko sukupuolella väliä luennoissa niin päsääntöisesti ei, mutta kyllä niistäkin voi omanlaisensa näkökulma kuitenkin tulla. 🔮
 
vierailija
Mäkin toisaalta oon samaa mieltä tosta et Mikke ehk pitäs jättää ulkopuolelle, mutta toisaalt harmittaa koska hän kuitenkin tuntee Jeren ihan eri tasolla kuin Matti tai Etel. Entäs Jesse, sehän on myös periaatteessa musabisneksessä myös?
 
vierailija
Itsekin olen queer, tosin cis-nainen ja tätä asiaa pohtinut. Oletko sitä mieltä, että Jere valehteli sanoessaan olevansa open-minded? Mitä mieltä olet siitä, että hän nostaa tarinoissaan ja kuvissaan esiin sateenkaarilippua? Entä mitä ajattelet siitä, kun hän sanoo että jokainen saa näyttää hänen keikoillaan vaikka p*reikää? Entä mitä ajattelet kuvasta, jossa hän oli Häärijän kanssa harrastavinaan seksiä? Entä siitä kun hän sanoi olleensa Bojanin kanssa 'romantic'? Mitä hän tarkoitti suudellessaan useita muita miehiä? Tuleeko näistä edellä mainituista kuva ihmisestä, jota kiinnostaisi jos ihmiset spekuloivat hänen seksuaalisella suuntauksellaan? Minulle ei, vaan tulee mieleen ihminen, joka ei välitä mitä toiset hänen suuntauksestaan ajattelevat ja ihminen, jota ei haittaa jos muut jossakin netin puutarhapalstoilla asiaa positiivisessa hengessä spekuloivat. Minä näen avoimen, ystävällisen, karismaattisen, huumorintajuisen, taitavan ihmisen. Asioista keskusteleminen ja shippaaminen eivät poissulje kunnioitusta artistia kohtaan.
En ole viisugay ja hän jossakin kohtaa kirjoitti, että lukee tosi harvoin tätä ketjua. Muistan, että hän on noista kyseisistä asioista (ainakin osasta) kirjoittanut vauva palstalla.
 
vierailija
Tässä valossa voisin kuvitella, että ruusuista jopa vaikka molemmat ovat pohjimmiltaan heteroita, mutta tarttuivat hetkeen, kun silloin siltä tuntui. Jotain pienen pientä kokeilua, koska oli muutenkin niin hyvä olla yhdessä.
Itse asiassa kuitenkin uskon, että tässä särkyi B:n sydän kuitenkin, ja J oli enempi se hetkeen tarttuja, juuri siihen hetkeen vaan.

Sipriina
Mulla on tullut vähän samanlainen olo tästä kuviosta.

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Olis kyllä jännä jos jonain päivänä saisi ”oikeat” vastaukset näihin satoihin pohdintoihin, mitä tälläkin foorumilla käydään. Että missä oltiin jäljillä ja missä ei ollenkaan. 😅
 
vierailija
Matti, Mikke ja Etel kaikki luentaan mukaan. Ei se Miken yksityisyyttä mun mielestä mitenkään haittaa, jos kysymykset koskee vain K&B ja miten hän on tämän tilanteen kokenut. Mikke kuitenkin tuntee K:n kaikista parhaiten.
 
vierailija
Matti, Mikke ja Etel kaikki luentaan mukaan. Ei se Miken yksityisyyttä mun mielestä mitenkään haittaa, jos kysymykset koskee vain K&B ja miten hän on tämän tilanteen kokenut. Mikke kuitenkin tuntee K:n kaikista parhaiten.
Samaa mieltä😄 Eihän se edes koskisi heidän yksityiselämäänsä, vaan toisi uutta näkökulmaa k&b hommaan. Itse ainakin kannatan luentaa heistä kolmesta!💜
 
vierailija

Koonti Bstä pörröttämässä Kn hiuksia! Tää oli kyllä aika suloinen...

Ja useampi uusi juttu mulle tässä! Tuota ekaa klippiä en oo ikinä nähnyt! Se on siis hetki ennen carpe diem clapping videon kuvausta! Samoin tuo Käärijä-pe diem -maininta, joka oli Jokerien Twitterissä alunperin (kenenköhän laittamana, hmmm:D), oli menny mulla dinnerilivessä ohi!
 
vierailija

Koonti Bstä pörröttämässä Kn hiuksia! Tää oli kyllä aika suloinen...

Ja useampi uusi juttu mulle tässä! Tuota ekaa klippiä en oo ikinä nähnyt! Se on siis hetki ennen carpe diem clapping videon kuvausta! Samoin tuo Käärijä-pe diem -maininta, joka oli Jokerien Twitterissä alunperin (kenenköhän laittamana, hmmm), oli menny mulla dinnerilivessä ohi!
Mulla taas mennyt ihan ohi toi vika klippi! En kestä! "But i blame it on the haircut and glittery pants" ja tuo ilme.. SULAN!
 
vierailija
Se asui siinä asunnossa.. On todennäköisempää, että B oli hotellissa ja J gf:n kanssa kotona
Ei jaksais velloa tässä asiassa ja anteeksi, että tämän vielä kirjoitan, mutta ei kai se gf J:n yksiössä asunut, kun ainakin noihin aikoihin oli isot spekulaatiot, että kummassa asunnossa (J:n vai gf:n) oli mikäkin klippi kuvattu, tutkimalla taustalla näkyviä asioita, jne. Sekä Tavastian jälkeinen aamu, että se viimeisenä yönä lentokentälle lähtöä odotellessa oli kuvattu J:n asunnossa (yksiössä). Toisessa vaan näkyy huone ja tausta (ikkunat, parvekkeen ovi ym.) peilikuvana, kun toinen on varmaan kuvattu etukameralla ja toinen ns. tavallisella. Se hämäsi ja näytti, että olisi ollut kaksi eri asuntoa kyseessä, mutta joku jopa tunnisti uunin, että se on se yksiön uuni siinä viimeisessä klipissä. 😅
 
vierailija
Mihin kysymykseen tuo videossa ollut "Käärijä for instance. But i blame it on the haircut and glittery pants" on vastaus? Tota haastattelua en oo koskaan nähnyt! Mistäköhän se on?
 
vierailija
Mun lasten isä sanoo myös, että pelleilevät vain molemmat. Jerestä ei usko alkuunkaan, että se mitään prosessois tai ois kiinnostunut miehistä ”silleen”. En enää minäkään niin oleta.
Jerestä en myöskään usko, että voisi olla niin k***pää, että leikkisi B tunteilla ihan vaan huvikseen. Koska kyllähän se nyt vaan pahasti siltä näytti viisujen aikaan ja jälkeen, että B oli ihastunut J. Ja jos joku on noin vahvasti itseesi ihastunut, niin kyllähän sen huomaat. Joten eiköhän sitä jotain liikahdellut myös J sydänalassa ainakin siellä viisukuplassa.
Miten asiat ovat nyt, sitähän ei voida tietää. Mutta se etteivät tykkäile toistensa kuvista ig, siitä ei voi päätellä mitään, koska selkeästi yhteinen päätös. Sydämiä voi lennellä vaikka kuinka paljon tarinoihin, joita kumpikin käyttää enemmän kuin kuvia. Se B tykkäys viimeksi J ig kuvaan tuli mielestäni tuen osoituksena siihen "Pokemon" kuvan aiheuttamaan kohuun, josta alkoi tulla J ikävää palautetta. Fanit loukkaantuivat B puolesta ja B varmaan halusi näyttää, että ystäviä ollaan edelleen.
Viestintä kanavana julkinen ig on muutenkin aika huono ystävien tai jopa enemmän kuin ystävien kanssa. Ig materiaalit on tarkoitettu faneja varten ja kiihkeäksi käynyttä shippailua haluttiin/halutaan suitsia (siis meitä 😄, kuinka kiduttavaa 😵) Eiköhän siihen yhteydenpitoon heidän välillään käytetä ihan normaaleja viestejä 😊
 
vierailija
Toivoisin luentaa Mikke & Matti. Tarotarhan sanoi, että jos luentaa ei "kuulu" tehdä, se ei myöskään onnistu silloin.

AO3:ssa on nyt 367 ficciä eli riittäisi yksi vuoden joka päivlle, tosin muutama niistä ei ole englanniksi. :) Niitä tulee yhä kiitettävää tahtia lisää ja jopa enemmän kuin muutama viikko sitten, mutta lukijamäärät per ficci jotka ovat julkisia ovat käytännössä koko ajan tulleet alaspäin. Wattpadissa on vähän lisää, mutta ne ovat keskimäärin erittäin heikkolaatuisia.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä