Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja jos olet ajatellut koko elämän olevasi hetero, on melkoinen myllerrys havaita olevansa ihastunut samaa sukupuolta olevaan. Ottaa aikansa käsitellä asia ja ennen kaikkea hyväksyä se. Mä niin toivon, että tämä prosessi olisi nyt jossain käynnissä.
Miksi ei voi ajatella, että mitään prosessia ei ole käynnissä ja jos sitten jotain tapahtuu, palata seuraamaan heitä? Aiotko shipata energiaasi kuluttaen 10kk ihan vain siltä varalta, että jotain tapahtuu?
Mietin vain kun moni jo aika lailla kärsii tästä.
Niin en kyllä toivo tuollaista tyhjään perustuvan toivon ylläpitoa ja levittämistä. Siihen sitten muutkin taas ripustautuvat :/
 
vierailija
tänne tulee aika ajoin näitä ns totuudentorvia jotka sanoo miten asiat 100% varmuudella on sori vaan mutta vaikka olisi mikä psykiatri hyvänsä niin kaikkien meidän teoriat ja mielipiteet on samalla viivalla koska kukaan muu kuin J ja B ei tiedä totuutta. eli musta on ihan turhaa ottaa vaikka ammattiaan tässä asiassa joksikin todisteeksi yhtään mistään.
Mun lasten isä sanoo myös, että pelleilevät vain molemmat. Jerestä ei usko alkuunkaan, että se mitään prosessois tai ois kiinnostunut miehistä ”silleen”. En enää minäkään niin oleta.
 
vierailija
Heteromiehet, tietynlaiset, on kyllä koko ajan huudelleet sivusta että mitään ei missään nimessä oo tekeillä ja äijät pelleilee vaan. Homo- ja bimiehiltä on tullu vähän monipuolisempia tulkintoja suuntaan ja toiseen.
 
vierailija
tänne tulee aika ajoin näitä ns totuudentorvia jotka sanoo miten asiat 100% varmuudella on sori vaan mutta vaikka olisi mikä psykiatri hyvänsä niin kaikkien meidän teoriat ja mielipiteet on samalla viivalla koska kukaan muu kuin J ja B ei tiedä totuutta. eli musta on ihan turhaa ottaa vaikka ammattiaan tässä asiassa joksikin todisteeksi yhtään mistään.
En ole väittänytkään, että mieheni tietäisi jotakin Jeren ajatusmaailmasta. Kerroin vain, että olemme keskustelleet tästä aiheesta ja hän sanoi siihen oman mielipiteensä. Ihmeen herkästi loukkaannut siitä, jos joku kertoo täällä myös jonkun ulkopuolisen näkemyksiä asiaan. Minusta itsestäni on ihan hauska kuulla, miten eri tavalla miehet nämä asiat ottaa.
 
vierailija
Mun lasten isä sanoo myös, että pelleilevät vain molemmat. Jerestä ei usko alkuunkaan, että se mitään prosessois tai ois kiinnostunut miehistä ”silleen”. En enää minäkään niin oleta.
Kaikenlaisia mielipiteitä tästä löytyy. Mun paras kaveri (joka on heteromies) taas on sitä mieltä että noiden välit oli tosi oudot viisujen aikaan ja sanoi ettei hän ikinä, edes kännissä, voisi imuttaa kavereidensa kaulaa. Painotti nimenomaan kaulaa, se olisi ihan liikaa jopa kännissä.
 
vierailija
Miksi ei voi ajatella, että mitään prosessia ei ole käynnissä ja jos sitten jotain tapahtuu, palata seuraamaan heitä? Aiotko shipata energiaasi kuluttaen 10kk ihan vain siltä varalta, että jotain tapahtuu?
Mietin vain kun moni jo aika lailla kärsii tästä.
Niin en kyllä toivo tuollaista tyhjään perustuvan toivon ylläpitoa ja levittämistä. Siihen sitten muutkin taas ripustautuvat :/
Joo, tässä ois ite ainakin jo päässy kuiville ellei olis niin paljon koukuttavaa mehustelua siitä että ehkäpä meneillään on jokin pitkällinen prosessi ja että pojat tässä tarvii vaan aikaa 😬😬😬 Ehkä pitäs tosiaan uskoa vaan siihen mitä näkee. Nyt ei oo syytä uskoa että mitään peruskaveruutta syvempää olis ikinä tulossa, mutta sitten jos sellaista ilmenee, voi laivaan hypätä takaisin.
 
vierailija
Kun B kuvissa on muitakin viisukamuja, niin MUN mielestä 😎😂😇 olisi aivan soveliasta ja neutraalia Kärtsälle tykätä tuosta ja vaikka kommentoidakin. Ja joo, tää ei ole niin vakavaa, mutta universumin tasapainon vuoksi ✨

Kyssärinä koira, B*tch 🐶🌺💚
 
vierailija
Heteromiehet, tietynlaiset, on kyllä koko ajan huudelleet sivusta että mitään ei missään nimessä oo tekeillä ja äijät pelleilee vaan. Homo- ja bimiehiltä on tullu vähän monipuolisempia tulkintoja suuntaan ja toiseen.
Suurin osa tuntemistani homomiehistä itseni mukaan lukien, ovat sitä mieltä, että Jere on selvästi hetero. Olen asian tuonut esiin täällä sekä vauvan aihe vapaalla. Olen myös tuonut esiin sen näkökannan, että meidän pitäisi kunnioittaa Jereä, eikä lähteä muuttelemaan hänen sanomisiaan tai spekuloimaan niillä. Kunnioitan häntä juuri sellaisena, kuin hän on. Toivon sitä myös teiltä muilta. T: viisugay
 
vierailija
B ja K ovat yksinkertaisesti niin karismaattisia, että suurin osa muista euroviisuehdokkaista jäi heidän varjoonsa. Heidän karismansa ja energiansa sopivat myös poikkeuksellisen hyvin yhteen. En mielestäni katso asiaa Suomi-lasien läpi, kun totean, ettei esim. Mae tai Conor pääse lähellekään heitä. Eivät vaan saa samanlaista loistoa aikaan lavalla. Ei heissä mitään vikaa ole, mutta toiset ihmiset (kuten B ja K) ottavat vaan lavan haltuun tavalla, johon muut ei pysty. Karismaattisissakin ihmisissä on eroja, toisissa sitä tähtipölyä on vielä enemmän kuin toisissa.
Tämä!

Olen katsonut euroviisuja ABBA:sta lähtien, mutta nyt tuntuu, että koskaan mikään tuleva viisuvuosi ei voi olla niin kuin tämä. Ei vain voi. Jaksaako jotain turkoosia mattoa edes katsoa. Ja esibileet...juu ei. Juuri nyt tuntuu, että viisutkin loppuu tähän tarinaan. Tai alkaa tästä vielä isommin?
 
vierailija
Mun lasten isä sanoo myös, että pelleilevät vain molemmat. Jerestä ei usko alkuunkaan, että se mitään prosessois tai ois kiinnostunut miehistä ”silleen”. En enää minäkään niin oleta.
Minulle taas todellisuudella ei ole merkitystä shippaukselle, on todellisuus sitten mikä tahansa <3 Tietysti toivon, että nämä toisensa saavat, mutta mielessäni toisaalta he ovat jo niin tehneet ja seikkailevat siellä :)
 
vierailija
Miksi ei voi ajatella, että mitään prosessia ei ole käynnissä ja jos sitten jotain tapahtuu, palata seuraamaan heitä? Aiotko shipata energiaasi kuluttaen 10kk ihan vain siltä varalta, että jotain tapahtuu?
Mietin vain kun moni jo aika lailla kärsii tästä.
Niin en kyllä toivo tuollaista tyhjään perustuvan toivon ylläpitoa ja levittämistä. Siihen sitten muutkin taas ripustautuvat :/
Itsekin shippaan heitä, vaikka he ovatkin heteroita. Toisaalta Bojan voi olla jotain muutakin. Uskon myös, että he ovat pelkkiä kavereita. Ei tuon asian tiedostaminen silti ole estänyt shippaustani. Shippaan minä sen vampyyrisarjan Lestat ja Louis hahmojakin. Shippaan myös tosi elämän henkilöitä, joiden nimiä en kehtaa mainita nimiä täällä. Minä otan nämä Jereen ja Bojaniin liittyvät kommentit täällä fiktiona ja olen luullut niin, että myös muut ottavat. Mielikuvitukseni kaipaa näitä shippihahmoja, mutta ei ne vaikuta mitenkään arkielämääni.
 
vierailija
Minulle taas todellisuudella ei ole merkitystä shippaukselle, on todellisuus sitten mikä tahansa <3 Tietysti toivon, että nämä toisensa saavat, mutta mielessäni toisaalta he ovat jo niin tehneet ja seikkailevat siellä
Kirjoitin yhden alla olevan kommentin aiheesta, mutta asia on juuri noin, kuin sen kiteytit. Ei sillä todellisuudella ole mitään väliä, kun ihminen luo päässään fantasioita. Mites se yksi sanonta menikään ihmisen mielikuvituksesta?
 
vierailija
Itsekin shippaan heitä, vaikka he ovatkin heteroita. Toisaalta Bojan voi olla jotain muutakin. Uskon myös, että he ovat pelkkiä kavereita. Ei tuon asian tiedostaminen silti ole estänyt shippaustani. Shippaan minä sen vampyyrisarjan Lestat ja Louis hahmojakin. Shippaan myös tosi elämän henkilöitä, joiden nimiä en kehtaa mainita nimiä täällä. Minä otan nämä Jereen ja Bojaniin liittyvät kommentit täällä fiktiona ja olen luullut niin, että myös muut ottavat. Mielikuvitukseni kaipaa näitä shippihahmoja, mutta ei ne vaikuta mitenkään arkielämääni.
Vähän ot, mutta luin että shippailet eläimiäkin. Mietin jo hetken että mitä.
 
vierailija
Seksuaalisuudesta.
Olen satavarma hetero, ollut jo 50+ vuotta. Silti elämääni mahtuu seksuaalinen kokemus ystävättäreni kanssa., noin kolmekymppisenä, kännissä, ehkä kokeilunhalua?
Menin vielä tunnustamaan sen miehelleni - joka piti sitä pettämisenä. Minä sillä hetkellä en. Sehän oli vain nainen, ja minä rakastin miestäni.
Tässä valossa voisin kuvitella, että ruusuista jopa vaikka molemmat ovat pohjimmiltaan heteroita, mutta tarttuivat hetkeen, kun silloin siltä tuntui. Jotain pienen pientä kokeilua, koska oli muutenkin niin hyvä olla yhdessä.
Itse asiassa kuitenkin uskon, että tässä särkyi B:n sydän kuitenkin, ja J oli enempi se hetkeen tarttuja, juuri siihen hetkeen vaan.

Sipriina
 
vierailija
Suurin osa tuntemistani homomiehistä itseni mukaan lukien, ovat sitä mieltä, että Jere on selvästi hetero. Olen asian tuonut esiin täällä sekä vauvan aihe vapaalla. Olen myös tuonut esiin sen näkökannan, että meidän pitäisi kunnioittaa Jereä, eikä lähteä muuttelemaan hänen sanomisiaan tai spekuloimaan niillä. Kunnioitan häntä juuri sellaisena, kuin hän on. Toivon sitä myös teiltä muilta. T: viisugay
Itsekin olen queer, tosin cis-nainen ja tätä asiaa pohtinut. :) Oletko sitä mieltä, että Jere valehteli sanoessaan olevansa open-minded? Mitä mieltä olet siitä, että hän nostaa tarinoissaan ja kuvissaan esiin sateenkaarilippua? Entä mitä ajattelet siitä, kun hän sanoo että jokainen saa näyttää hänen keikoillaan vaikka p*reikää? Entä mitä ajattelet kuvasta, jossa hän oli Häärijän kanssa harrastavinaan seksiä? Entä siitä kun hän sanoi olleensa Bojanin kanssa 'romantic'? Mitä hän tarkoitti suudellessaan useita muita miehiä? Tuleeko näistä edellä mainituista kuva ihmisestä, jota kiinnostaisi jos ihmiset spekuloivat hänen seksuaalisella suuntauksellaan? Minulle ei, vaan tulee mieleen ihminen, joka ei välitä mitä toiset hänen suuntauksestaan ajattelevat ja ihminen, jota ei haittaa jos muut jossakin netin puutarhapalstoilla asiaa positiivisessa hengessä spekuloivat. Minä näen avoimen, ystävällisen, karismaattisen, huumorintajuisen, taitavan ihmisen. Asioista keskusteleminen ja shippaaminen eivät poissulje kunnioitusta artistia kohtaan. ❤❤
 
vierailija
Itsekin olen queer, tosin cis-nainen ja tätä asiaa pohtinut. Oletko sitä mieltä, että Jere valehteli sanoessaan olevansa open-minded? Mitä mieltä olet siitä, että hän nostaa tarinoissaan ja kuvissaan esiin sateenkaarilippua? Entä mitä ajattelet siitä, kun hän sanoo että jokainen saa näyttää hänen keikoillaan vaikka p*reikää? Entä mitä ajattelet kuvasta, jossa hän oli Häärijän kanssa harrastavinaan seksiä? Entä siitä kun hän sanoi olleensa Bojanin kanssa 'romantic'? Mitä hän tarkoitti suudellessaan useita muita miehiä? Tuleeko näistä edellä mainituista kuva ihmisestä, jota kiinnostaisi jos ihmiset spekuloivat hänen seksuaalisella suuntauksellaan? Minulle ei, vaan tulee mieleen ihminen, joka ei välitä mitä toiset hänen suuntauksestaan ajattelevat ja ihminen, jota ei haittaa jos muut jossakin netin puutarhapalstoilla asiaa positiivisessa hengessä spekuloivat. Minä näen avoimen, ystävällisen, karismaattisen, huumorintajuisen, taitavan ihmisen. Asioista keskusteleminen ja shippaaminen eivät poissulje kunnioitusta artistia kohtaan.
Ja tähän kun liittää sen, että B oli mitä luultavammin sen Tavastia-yön J:n kanssa hänen yksiössään.
Meikit levisi, ja mukavaa on ollut.
 
vierailija
Kukaan muu ei voi tietää toisen seksuaalista suuntautumista, ja välillä tuntuu että tietääkö kaikki omaansakaan. Aina voi pohtia, aina voi sanoa ääneen omansa ja onko mikään edes pysyvää. Mun oma ajatusmaailma on, että ihmiseen ihastutaan, ei sukupuoleen..

Kyllä, mä olen täälläkin, tänäänkin, miettinyt näiden kahden välejä. Että onko ilmassa ollut ihastumista. Koko saamarin netti on täynnä ohjeita ja vinkkejä, että näin tiedät onko joku ihastunut sinuun jne. Olen elämässäni miettinyt myös muiden kuin heidän välisiä merkkejä ja luoja paratkoon, varsinkin nuorempana, etsinyt ihastuksen merkkejä niistä ihmisistä joihin itse olen ollut ihastunut.
 

Yhteistyössä